“Facebook” jau sen kā izvērsies ārpus sociālajās platformas un ilgu laiku izstrādā jaunus risinājumus, kā uzlabot satura patēriņu un pacelt to vēl nebijušos augstumos. Izziņojot ceturkšņa ienākumus, “Facebook” arī apstiprinājis, ka kompānijas nākamais izlaistais produkts būs “Ray-Ban” viedās brilles, kas tiek solītas jau pāris gadus.
Par “Facebook” viedajām brillēm klīdušas baumas jau kopš 2019. gada. Toreiz paklīda ziņas, ka “Facebook” sadarbojas ar “Ray-Ban” īpašnieku “EssilorLuxottica”, lai radītu papildinātās realitātes brilles ar nosaukumu “Orion”. Tās bija domātas kā sava veida tālruņa aizstājējs, kas nozīmē, ka ar šo briļļu palīdzību lietotājs varētu zvanīt, redzēt paziņojumus un citu informāciju, skatīties tiešraides un daudz ko citu, ko principā var darīt ar viedtālruni. Tiesa gan, “Orion” koncepts nav nekas unikāls, jo konceptuāli tika savilktas paralēles ar “Google Glass” viedajām brillēm. Pērn Hugo Barra no “Facebook VR Reality Labs” gan apstiprināja, ka “Facebook” papildinātās realitātes brilles dienas gaismu ieraudzīs 2021. gadā.
Būtiski, ka viedās brilles “Facebook” uzskata par savu nākotnes atslēgu. Marks Zakerbergs arī norāda, ka nākotnē kompānijas risinājumu radīšanā liela nozīme būs gan virtuālajai, gan papildinātājai realitātei. Viņš uzsvēris, ka “Facebook” plāno kļūt par “kopīgu, apdzīvojamu platformu, kas ļaus “teleportēties” starp dažādām sociālajām pieredzēm, izmantojot virtuālo un papildināto realitāti”.
Interersanti, vai man būs jāreģistrējās FB, ja gribēšu pamēģināt šīs brilles? Varbūt pietiks ar Whatsappu?
Domāju, ne obligāti. Tas būs vairāk atsevišķs produkts.
Interesanti, gaidu kas atklasies, ka tas vrilles ieraksta, nofilme ko dari un atklasies, ka nopludusi dati, ar nofilmeto ka iet pachurat utml. Un tad atkal nekas nebus, jo tachu kljuda koda bijusi. Zb, shie attaisnojumi, novelt visu uz programmatuuras kljuudu. Kad to brilju valkataju dati noplustu interneta, bus reala laika prOn.
Sejas grāmata ir laikam viens no pēdējiem kantoriem, no kura es kaut ko vispār pirktu.