Web Analytics
More
    Reklāma

    Xiaomi Ķīnā noķer un apsteidz Samsung

    Jaunākie raksti

    Samsung tiek uzskatīts par milzīgu spēlētāju lielajos pasaules tirgos, it īpaši ASV. Pārējie Android viedtālruņu ražotāji savāc pārpalikumus un tas attiecas arī uz HTC un LG. Bet Ķīnas tirgus ir citādāks, to uzskata zināmā mērā par nākotnes tendenču noteicēju, vienlaikus atzīstot, ka ķīnieši vienmēr izsver ieguvums par iztērēto naudu.

    Tiek ziņots, ka Xiaomi ir spējis otrajā gada ceturksnī noķert un apsteigt Samsung tirdzniecības apjomus Ķīnā. Xiaomi vairs nevar uzskatīt par nelielu ražotāju. Tas ir izaudzis milzīgiem soļiem no aptuveni 5% Ķīnas tirgus pirms gada līdz 14% šogad.

    Reklāma

    Tai pat laikā Samsung tirgus daļa Ķīnā bremzējas un pārdoti aptuveni 1.8 miljoni viedtālruņu mazāk, nekā pirms gada šajā pašā ceturksnī. Arī ASV tirgus lēnām pārorientējas no dārgu, subsidētu viedierīču pirkuma uz lētākām viedierīcēm bez operatora iesaistīšanas.

    Xiaomi
    Viedtālruņu pārdošanas apjomi Ķīnā, 2. ceturksnis 2014.g.
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    05.08.2014 15:35

    Un rakstu noslēdz zcili stulba ilustrācija.

    05.08.2014 16:38

    ķīnieši novērtē naudiņu, tāpēc tur nav pārāk daudz i-Aitiņu.

    Vērotājs
    06.08.2014 10:29

    Xiaomi dizains interesantāks par Samsunga vienveidīgajiem aparātiņiem.

    Gatis Mezītis
    06.08.2014 14:21

    Bet vai nav tā, ka zināms % viņu popularitātes ir ķīniešu mentalitātē – pērk pašmājās ražoto produktu.

    aigi
    06.08.2014 15:21
    Reply to  Gatis Mezītis

    Tam jau nav nozīmes, domāju, ka vesela jūra ierīču ir populāras tikai tapēc, ka ir “vietējās”, tas pats Apple diez vai būtu tik populārs, ja nenāktu no ASV, bet gan no Zivbabves…

    Reklāma