Jaunākā informācija bezvadu austiņu tirgū norāda uz to, ka Apple sāk zaudēt savas pozīcijas, kaut arī gaidāms, ka 2020. gadā kompānija pārdos 82 miljonus AirPods austiņas, kas būs aptuveni 35% no tirgus.
Apple 2016. gadā pasauli iepazīstināja, ja var apgalvot, jau ikoniskajām bezvadu austiņām AirPods, kuras principā izveidoja jaunu mūzikas atskaņošanas ierīču līniju, sniedzot iespēju klausīties mūziku ar mazām austiņām un pilnībā bez vadu savienojumiem. Pēcāk jau aktivizējās konkurenti, lielā daļā gadījumā kopējot gan dizainu, gan tehniskās īpašības, kas novedis pie tā, ka daudzi Ķīnas brendi 2020. gadā sastāda 43% no visa tirgus.
Apple joprojām ir galvenais tirgus līderis, skatoties no viena uzņēmuma pozīcijām, kuram ar 10% tirgus daļu seko Xiaomi, bet 6% sastāda Samsung produkti. Sagaidām, ka jaunās Galaxy Buds Live spēs šo daļu pieaudzēt, jo beidzot arī šīs kompānijas austiņas saņems aktīvo trokšņu slāpēšanu un būs ar salīdzinoši pievilcīgu cenu.
Piemēram, austiņas no uzņēmumiem Lypertek un 1More sastāda konkurenci AirPods Pro gan skaņas kvalitātē, gan trokšņu slāpēšanā, nemaz nerunājot par cenu. Tātad lētais un vidējais segments sāk tehnoloģiski sasniegt premium klases kvalitāti un specifikāciju.
Uz veciem lauriem ilgi nevar nosēdēt!