Web Analytics
More
    Reklāma

    Renault mērķē uz masveidīgu elektroauto akumulatoru pārstrādi nākotnes ražošanas vajadzībām

    Jaunākie raksti

    Francūžu autoražotājs Renault šobrīd analizē iespējas iesaistīties kopprojektos ar sadarbības partneriem, lai masveidīgi pārstrādātu nolietotos elektroauto akumulatorus un no tiem iegūtu izejvielas jaunu akumulatoru ražošanai, ziņo Automotive News Europe, atsaucoties uz saviem avotiem. Renault mērķis ir izveidot aprites ekonomikas modeli, ieekonomējot ievērojamus līdzekļus un mazinot atkarību no ķīniešu izejvielu piegādēm.

    Renault veic pārrunas ar uzņēmumiem, kas specializējas šajā jomā un ir gatavi sadarboties ar autoražotāju. “Eiropā šobrīd nav neviena, kas varētu apgalvot, kas varētu apgalvot, ka industriālos apmēros pārstrādā akumulatorus, lai iegūt niķeli, kobaltu, litiju jaunu akumulatoru ražošanai,” saka Renault ekoloģijas struktūrvienības vadītājs Žans-Filips Bahu.

    Eiropas Savienības amatpersonas nav slēpušas, ka vēlas mazināt Eiropas atkarību no Ķīnas dažādu izejvielu ieguves jautājumos. Arī autoražotāji meklē risinājumus, lai pārstrādātu vecos akumulatorus un citas auto daļas, lai daļu nepieciešamo materiālu jaunām mašīnām iegūtu šādi.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    gunarros
    27.03.2024 12:50

    Ķīnas “zaļā pēda” pamazām Eiropu pārvērš par atkritumu poligonu.

    Krotow
    27.03.2024 15:04
    Reply to  gunarros

    Paskaties uz šo citādāk. Retzemju metālu trūkums zem zemes Eiropā ir iemesls tos iegūt nestandarta ceļā. Pirms 40-50 gadiem Japāna no PSRS importēja ekskavatorus u.c. smago tehniku, kur bija daudz tērauda. Tie pa tiešo tika aizvesti pārkausēšanai tērauda iegūšanai Japānas auto rūpniecībai. Jo Japānai savas dzelzsrūdas gandrīz nav. Tagad Eiropa ir līdzīgā situācijā kur vajag izejvielas, kuras dabā atrodas citur. Papildus bateriju pārstrāde ļauj nepirkt jaunas baterijas no Ķīnas, bet ražot tās pašiem.

    Reklāma