Web Analytics
More
    Reklāma

    Ķīniešu autoražotājs NIO ar jauniem zīmoliem centīsies iekarot vidējās klases tirgu Eiropā

    Jaunākie raksti

    Ķīniešu elektroauto ražotājs NIO mums tā kā jau ir zināms – uzņēmums vairāk tēmē premium un luksusklases virzienā, taču NIO vadībai ir ambīcijas arī zemākos plauktiņos. Kompānijas vadītājs Viljams Li apstiprinājis, ka ar ONVO nosaukumu Eiropā tiks tirgotas vidējās klases mašīnas, kas orientētas uz ģimenēm.

    ONVO iepriekš tika saukts par ALPS, taču bija skaidrs, ka tā ir tikai pagaidu versija un īstais nosaukums vēl tikai sekos. Pirmais šī zīmola auto ar nosaukumu ONVO L60 ir tēmēts kā tiešs konkurents šobrīd populārajam Tesla Model Y. Tiek ziņots, ka NIO izstrādātā bateriju maiņas sistēma būs pieejama arī šim modelim.

    Tas nozīmē, ka viņi plāno piedāvāt auto, kas ir lētāks nekā Model Y, vienlaikus cenšoties izslēgt bažas par nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi. Pagaidām NIO bateriju maiņas punktu Eiropā vēl ir maz, bet tas diezgan ātri var mainīties.

    Ar ONVO gan nekas nebeidzas, jo tiek plānots arī Firefly zīmols. Domājams, arī tas ir pagaidu nosaukums. Šis zīmols būs paredzēts vēl lētākām automašīnām, bet piedāvājot zināmu premium klases piesitienu. NIO ar šo zīmolu vēlas konkurēt ar tādiem autoražotājiem kā Mini.

    NIO kā mātesuzņēmumam šie abi zīmoli ir svarīgi un nepieciešami, lai palielinātu tirdzniecības apjomus un ienākumus. Spēja strādāt ar peļņu ir bijusi viena no NIO lielākajām problēmām un uzņēmumam akūti nepieciešami lielāki apjomi. Plānots, ka ONVO zīmols oficiāli tiks demonstrēts Ķīnā jau maijā, bet drīz pēc tam sāksies tirdzniecība arī Eiropā. Firefly zīmols sekos nākamgad.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma