Web Analytics
More
    Reklāma

    Vismaz 40 tūkstoši klientu atcēluši savas Fisker elektroauto rezervācijas

    Jaunākie raksti

    Elektroauto jaunuzņēmuma Fisker finansiālās grūtības ir samilzušas un kompānijas dzīvotspēja ir nopietni apdraudēta, savukārt klienti iedzinuši kārtējo naglu uzņēmuma zārkā – aptuveni 40 tūkstoši klientu atsaukuši savas rezervācijas Fisker Ocean automašīnai. Tas, protams, nekādi neuzlabo Fisker izredzes izdzīvot un atgūt finansiālo stabilitāti.

    Medija Business Insider rīcībā nonākusi informācija, ka klienti iepriekš bija rezervējuši aptuveni 70 tūkstošus auto, bet vismaz 40 tūkstoši no viņiem no šīm rezervācijām atteikušies. Noprotams, ka process turpinās un šis skaits varētu palielināties. Pēdējo nedēļu laikā dažādos medijos publicētas intervijas ar Fisker Ocean īpašniekiem, kuri norāda uz, maigi sakot, ļoti īpatnējo auto piegādes procesu, kā arī citām lietām. Tāpat ļaudis pauž bažas, kas notiks gadījumā, ja kompānija tiešām “noies pa burbuli”, proti, vai viņu desmitiem tūkstošu dolāru vērtā mašīna nekļūs par bleķa gabalu, kuru ir problemātiski uzturēt un kas nesaņem nekādus uzlabojumus.

    Jau iepriekš rakstīts, ka Fisker spēluši izmisuma soli, piedāvājot 40% atlaides pieejamajiem auto. Izjukušas pārrunas ar Nissan par japāņu autoražotāja investīcijām šajā kompānijā, arī citas pārrunas par investīcijām nav rezultējušās ar naudas iepludināšanu. Pagaidām Fisker nepietiek naudas, lai izdzīvotu līdz gada beigām un kompānija apturējusi mašīnu ražošanu. Izskan ziņas, ka Fisker piesaistījuši bankrota procesa speciālistus. Situācija ir tik slikta, ka viņu akciju vērtība nokrita zem 1 dolāra un kompānija tika izņemta no Ņujorkas biržā kotēto kompāniju saraksta.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Ciskudrillis
    07.04.2024 22:13

    Pamazām šis ir kļuvis apmēram kā sporta ziņas.

    Gundars
    07.04.2024 22:47

    Situācija viņiem smaga. Bet tā padomājot – vai tiešām šie jaunie EV izlaišanas brīdī ir tādi mēsli, ka bez uzlabojumiem principā pārstāj braukt? Ok, es saprotu apkope, iespēja iegādāties rezerves daļas zināmu laiku pēc auto iegādes – tas ir būtiski. Bet te jau runa par uzlabojumiem. Kādreiz auto nopirki un lietoji desmitgades vienkārši uzturot kārtībā. Tagad ja nav katru mēnesi kaut kāds uzlabojums, tad dzīve apstājas.

    Skābene
    08.04.2024 08:39
    Reply to  Gundars

    Agrāk pirka automašīnas, tagad pērk planšetes ar riteņiem! Bet Fisker pircējus var saprast, tāds pats kipišs bija Ķīnā, kad Tesla pazioņoja par cenas samazinājumu! Kāpēc maksāt pilno cenu, ja visiem citiem pārdod ar 40% atlaidi.

    REALAIS
    08.04.2024 10:07
    Reply to  Gundars

    Paskaties kādu apskatu par mašīnu pāris mēnešus atpakaļ. Marquees Brownlee bija labs.
    Viņam mašīna bija jādabū caur apkārtceļiem, jo Fiskers teica, ka vēl nav visi apdeiti utml lietas, lai tikai netaisītu apskatu par mašīnu, kuru jau sāka tirgot un piegādāt cilvēkiem.

    Reklāma