Web Analytics
More
    Reklāma

    Eiropā pirmajā ceturksnī Volkswagen koncerns pārdeva vairāk elektroauto nekā Tesla

    Jaunākie raksti

    Vācu autokoncerns Volkswagen aizvadījis patiesi veiksmīgu gada pirmo ceturksni, ja raugāmies uz elektroauto pārdošanu Eiropā – VW koncerna zīmoli pārdeva 65 679 mašīnas, tādējādi apsteidzot šī segmenta tradicionālo līderi Tesla. Daudz esam rakstījuši, ka Tesla pārdošanas apjomi Eiropā būtiski kritušies, un tas atspoguļojas datos – viņi pārdevuši nedaudz vairāk kā 53 tūkstošus mašīnu.

    Volkswagen gadījumā svarīgi uzsvērt, ka runājam par visu koncernu – tātad, VW, Audi, Porsche, Cupra, Škoda utt. Salīdzinot ar pagājušo gadu, pieaugums ir 157%, bet vācu autokoncerns ar saviem zīmoliem iekarojis 26% no visa Eiropas elektroauto tirgus.

    Interesanti, ka Tesla atpalika ne tikai no Volkswagen koncerna, bet viņiem priekšā elektroauto pārdošanā aizsteidzās arī bavārieši ar BMW tirdzniecību.

    Eiropieši neizvairās no elektroauto iegādes, tieši pretēji – martā kopumā pārdoti 240 891 elektroauto, kas ir par 23% vairāk nekā pirms gada, bet tas sastāda 17% no kopējā auto tirgus. Kopumā pirmajā ceturksnī mūsu pasaules daļā novērojama tendence palielināties elektroauto pārdošanas apjomiem.

    Marts bija pirmais pilnais mēnesis, kad klientiem bija pieejams modernizētais Tesla Model Y – nevar teikt, ka tam klājās slikti, Tesla pārdodot 15 164 mašīnas, kas gan ir par 43% mazāk nekā pirms gada. Neskatoties uz dažādiem kritieniem, Tesla kā atsevišķs zīmols joprojām ir vispieprasītākais elektroauto ražotājs Eiropā, taču konkurenti elpo pakausī.

    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    53 komentāri
    Tesla
    26.04.2025 13:16

    Atkal manipulācijas :D Koncerni pret vienu zīmolu. Viens tirgus. 2024 gadā Tesla pārdeva visā pasaulē daudz vairāk elektroauto nekā visi Eiropas koncerni kopā !!!

    azad
    26.04.2025 13:37
    Reply to  Tesla

    Kas teslai neļauj nopirkt citus zīmolus un pabāst zem sevis.

    Dimants
    26.04.2025 14:40
    Reply to  Tesla

    Ja Eiropā pērn reģistrētas 10+M vienības, tad uz šī fona 66K vienības izskatās, ka ir 1-3 demo modeļi pie izplatītāju salona durvīm.

    Last edited 1 year ago by Dimants
    Tesla
    26.04.2025 17:54
    Reply to  Tesla

    Pirmkārt, Tesla neražo automašīnas, bet robotus. Pati rūpnīca arī produkts, tad kāpēc pirkt novecojušu produktu. Teslai ir ātrākās ražošanas līnijas.
    Otrkārt, tu Dimant jauc ceturksni ar gadu.
    Power Type 2023 Units 2024 Units Q1 2025 Units
    Petrol 3 700 000 3 530 000 1 038 000*
    Hybrid-Elec 2 700 000 3 270 000 964 108
    Battery (BEV) 1 530 000 1 450 000 412 997
    Diesel 1 430 000 1 260 000 Included*
    (PHEV) 800 000 700 000 207 048
    (LPG, Fuel-Cell) 310 000 210 000 27 000
    Total Registrations 10 500 000 10 600 000 2 710 000

    Last edited 1 year ago by Tesla
    Tesla
    27.04.2025 09:01
    Reply to  Tesla

    2024 gadā Tesla pārdeva vairāk auto nekā Audi. Teslai ir 4 rūpnīcas, bet Audi 21 !

    REALAIS
    26.04.2025 14:12

    Man patīk, ka visu balsta tikai salīdzinot ar Teslu. Teslas unikālais laiks ir garām, nekad nebūtu loģiski domāt, ka visu pasauli/Eiropu sāks pārņemt 4 dažādas Teslas mašīnas. Bet galvenais ir visu balstīt par un ap Teslu :D

    Būtu tad uzskaitījuši cik daudz dažādu mašīnu modeļus ir pārdevuši VW autokoncerns šajā laikā. Kādi 15 modeļi jau būtu viņiem.

    Es personīgi neskatītos pirkt Teslu. Dodu priekšroku mašīnām, kurām ir vismaz 2 kloķi ap stūri un daudz podziņu.

    Tesla
    26.04.2025 18:09
    Reply to  REALAIS

    Tesla ir stāsts par tehnoloģijām. Pārējie ir stāsts par naudu. Tu pirktu sliktāku mašīnu, lai tikai viņai būtu 2 puļķi un pogas ?

    REALAIS
    26.04.2025 18:14
    Reply to  Tesla

    Es nenolieku Teslu un sasniegto, bet ar ko īsti ikdienā Tesla būtu tik izteikti pārāka šobrīd? Viss kas cilvēkiem interesē lielākoties, cik tālu var aizbraukt un kā/kur uzlādēt no tehnoloģiskās puses. Un es neredzu, kur šeit Tesla būtu tik pārāka, lai nevarētu izskatīt citas mašīnas, kas varbūt nodrošina labākus variantus ikdienas ērtībām. Es nepirktu mašīnu dēļ pāris tehnoloģijas bonusiem, ja man būtu jāpielāgojas bakstīt normālas lietas ekrānā.

    Elektriķis
    26.04.2025 19:52
    Reply to  REALAIS

    1. Atslēga telefonā, nav jādomā par “kluci” kabatā. Citiem auto arī it kā sāk parādīties.
    2. Attīstītajās zemēs tieši uzlāde ir bez īpašas domāšanas: iespraud un lādē, nevis meklē kārtējo aplikāciju. Tas ar Teslas lādētāju.
    3. Jaudas/cenas attiecība.

    Biteme
    26.04.2025 19:59
    Reply to  Elektriķis

    Telefons, tas jau tāds pat klucis kā atslēga. Čipu pirkstā dodiet, vai. Vai kombinētu biometrisko slēdzeni (pirksta nospiedums+nospieduma ķīmiskais sastāvs un katru trešo dienu jāiepūš slēdzenē – piemēram).

    Elektriķis
    26.04.2025 20:08
    Reply to  Biteme

    Jā, tikai bez telefona tāpat nekur tagad nedodas. Savukārt vienā kabatā telefons+auto atslēga nav forši.
    Teorētiski Ābola pulkstenis ir lietojams kā atslēga, bet tam es neuzticētos.
    Teslas atslēga gredzena formā ir pieejama, bet arī to neizvēlos.

    Biteme
    26.04.2025 21:58
    Reply to  Elektriķis

    Iespējams, Maskam ir kas padomā. Liesmumetējs vai kas tamlīdzīgs. Varbūt personalizēti Tesla owner shorts, kurus auto spēj atpazīt.

    Yoho
    26.04.2025 23:30
    Reply to  Elektriķis

    Tev jau ir vairāk kā viena kabata, vai esmu kaut ko palaidis garām?

    Nu ar tiem telefoniem ir tāda nianse, ka iebraucot kādā garāžā, kurā nav zonas, mašīnīte iekšā nelaiž, jācilpo pakaļ atslēgām 😁

    Elektriķis
    27.04.2025 08:20
    Reply to  Yoho

    Otrā kabatā puņķains kabatas lakatiņš :)
    Tā kā ID kartiņa vēl joprojām nav “ieliekama” telefonā, tā, kopā ar Teslas “atslēgu” (tāda paša formāta kartiņu), braukā līdzi. Šī “atslēga” nav ērta, jo jāpieliek pie durvju statņa un pēc tam pie centrālās konsoles. Pa vairākiem gadiem, ir bijušas 2x, kad auto ir prasījis šo kartiņu, bet ne jau tur, kur nav zonas. Telefona savienojums ar auto, kad esi tuvumā, notiek caur BT.
    Ļoti ērti izmantot automātisko aizslēgšanos, kad attālinies no auto, iestādot “neaizslēgties mājās”. Tas protams nederēs pilsētā.
    Varbūt Tava pieredze ar nezonu ir ar kādu vecāku model S?

    Elektriķis
    27.04.2025 08:57
    Reply to  Elektriķis

    Ak jā, abas reizes, kad prasīja “savu” atslēgu, tas bija tad, kad biju jau veiksmīgi iekāpis, bet neļāva braukt. Droši vien, ja izkāptu, aizslēgtu un atslēgtu, darbotos. Vieglāk bija izlocīties, iebāzt roku kabatā un izvilkt maciņu ar kartītēm.

    Yoho
    27.04.2025 12:33
    Reply to  Elektriķis

    Jā, tas vija vecāks model S. To kartiņu vispār ciest nevaru, atvērt var tikai no vienas puses “punkts”.

    Jaunajai teslai vairums trūkumi ir novērsti, bet arī vairums pogas ir novāktas, kas nevar nekrist uz nerviem 😁

    Esmu ID karšu telefonā pretinieks. Tāpat kā eparakstam izdomās apdeitu, pēc kura nepieciešams, ievadīt visus pin, kurus loģiski nebūsi uztetovējis uz rokas, un atkal viss slikti. Varu te safantazēt situācijas, kurās īslaicīgu tehnisko problēmu novēršanai būsi iesprūdis.

    Sergejs
    28.04.2025 13:10
    Reply to  Elektriķis

    “1. Atslēga telefonā, nav jādomā par “kluci” kabatā. Citiem auto arī it kā sāk parādīties”
    😁😁😁😁
    2003g. Nopirku Renault Megane 2 – atslēga kredītkartes lielumā, nēsāju kopā ar pārējām kredītkartēm kabatā. Un tagad, pēc 20 gadiem kāds mēģina šo uzsvērt kā tehnoloģisku sasniegumu
    Par lādēšanu bez gemora ar aplikācijām jā, Tesla ar savu staciju ir krietni labāk par pārējo bardaku. Bet kad būs kā ar ICE – iebrauc jear jebkuru lādētāju jebkurā punktā un lādē, norēķinoties ar aplikāciju, kredītkarti vai cash pēc savas izvēles?
    Jaudas/cenas attiec/iba man tāds nesaprotams jēdziens – 1000zs man ne par 150k eur ne par 15k eur nav vajadzīgi. cena/(vajadzību nosegšana+lietošanas komforts+uzticamība) gan.

    Elektriķis
    28.04.2025 14:48
    Reply to  Sergejs

    Ja man pašam nebūtu bijusi tā Renault “kartīte”, kurai tikai divas dimensijas sakrīt ar kredītkartes izmēru, tad varbūt noticētu… Renault “kartīte” ir vareni bieza un nelokās nemaz :(
    Bet te nav runa par kartītes lielumu, bet gan par to, ka auto lietojams arī bez kādas kartītes.
    Par jaudu: droši vien arī ar 50Zs pietiek, lai sasniegtu Latvijā atļautos 90km/h. Kur ir tā robeža, cik vajag? Pārkāpjot no jaudīgā uz mazāk jaudīgo, sajūtas nav labas.

    Sergejs
    28.04.2025 15:03
    Reply to  Elektriķis

    Kartīte bija tas kas visvairāk patika tajā Renault un, cik tas nebūtu dīvaini, nečakarēja smadzenes. Reāli pa 3 gadiem labi ja pāris reizes no maka izvilku (ok, biezumā bija ap 2.5 kredītkartes), uz tās fona visu citu centieni nosaukt par “bezatslēgas” kluci kabatā izsauc smaidu. Daudzas tehnoloģijas kas bija tajā 2003g Megane tik pēc dažiem gadiem visādi Lexus sāka ar pompu prezentēt un kā redzam daži vēl pat šobrīd kā “wow” mēģina pārdot. Franči māk ar šo to pārsteigt, tik trūkst bieži lai tas viss neplīstu tik bieži.
    Jaudas cik kam vajag ir stiepts jēdziens, turklāt atkarīgs no braucamā masas. Man pilnīgi pietiek 150zs kombinācijā ar DSG7 Octavijai lai brauktu gana dinamiski, 105zs iepriekšējai bija mazliet par knapu bet varēja sadzīvot.Varētu būt 200, bet 300 jau nevajag, lieki tam kam tas auto vajadzīgs. B kategorijai virs 400 lieks jebkurā gadijumā (par sacīkšu auto nerunājam, par ikdienas), bet tas ir tikai un vienīgi mans subjektīvs viedoklis

    Elektriķis
    28.04.2025 16:09
    Reply to  Sergejs

    Vai Tava Renault kartīte bija kāda īpaša? Manējā bija 5mm bieza. Tajā tomēr kaut kā bija jādabū iekšā litija tabletīte…

    Sergejs
    28.04.2025 16:47
    Reply to  Elektriķis

    Sen tas bija, lai precīži atcerētos. Special edition nekāda gan jau nebija, kā arī nemēriju speciāli biezumu. Galā bija tāds cilindrveidīgs sabiezinājums kas netraucēja to karti ielikt maka kredītkaršu kabatiņā. Tā kā pa 3 garantijas gadiem bija gana to tas to šitas ko remontēja tad nomainiju uz Sonātu un vairs pie frančiem neatgriezos.
    Vēl no fiškām kas patika bija media vadība AIZ stūres – ātri pieron un bakstot skats no ceļa nenovirzās, ar pogām UZ stūres acs tomēr mēģina vilkties pirkstam līdzi😊 (par bakstīšanu e-krānā vispār nerunājot)

    Tesla
    27.04.2025 09:21
    Reply to  REALAIS

    Teslai ir labāk attiecība ,ko tu par tādu cenu dabū. Savā cenu sektorā viņa vienmēr būs viena no ietilpīgākajām, taupīgākajām, lielāko jaudu, ātrāk lādējamākām. Bez slēptām maksas opcijām. Bonusā tu saņem video reģistratoru ,kas strādā 24h. FSD, kas būs Latvijā viss drīzāk nākošgad, bet grūti jau prognozēt to ES birokrātiju. Programmas atjauninājumus nebraucot uz servisu.
    Protams, no citiem arī var nopirkt, ko labu ar pogām un puļķiem, bet par dārgāku cenu.

    Last edited 1 year ago by Tesla
    Labdien
    27.04.2025 22:55
    Reply to  Tesla

    Jēgas no tās jaudas cenu attiecības, ka bremžu tā pat nav. Labāk izvēlos auto, kas arī normāli stūrējas, nevis māk tikai ātri taisni braukt.

    Tesla
    28.04.2025 05:09
    Reply to  Labdien

    Vienīga Tesla kura ir būvēta trasei ir jauna Model 3 performance, bet arī ne kā Porsche kurus jāved uz trasi ar treileri, tā tomēr pirmkārt ir ikdienā lietojama mašīna. Par bremzēm un stūrēšanos tu domā Model S Plaid tad tā arī ir tikai ielas mašīna, kas jā tur arī ir visādi režīmi, bet jāsaprot tā ir ASV mašīna kur galvenais ir Drag racing. BMW arī taisa parastas jaudīgas mašīnas un M sērijas ar kuram nevar šķērsot ASV bez divām eļļas nomaiņām. Par vienu BMW M3 cenu var dabūt divas Teslas Model 3 performance, tā kā tas ir BMW trūkums ,ka viņu sporta mašīna par divkāršu cenu ir tik drusku ātrāka par uz pusi lētāku ne sporta auto.

    Last edited 1 year ago by Tesla
    Labdien
    28.04.2025 09:14
    Reply to  Tesla

    Kapēc uzreiz jāsalīdzina ar bmw m3, kas tomēr ir cita līmeņa auto, salīdzinot ar to model3? Kaut vai cupra leon vai formentor var konkurēt jaudas ziņā + tiem auto tomēr būs stipri labākas bremzes. Tā varētu likt pretī daudzus auto, bet diemžēl EU regulu dēļ ražotāji pātrauc ražot. :(
    Un man interesē, kurus tu porsche domā, ka jāved ar treileri uz trasi?

    Tesla
    28.04.2025 16:21
    Reply to  Labdien

    Teorētiski neviens ,bet visi GT + tā tiek vesti ,jo motoru resurss.

    Labdien
    28.04.2025 19:04
    Reply to  Tesla

    Kā visi GT? Čaļi laimīgi diendienā pa Nordschleifi trenkā tos GT porsche. Trases režīmā kāda daļa pat ir sakasījuši 100k km bez problēmām. Porsche tomēr ir viens no retajiem sporta auto, kas tiešām iztur to lielo slodzi trasē, būdams legāls uz ceļa. Un trases režīma km nav tie paši km kas ir ielas km.

    Tesla
    28.04.2025 18:33
    Reply to  Labdien
    Labdien
    28.04.2025 19:13
    Reply to  Tesla

    Man tavs video nepārliecināja. Tikmēr šeit jau no 1/4 trases bremzes pameta čatu.
    https://www.youtube.com/watch?v=0tdhYevUGwM

    AC/DC
    28.04.2025 13:32
    Reply to  REALAIS

    Var redzēt, ka ar Teslu pat braucis neesi, bet viedoklis ir :)
    Ja viss būtu tik vienkārši kā raksti, cilvēki pirktu tikai dažus auto modeļus… bet kaut kā uz ielām ir simtiem dažādu auto…

    REALAIS
    28.04.2025 13:53
    Reply to  AC/DC

    Ko tu ar to gribi pateikt? Man ir citādāks viedoklis, ko tu saki, ka nav labi. Bet tajā pašā laikā apstiprini, ka uz ielām ir simtiem dažādu auto. Jo cilvēkiem ir daudz dažādu vēlmju, iespēju utml.
    Un, ko es tik ļoti vienkāršoju? Vaitāk izskatās, ka piesienies piesiešanās pēc, jo redz, mans viedoklis nesakrīt visticamāk ar tavējo.

    Ir vārdam vieta
    28.04.2025 08:35
    Reply to  Tesla

    Īlona teiktais par iespēju Teslu nopirkušajiem jau drīzumā iznomāt savus auto (robotaxi) kā Uber sistēmā un pelnīt nedaudz pārsteidza. Tehnoloģiski saprotams, bet vai tas vispār atbilst šo auto cenu strukturēšanai (doma izlaist lētu 25 000 USD auto ir atlikta) un to īpašnieku statusam? OK, nav Porsche vai Ferrari, bet kamdēļ iznomāt savu auto, ja esi pietiekami turīgs.

    Kursors.lv
    28.04.2025 12:19

    Interesanti, cik gadu desmiti vēl paies, līdz tā robotakšu ideja praktiski darbosies. Un vai tad vispār Tesla vēl būs.

    Ir vārdam vieta
    28.04.2025 14:08

    Viena ASV štata vienā pilsētā to sola ieviest līdz 2025. g. beigām. Redzēs.

    Kursors.lv
    28.04.2025 14:10

    Paga, ieviest ko? Neeksistējošu tehnoloģiju?

    Tesla
    28.04.2025 16:15

    Vispār jau tagad pa Ostinu braukā Teslas, kas vadā Tesla darbiniekus, protams ar drošības vadītāju pie stūres. Tāds ,kā testa režīms. Domāju ,ka Kristap neesi tik dumjš, bet kārtējā vilšanās.

    Last edited 1 year ago by Tesla
    Kursors.lv
    28.04.2025 16:39
    Reply to  Tesla

    Ja šis pakalpojums netiek piedāvāts komerciālā režīmā, tad tas neskaitās. Mja, Tesla ir kādus vismaz 5 gadus atpalikusi no Waymo šajā biznesā.

    Tesla
    28.04.2025 17:43

    Tad ko tev vajag tehnoloģijas ,vai komerciju ? Tehnoloģiski Teslas pašas braukā pa ASV, Kanādu ,Austrāliju ,Ķīnu ar saimnieku uzraudzību. Waymo komercija ir naudas slaukšana ,jo viena mašīna maksā 130+ tūkstoši un viņi vadā cilvēkus zaudējot naudu. Cik gadu simtos viņi izveidos visas pasaules 3D karti ?

    Kursors.lv
    28.04.2025 17:48
    Reply to  Tesla

    Man nevajag, bet šīs sarunas kontekstā svarīgi, lai tehnoloģija darbojas un ir cilvēkiem pieejama. Waymo gadījumā tā tas ir un es par to arī esmu pārliecinājies. Teslas gadījumā šāda pakalpojuma vēl nav un Dievs vien sazin, kad kaut kas tāds būs pieejams.

    Tesla
    28.04.2025 17:50

    Kas tev nebija čomi ASV ,kas iedotu Teslu ar FSD pamēģināt? Waymo arī nav Eiropā ,ja neesi pamanījis :D

    Last edited 1 year ago by Tesla
    Kursors.lv
    28.04.2025 18:04
    Reply to  Tesla

    Nē.

    Ir vārdam vieta
    29.04.2025 08:32

    Skaitās, jo darbojas. Par ko spītējies tagad? :)

    Kursors.lv
    29.04.2025 21:35

    Es atbildu uz tavu jautājumu. Man nav čomu ASV. Un tā Tesla adaptīvā kruīzkontrole, kas pieejama Eiropā, ne tikai nedarbojas, bet pat apdraud braucējus. Par to praktiski pārliecinājos Model Y 1000km testā.

    Last edited 1 year ago by Kristaps Skutelis
    Gundars
    28.04.2025 09:29

    Skaidrs – daži te ir jaunie jūsmiņi, kuriem iedod “jaudu par mazu cenu”, piekabini marketinga bukletā vārdiņus “tehnoloģijas” un “jauna pieredze”, un pārējais viņiem vairāk nav būtisks. Pagrieziena kloķu vietā pogas, kuras apmetas otrādi, kad pagriez stūri? Da pofig! Kurš dinozaurs vispār pagriezienus rāda? Mobilos histēriski pieprasa arvien lielākus, bet ID kartiņas izmēra plāksnītei kabatā nav vietas. Un, ak jā šausmas, tā jāpieliek pie auto, lai atslēgtos durvis. Šie paši tipāži ēku durvis ar kāju sper vaļā, jo evolucionējuši tik tālu, ka roktura izmantošanu vairāk nav spējīgi apgūt.
    Patiesībā šie tipāži ir absolūti klasiska tramvaja pasažieru persona – gribu neskatoties, rokas nepakustinot iekāpt un tad bakstoties telefonā pārvietoties. A nu jā, akseleratora pedāli jaudas uzspiešanai vēl vajadzētu tramvajā ierīkot priekš viņiem. Tad visi slapjie sapņi būtu piepildījušies.

    nedarata
    28.04.2025 09:51

    Labojiet, ja kļūdos, bet domāju, ka runa ir par tieši VW nevis VW koncernu.
    VW ID sērija pret Tesla, bez Škodām, Audi utml. VW oncerns EV skaita ziņā apdzina Tesla jau ļoti sen.

    Elektriķis
    28.04.2025 11:07
    Reply to  nedarata

    Lasam rakstu: “Volkswagen gadījumā svarīgi uzsvērt, ka runājam par visu koncernu – tātad, VW, Audi, Porsche, Cupra, Škoda utt.”

    nedarata
    28.04.2025 13:19
    Reply to  Elektriķis

    Citēsi izdomātu teikumu, kas nav avotā?

    REALAIS
    28.04.2025 13:57
    Reply to  nedarata

    Izlasi avotu rakstu pilnībā un varbūt tad nebūs jāizdomā lietas. Tur nevienā brīdī nav runāts tikai par VW auto. Pat pie pārdošanas ir norādīts, ka divi populārākie modeļi viņiem bija VW un AUDI.

    Last edited 1 year ago by REALAIS
    nedarata
    28.04.2025 15:12
    Reply to  REALAIS

    Avota avota avotā ir tabula, tur atsevišķi VW ir 65 679 + Audi utt. Nevis kā raksta kursors ” VW koncerna zīmoli pārdeva 65 679 mašīnas,”. Virsraksts būtu pareizs, bet tie nebūtu jaunumi. Interesanti, ka avota avots arī neatšķir VW no VW koncerna.

    REALAIS
    28.04.2025 15:20
    Reply to  nedarata

    Tev ir taisnība. Ņemu savus vārdus atpakaļ un esmu kļūdījies. Atradu arī tabulu, šeit ir links uz tabulas bildi.
    https://www.best-selling-cars.com/wp-content/uploads/2025/04/Top-25-bestselling-BEV-brands-europe-2025-march-q1-1445×1536.avif

    Elektriķis
    28.04.2025 16:00
    Reply to  nedarata

    Jā Tev taisnība: netici nekam, kamēr pats neesi pārbaudījis :)

    Tesla
    28.04.2025 16:36
    Reply to  Elektriķis

    Nu es ceru ,ka viņi šoreiz arī nelabos kļūdu, jo tā šoreiz ir par labu Tesla :D Bet tas neko nemaina kopējā bildē.

    ggggg
    28.04.2025 15:27

    Ar Teslu kā ar iPhonu – visādos salīdzinājumos tiek ar šiem salīdzināts, tādējādi veidojot reklāmu un atzīstot šo brendu svarīgumu.

    Reklāma