Uzņēmums Boom ir saņēmis atļauju, lai testētu savu virsskaņas lidmašīnas modeli XB-1 ātrumā, kas pārsniedz 1234km/h jeb saucamo Mach 1.
Testus paredzēts veikt šī gada laikā, lidojot virs Mohave tuksneša Kalifornijā. To mērķis ir pārbaudīt Boom XB-1 dizainu, un kā tas atsaucas uz degvielas patēriņu, ātrumu un lidošanas pieredzi kā tādu. Līdz šim XB-1 ir sasniedzis ātrumus, kas nepārsniedz Mach 1 atzīmi.
Uzņēmuma plānos ir veikt kopumā no 10 līdz 20 testa lidojumiem pirms šī nozīmīgā notikuma, pārsniedzot skaņas ātrumu. To laikā tiks pakāpeniski palielināts lidošanas ātrums, lai pārbaudītu, kā uzvedas lidmašīna. Pirmais testa pilots, kuram tiks uzticēts nozīmīgais notikums būs Tristan “Geppetto” Brandenberg.
Šis ir svarīgs tests visā aviācijas nozarē, jo jau ilgāku laiku šajā jomā nav bijusi īsta attīstība, sekojot neveiksmīgajam mēģinājumiem nodrošināt pasažieru pārvadājumus ar Concorde virsskaņas lidmašīnām. Tomēr attīstoties tehnoloģijām, ir potenciāls atkal atgriezt šāda ātruma lidojumus pasažieru pārvadājumos. Tieši Boom mērķis ir radīt šādu 100 vietu ietilpīgu pasažieru lidmašīnu, kas lidojumu no Tokijas līdz Sietla veiks 4.5h.
Ļoti labi, ceru ka airBaltic ir jau pasūtītāju sarakstā.
A tā ,nesaprotu kā ar jaunu airBaltic , modernāko floti, lidojot no Kopenhāgenas uz Rīgu sanāk 240kg CO2. Bet ar NorwegianAir 194kg CO2.
Priecājies, ka šamējie nepaguva sapirkties krievu tolaik jauno modeli, kuram reālajā ekspluatācijā drīz vien sākās problēmas ar apkopi un detaļu pieejamību, kas pārsteidzīgajiem optimistiem lika atteikties no šo lidmašīnu ekspluatācijas. Tur par CO2 neviens pat nerunātu, bet par zemē nomesto naudu.
Sukhoi Superjet 100
Nelido vispār un būs 0kg CO2…
Man drīzāk jautājums nacionālajai aviokompānijai, ja jau mums ir jaunākā un zalākā flote uz papīra, kāpēc Air Blatic reisos izmanto Karpat air vecās grabažas? Sanāk, ka nopērk jaunas ļotenes, izīrē tās citām aviokompānijām, bet mums jālido ar grabažām, ko īrē no kaut kāda Karpat air.
Tak copper cenas aug. Izmanto.tādēļ ka citu variantu nav. un sķurtes un sķuarti būs čīgāni. Defoltā tavas JBL austiņas nozagtas.
Tak visa tā kompānija ir dāņu nacionāla. Pārējie vergi
viņi nopērk 10 gadīgas lidmašīnas no Vācijas un atjauno. Tu vari ar putām uz lūpām pārliecināt ko gribi. Viss tavs airBaltic ir šrots , sākot no cenas un beidzot ar sviestainu NFC
Kas? airBaltic? :D
Nekur jau tas plašāk sabiedrībā netika palaists, jā! Bet ministriju gaiteņos ļoti labi zina, kādus mēslus AirBaltic ir iepircis…
Nu kur kaut ko tādu var nosapņot? :DD Tur jau riktīgi sēnes jāēd.
Katra lidmašīna tiek atdzīta no rūpnīcas pilnīgi jauna. Un ja tie būtu mēsli, tad neviens viņus nepirktu, tikai nezin kādēļ pērk gan Air France (60), gan Delta (145) un citi. Nu stulbas kompānijas ne? Simt punkti tur arī visi bāž kabatās :DD
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Airbus_A220_orders_and_deliveries
vecā labā atjaunotā :D
Jā kā tad jauna. Viņi jau gadus 4 pērk no lufthansa ļotenes un uzftišina pa airBaltic.
Tak ja gribi iedošu bildes kā tas notiek
Droši! Bildes studijā. Savādāk tukša muldēšana. Un tā ir muldēšana, jo bilžu vienkārši nav :)
Nu nepalaid skaļāk. Puikas šodien rīt maina salonu uz nojātām vācu lidmašīnam.pa 1800eur mēnesī