Nesen publicētie Automotive News Europe dati liecina, ka Volkswagen saglabājis savas līderpozīcijas vidējā izmēra automobiļu kategorijā arī 2023. gadā. Volkswagen Passat bijis pieprasītākais modelis Eiropā šajā segmentā, tā pārdošanas apjomam salīdzinājumā ar 2022. gadu pieaugot par 10%. Savukārt arī Latvijā vidējā izmēra automobiļi, tai skaitā Passat, ir pieprasīti. Volkswagen ar Passat un Arteon modeļiem ieņem otro pozīciju vidējā izmēra automobiļu kategorijā, tiem kopā veidojot 21% tirgus daļu. Turklāt Passat vien šajā segmentā Latvijā veido 14% tirgus daļu.
Visu laiku lielākais Passat
Jaunajam Volkswagen ir par 50 milimetriem garāka garenbāze salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli, kas nodrošina vairāk vietu aizmugurē. Ar būtiski palielināto bagāžas nodalījumu ar ietilpību līdz pat 1 920 litriem (iepriekš 1 780 litri) jaunais Passat ir ideāli piemērots kā universāls automobilis darbam un atpūtai.
Plašs piedziņu klāsts
Jaunais Passat ir pieejams ar pilnu benzīna (TSI), dīzeļdzinēja (TDI) un daļējā hibrīda (eTSI) piedziņas sistēmu klāstu. Pirmo reizi šajā modelī ir 48 V daļējā hibrīda piedziņa (1,5 eTSI ar 110 kW/150 ZS). Dzinēju klāstā ir arī viens 195 kW (266 ZS) turbo benzīna dzinējs (4MOTION 2,0 TSI), kā arī trīs turbo dīzeļdzinēji (2,0 TDI) ar 90 kW (123 ZS), 110 kW (150 ZS) un 142 kW (194 ZS) jaudu. Automātiskā tiešās pārslēgšanās pārnesumkārba (DSG) iekļauta standarta aprīkojumā un ir vienīgā izvēles iespēja. Automobiļa versijas ar 195 kW un 142 kW jaudām standarta aprīkojumā pieejamas ar inteliģenti vadāmu 4MOTION pilnpiedziņas sistēmu. Pārējiem modeļiem ir priekšējo riteņu piedziņa.
Plug-in hibrīds ar nobraukuma distanci līdz pat 100 km
Latvijā būs pieejama arī plug-in hibrīda (eHybrid) piedziņas sistēma, kurai iepriekšpārdošana sāksies pavasarī, savukārt automobiļu piegādes plānotas vasarā. eHybrid modeļi, kas nodrošina iespēju tikai ar elektrisko piedziņu nobraukt līdz pat 100 kilometriem un tos uzlādēt pat ar 50 kW jaudu līdzstrāvas (DC) ātrās uzlādes stacijās, ir paredzēti autovadītājiem, kuri vēlas ar elektrisko piedziņu veikt salīdzinoši nelielus attālumus.
Premium klases salons un komforts
Volkswagen pilnībā pārveidojis salonu un uzlabojis tā kvalitāti. Lielizmēra displeju raksturo standarta aprīkojumā iekļautais 32,8 centimetru (12,9 collu) displejs, kas papildaprīkojumā ir pieejams līdz 38 centimetru (15 collu) izmērā. Automobiļa tehniskā platforma ir balstīta uz MIB4 jaunākās paaudzes informācijas un izklaides sistēmas.
Passat nosaka jaunus standartus arī ērtību ziņā. Īpaši tas attiecas uz papildu aprīkojumā pieejamo jauno adaptīvo šasijas kontroli DCC Pro. Pateicoties divu vārstu amortizatoriem, kas Volkswagen automašīnā izmantoti pirmo reizi, tā nodrošina dinamiku un augstākus komforta uzstādījumus. Jaunais Passat pirmo reizi ir aprīkots arī ar Vehicle Dynamics Manager sistēmu. Šī standarta aprīkojumā iekļautā sistēma nodrošina īpaši neitrālu, stabilu, veiklu un precīzu vadāmību.
Bagātīgs standarta aprīkojums
Jauno Passat iespējams konfigurēt četrās aprīkojuma versijās: City, Business, Elegance un R-Line. Jau bāzes aprīkojuma versijā City ir tādi elementi kā jaunais MIB4 displejs, Car2X brīdināšanas sistēma, App Connect, gaisa kondicionēšanas sistēma Climatronic ar 2-zonu temperatūras kontroli, USB-C lādēšanas ligzdas ar 45 W uzlādes jaudu priekšpusē, melni jumta reliņi, LED priekšējie lukturi un LED aizmugurējo lukturu kopas.
Passat standarta aprīkojumā ir iekļautas modernākās asistentu sistēmas – adaptīvā kruīza kontrole (ACC), braukšanas joslu maiņas asistents Side Assist, sadursmes novēršanas brīdinājuma sistēma Front Assist, braukšanas joslu uzturēšanas asistents Lane Assist, palīgsistēma krustojumu šķēršošanai Front Cross Traffic Assist, automātiskā pretatpakaļripošanas sistēma Hill Start Assist, dinamiskais ceļa zīmju displejs, un atpakaļskata kamera.
Par gaumi nestrīdās, bet skatos uz to pirmo bildi no priekšas un, sit nost, bet pēc botoksa piepičkātas sejas izskatās.
Kas ir dizaineriem ar tām auto priekšām – kuram nāsis jau līdz komiskumam milzīgākas, kuram “mute” vai “lūpa” uzblīdusi? Acis(fāras) savukārt aižmiegtas arvien šaurākas.
Cilvēki ar pašcieņas un pašapziņas problēmām grib lielus un dusmīgus auto lai citus uz ceļa iespaidotu, jo ja nav draudīgs ģīmis tad ieslēdzas – ko nu es ar tādu mīksto.
Lielai daļai ir po vai cik ņirdzīgs ģīmis, bet pēc vīdējā artimētiskā draudzīga vai neitrāla paskata ģīmjus ir grūtāk iesmērēt kā nīgrus.
Paskātā paģirains 6/7 golfs kurš plati smaidot prasa uzlāpīties.
Salons plastmasina-ļed figņa.
Uzslava par spīzdīgās plastmasa nelietošanu pie rocenes pogas. UN KA ROCENEI VISPĀR POGA! Kā to viņi dabūja cauri?!!?! Tā vispār VAG sovhozā drīkst?
Superb daudzsološāks visos apsektos.
No priekšas kā honda civik, no pakaļas kā jaunie opel.
Auto dizains pilnīgi pretēji gaidītajam. Priekša no Toyota, aizmugure no Peugeot, salons no Citroen (jo Peugeot izgatavo kosmiskākus, interesantākus salonus). Franču un japāņu krustojums. Līdzīgi kā bija ar Q7, vienā vārdā – stagnācija
Tas 1,5 TSI ar DSG ir galīgs nīkulis. Šķiet pat vecais 1,4 bija jestrāks. Un tās R šiltes nemaz nepalīdz. Sporta režīmā kārba jūk prātā, iekarās augtajos apgriezienos, kad atlaid gāzes pedāli.
Īsāk sakot, totāli nepārliecina.
Ātrumkloķis aiz stūres arī bēeee.
Kreisajā kloķī aiz stūres gaismas+slotiņas. Apjukt var kad vajag- nedroši.
Viss ko vajag- viss ekrānā. Sviests.