“Toyota” paziņojusi, ka tuvāko dažu mēnešu laikā izziņos jaunu elektrisko krosoveru, kas kompānijas piedāvājumā būs jaunums. “Toyota” regulāri tiek dēvēta par “atpalikušu” autoražotāju tieši elektroauto kontekstā, taču ar jauno auto “Toyota” grasās spert pirmos lielos soļus arī šajā lauciņā.
Japāņu autoražotājs aktīvi attīstījis citas degvielas tehnoloģijas, piemēram, ūdeņraža degvielas šūnas. Tāpat “Toyota” turpina hibrīdu attīstību, tomēr jau pērn ražotājs paziņoja par plāniem paātrināt savu elektroauto programmu. Topošais auto būšot vidēja izmēra krosovers, kas bāzēts uz jaunās “e-TNGA” platformas.
“Toyota” arī izplatījuši shematisku attēlu, demonstrējot, ka uz katras ass būs novietots elektromotors, kas nozīmē, ka gaidāmais auto būs pieejams ar pilnpiedziņu, savukārt baterijas būs iebūvētas zem grīdas. Kompānijas pārstāvji uzsver, ka jaunā platforma ir ļoti viegli pielāgojama dažādu mašīnu ražošanai.
Cerams ,ka šis auto jau iznākšanas brīdī nebūs tik tehnoloģiski atpalicis kā Lexus ux 300e Tiešām ceru ka Toyotai izdosies.
Cerams ka attālums no 1 uzlādes arī būs vismaz 2x nopietnāks kā Mazda MX-30.
Izskatās daudzsološi. Speciāli priekš elektropiedziņas veidota platforma ir pareizais veids kā veidot labu elektromobīli, nevis izmantot esošu iekšdedzes dzinēja auto platformu un sabāzt visu zem kapota un bagāžnieka grīdas. Ja ar dizainu nesamuļļāsies, varētu sanākt neslikta Jaguar i-Pace alternatīva.
Beidzot pārliecinātie Toyota fani arī varēs pārsēsties elektriskajos auto.
Beidzot! Toyotai gan ir jau ilggadēja pieredze hibrīdiekārtu ražošanā, tai skaitā Plug-in hibrīdi kas jau ir ļoti tuva suga elektromobīlim. Līdz ar to vadības blokus un bateriju kontrolierus viņi zin kā jātaisa. Arī par ritošo un virsbūvi Toyotai nav kur īpaši piesieties. Rezultātā vajadzētu sanākt diezgan uzticamam auto. Cerams tik ka cena nepārsniegs ieguvumu.