Samsung tiek uzskatīts par milzīgu spēlētāju lielajos pasaules tirgos, it īpaši ASV. Pārējie Android viedtālruņu ražotāji savāc pārpalikumus un tas attiecas arī uz HTC un LG. Bet Ķīnas tirgus ir citādāks, to uzskata zināmā mērā par nākotnes tendenču noteicēju, vienlaikus atzīstot, ka ķīnieši vienmēr izsver ieguvums par iztērēto naudu.
Tiek ziņots, ka Xiaomi ir spējis otrajā gada ceturksnī noķert un apsteigt Samsung tirdzniecības apjomus Ķīnā. Xiaomi vairs nevar uzskatīt par nelielu ražotāju. Tas ir izaudzis milzīgiem soļiem no aptuveni 5% Ķīnas tirgus pirms gada līdz 14% šogad.
Tai pat laikā Samsung tirgus daļa Ķīnā bremzējas un pārdoti aptuveni 1.8 miljoni viedtālruņu mazāk, nekā pirms gada šajā pašā ceturksnī. Arī ASV tirgus lēnām pārorientējas no dārgu, subsidētu viedierīču pirkuma uz lētākām viedierīcēm bez operatora iesaistīšanas.
Un rakstu noslēdz zcili stulba ilustrācija.
ķīnieši novērtē naudiņu, tāpēc tur nav pārāk daudz i-Aitiņu.
Xiaomi dizains interesantāks par Samsunga vienveidīgajiem aparātiņiem.
Bet vai nav tā, ka zināms % viņu popularitātes ir ķīniešu mentalitātē – pērk pašmājās ražoto produktu.
Tam jau nav nozīmes, domāju, ka vesela jūra ierīču ir populāras tikai tapēc, ka ir “vietējās”, tas pats Apple diez vai būtu tik populārs, ja nenāktu no ASV, bet gan no Zivbabves…