Web Analytics
More
    Reklāma

    Alfa Romeo oficiāli apstiprina – elektriskie Stelvio un Giulia ieradīsies nākamo divu gadu laikā

    Jaunākie raksti

    Itāļu autoražotājs Alfa Romeo oficiāli apstiprinājis, ka jaunās paaudzes Stelvio kļūs par elektroauto un tas pie klientiem ieradīsies jau nākamgad. Gadu vēlāk, proti, 2026. gadā ieraudzīsim arī elektrisko jaunās paaudzes Giulia.

    Zināms, ka abas mašīnas top uz Stellantis koncerna STLA Large platformas un tās būs aprīkotas ar 800V akumulatoru sistēmu. Tas nozīmē lielāku uzlādes jaudu un arī vienkārši lielāku automašīnas jaudu – Alfa Romeo, visticamāk, varēs radīt arī īpaši jaudīgas Quadrifoglio versijas.

    Pirmo ieskatu šīs platformas iespējās nupat ieguvām ar elektrisko Dodge Charger Daytona – šis auto aprīkots ar 93,9kWh akumulatoru (lietotājam pieejamais apjoms) un ar 400V sistēmu tas spēj lādēties ar 183kW jaudu. Pagaidām vēl neesam redzējuši Charger flagmani ar 800V sistēmu, bet tas noteikti pavērs priekškaru uz to, ka spēs arī abi gaidāmie Alfa Romeo modeļi.

    Tiek ziņots, ka abi elektriskie Alfa Romeo būs pirmie, kas aprīkoti ar STLA Brain borta datoru, kas sola krietni uzlabotas tehnoloģiskās iespējas, taču ko tieši tas mainīs, to pagaidām nezinām. Ražotājs apgalvo, ka tas nodrošinās fleksiblākas iespējas pielāgot auto dinamiku, kā arī mākslīgā intelekta funkcijas. Kompānijas izpilddirektors Žans-Filips Imparato arī izteicies, ka Alfa Romeo nekopēs citus ražotājus un neieviesīs ekrānus pa visu priekšējo paneli. “Ļoti respektēju to, ko Mercedes dara ar digitālajām tehnoloģijām, bet mūsu klients nevēlas metru platu ekrānu un 200 braukšanas palīgfunkcijas, kuras ieslēgt vai izslēgt,” kādā no iepriekšējām intervijām teicis itāļu ražotāja boss.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Labvēlis
    12.03.2024 10:10

    Priecē ka turpinās izmantot pogas, esošās Giulijas ekrāna pogu vadība nav īsti izcila, bet ir daudz labāka par urķēšanos ekrānā.

    Giulia ir ļoti šarmants auto, visiem iesaku izmēģināt pirms VAG vai BMW šņagas ņemšanas.
    Te vismaz ir šņaga ar raksturu un patiesi baudāmu vadāmību pat ar 2.2 dīzeli.
    Braukšanas pozīcija un uzvedība uz ceļa ir īsts sporta sedans kurš reizē ir ērts.

    Diesel und Schnitzel
    13.03.2024 21:33

    AR vadāmība ir lieliska. Ārā vētra, bet traucoties pa bāni mierīgi piestūrē ar vienas rokas pirkstu, kamēr E klases MB iekrampējies ar abām rokām stūres ratā, vienalga pats nomaina joslas sānvēja dēļ.

    Reklāma