Web Analytics
More
    Reklāma

    Izsludina pieteikšanos konkursā “Latvian Ecommerce Awards 2023/2024”

    Jaunākie raksti

    Ikviens Latvijas interneta veikals tiek aicināts mērot savus spēkus un noteikt savu potenciālu ikgadējā konkursā “Latvian Ecommerce Awards 2023/2024”.

    Latvijas e-veikaliem arvien sīvāk ir jāsacenšas ar ārvalstu e-komercijas vietnēm – latvieši arvien biežāk iepērkas tieši ārvalstu interneta veikalos, norāda konkursa “Latvian Ecommerce Awards” organizatoru, uzņēmuma “iMarketings.lv” galvenais stratēģis Sergejs Volvenkins.

    Reklāma

    Piedalīties konkursā un pieteikt savu dalību aicināti interneta veikali, kas aktīvi pārdod produktus savā interneta veikalā vismaz trīs gadus un interneta veikali, kas pārdod savu produkciju Latvijā vai ārzemju tirgū. Interneta veikali tiks vērtēti šādās kategorijās – “Straujākā izaugsme Latvijas tirgū”, “Straujākā izaugsme eksporta tirgū”.

    Viens no noteicošajiem kritērijiem “Latvian Ecommerce Awards 2023/2024” labākā e-veikala vērtējumā būs interneta veikala apgrozījums 2022. un 2023. gadā. Par 2022. gadu tiks ņemta publiski pieejamā informācija par e-veikala apgrozījumu, un par 2023. gadu no dalībnieka tiks sagaidīta operatīvā bilance.

    Tāpat līdztekus labāko interneta veikalu Latvijā noteiks arī veiktā iedzīvotāju aptauja, kuru nodrošina pētījumu kompānija “Kantar/TNS” – kategorijā “Iecienītākais interneta veikals”.

    Tendence: arvien vairāk Latvijas iedzīvotāju iepērkas ārzemju e-veikalos

    “Latvian Ecommerce Awards” Latvijā notiek jau sesto gadu. “Mēs veicam šo lielo pētījumu Latvijā, kur nosakām ne tikai Latvijas labākos interneta veikalus, bet arī sekojam līdzi un analizējam Latvijas e-komercijas attīstības tendences. Redzam, ka konkurencei e-komercijas segmentā ir augoša dinamika un, lai veiksmīgi turpinātu attīstīties 2024. gadā, interneta veikaliem jāņem vērā daudzi izaicinājumi. Viens no tiem ir starptautiskās e-tirdzniecības attīstība,” tendences e-komercijā iezīmē konkursa organizatoru, uzņēmuma “iMarketings.lv” vadošais stratēģis Sergejs Volvenkins.

    Viņš stāsta – kārtējo gadu pēc kārtas var novērot tendenci, ka arvien lielāks Latvijas iedzīvotāju skaits iepērkas ārvalstu interneta veikalos.

    “2023. gadā pēdējo sešu mēnešu laikā 65% no tiem lietotājiem, kas iepirkās internetā, izmantoja ārvalstu e-komercijas vietnes. Vēl pirms gada, 2022. gadā, šī daļa bija 57%. Cīņa par pircēju saasinās, un interneta veikaliem savās mārketinga stratēģijās tas ir jāparedz un jāpieliek roka e-veikalu attīstībai tā, lai viņi spētu būtu vēl tuvāk savai mērķauditorijai,” pauž S. Volvenkins.

    Iespējas, kā to izdarīt ir vairākas, uzskata eksperts. “Latvijas interneta veikali, līdzīgi kā viņu pircēji, arī var izmantot starptautisko pieredzi. Vairākās valstīs e-komercijas attīstība ir augstākā līmenī, tāpēc būtu ieteicams analizēt ārzemju interneta veikalu darbību un pārņemt viņu pozitīvo pieredzi. Vēl viena lieliska iespēja, kā attīstīt savu e-veikalu, ir ieklausīties, kas ir svarīgi savai mērķauditorijai. Uz šo jautājumu kāreiz sniegs atbildes mūsu pētījums,” stāsta “iMarketings” vadošais stratēģis.

    Konkurss “Latvian Ecommerce Awards” notiek jau sesto gadu, un tā galvenais organizators ir digitālā mārketinga aģentūra “iMarketings.lv”.

    Pieteikšanās konkursā vēl ir atvērta. Vairāk informācijas, nolikums un pieteikšanās interneta vietnē: labakaiseveikals.lv. Konkursa uzvarētāji tiks apbalvoti ceremonijā 5. aprīlī.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma