Reklāma

“Facebook” nākamais produkts būs ilgi gaidītās “Ray-Ban” viedās brilles

Jaunākie raksti

Nothing ear (1) austiņu apskats – “Nasing spešal” vai tomēr “Spešal”?

Pēc Stīva Džobsa došanās viņsaulē, gana daudz tehnoloģiju personības bija gatavas uzvilkt melnu bītleni un zilas džinsenes, lai piedomātu...

Kens Bloks sadarbosies ar Audi, lai rādītu trikus ar jaudīgiem elektroauto

Pēc 11 gadu sadarbības pazīstamais autosportists Kens Bloks pārtraucis sadarbību ar Ford, un šobrīd gatavojas uzsākt jaunus projektus tieši...

“Twitter” publicētie video iegūs labāku kvalitāti

"Twitter" nācis klajā ar savu jaunāko uzlabojumu, kas šoreiz saistīts ar lietotāju augšupielādēto videoklipu kvalitātes pacelšanu. Oficiālais "Twitter" atbalsta...

Latvijā ieradies pilnībā elektriskais Mercedes-Benz EQV minivens

Mercedes-Benz EQV ir pirmais augstākās klases minivens ar pilnībā elektrisku piedziņu. Ar sasniedzamību līdz pat 418 kilometriem, EQV nosaka...

Forumā “5G Techritory” diskutēs par 300 miljardu eiro vērto ES fondu lietderīgu izmantošanu digitalizācijas veicināšanai

No š.g. 22. līdz 25. novembrim Rīgā notiks Eiropas vadošais ekosistēmas forums “5G Techritory”, kurā nozīmīgākie 5G lēmumu pieņēmēji un praktiķi apspriedīs...

“Facebook” jau sen kā izvērsies ārpus sociālajās platformas un ilgu laiku izstrādā jaunus risinājumus, kā uzlabot satura patēriņu un pacelt to vēl nebijušos augstumos. Izziņojot ceturkšņa ienākumus, “Facebook” arī apstiprinājis, ka kompānijas nākamais izlaistais produkts būs “Ray-Ban” viedās brilles, kas tiek solītas jau pāris gadus.

Par “Facebook” viedajām brillēm klīdušas baumas jau kopš 2019. gada. Toreiz paklīda ziņas, ka “Facebook” sadarbojas ar “Ray-Ban” īpašnieku “EssilorLuxottica”, lai radītu papildinātās realitātes brilles ar nosaukumu “Orion”. Tās bija domātas kā sava veida tālruņa aizstājējs, kas nozīmē, ka ar šo briļļu palīdzību lietotājs varētu zvanīt, redzēt paziņojumus un citu informāciju, skatīties tiešraides un daudz ko citu, ko principā var darīt ar viedtālruni. Tiesa gan, “Orion” koncepts nav nekas unikāls, jo konceptuāli tika savilktas paralēles ar “Google Glass” viedajām brillēm. Pērn Hugo Barra no “Facebook VR Reality Labs” gan apstiprināja, ka “Facebook” papildinātās realitātes brilles dienas gaismu ieraudzīs 2021. gadā.

Būtiski, ka viedās brilles “Facebook” uzskata par savu nākotnes atslēgu. Marks Zakerbergs arī norāda, ka nākotnē kompānijas risinājumu radīšanā liela nozīme būs gan virtuālajai, gan papildinātājai realitātei. Viņš uzsvēris, ka “Facebook” plāno kļūt par “kopīgu, apdzīvojamu platformu, kas ļaus “teleportēties” starp dažādām sociālajām pieredzēm, izmantojot virtuālo un papildināto realitāti”.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Interersanti, vai man būs jāreģistrējās FB, ja gribēšu pamēģināt šīs brilles? Varbūt pietiks ar Whatsappu?

Interesanti, gaidu kas atklasies, ka tas vrilles ieraksta, nofilme ko dari un atklasies, ka nopludusi dati, ar nofilmeto ka iet pachurat utml. Un tad atkal nekas nebus, jo tachu kljuda koda bijusi. Zb, shie attaisnojumi, novelt visu uz programmatuuras kljuudu. Kad to brilju valkataju dati noplustu interneta, bus reala laika prOn.

Sejas grāmata ir laikam viens no pēdējiem kantoriem, no kura es kaut ko vispār pirktu.

Reklāma
Reklāma
Reklāma