Jaunais Volkswagen Eiropas tirgū sākotnēji būs pieejams kā ID.7 Tourer Pro un ID.7 Tourer Pro S, katrs ar 210 kW (286 ZS) jaudu, maksimālo 545 Nm griezes momentu un aizmugurējo riteņu piedziņu. ID.7 Tourer Pro elektriskās piedziņas motoram enerģiju nodrošina 77 kWh (bruto: 82 kWh) akumulators. Savukārt ID.7 Tourer Pro S tiek izmantots jauns 86 kWh (bruto: 91 kWh) akumulators, kas ļauj nobraukt līdz pat 685 kilometriem.
Augsts uzlādes ātrums
Modeļus ar 77 kWh akumulatoru iespējams uzlādēt līdzstrāvas ātrās uzlādes stacijās ar jaudu līdz 175 kW. Akumulatoru, kura uzlādes līmenis ir tikai 10%, var uzlādēt līdz 80% aptuveni 28 minūtēs. ID.7 versijas ar jauno 86 kWh akumulatoru nodrošina līdz pat 200 kW lielu uzlādes jaudu līdzstrāvas ātrās uzlādes stacijās. Turklāt ID.7 ir akumulatora iepriekšējas sagatavošanas funkcija, kas ļauj lietotājam nodrošināt akumulatoram optimālu temperatūru pirms ierašanās līdzstrāvas uzlādes stacijā. Tādējādi, uzsākot uzlādi, iespējams uzreiz iegūt maksimāli iespējamo uzlādes jaudu un ietaupīt laiku, negaidot akumulatora uzsilšanu.
Ietilpīgs un plašs Volkswagen elektriskais universālis
ID.7 Tourer būtiski atšķiras no fastback sedana tā aizmugures daļā – elektriskā universāļa dizainu raksturo gara jumta līnija. Savukārt stila ziņā avangardiskais Tourer apvieno klasisko Passat formāta universāli un īpaši dinamisko Shooting Brake, kā tas ir Arteon gadījumā. Pateicoties lielākam augstumam aizmugurē, ID.7 Tourer bagāžas nodalījuma ietilpība ir līdz 605 litriem. Ja bagāžas nodalījums ir aizpildīts līdz pat priekšējo sēdekļu atzveltnēm un jumtam, tā ietilpība palielinās līdz 1 714 litriem. Šādā gadījumā bagāžas nodalījums ir gandrīz divus metrus garš.
Lielisks komforts
Pateicoties inovatīvām funkcijām, tostarp automātiski regulējamām gaisa ventilācijas lūkām, papildu komplektācijā pieejamiem ergoActive sēdekļiem ar tādām funkcijām kā spiediena punktu masāža un (augstākās klases sēdekļos) automātiskās gaisa kondicionēšanas režīms, ID.7 Tourer piedāvā premium klases automašīnu komforta līmeni. Vēl viens jaunums ir pēc izvēles pieejamā panorāmas lūka ar viedo stiklu. Tās stikla slāņiem iespējams elektroniski pārslēgties starp necaurspīdīgiem un caurspīdīgiem iestatījumiem, izmantojot skārienvadību vai IDA balss palīgu.
Standarta aprīkojumā iekļautas modernas tehnoloģijas
Jaunajam ID.7 Tourer standarta aprīkojumā ir pieejamas tādas augstas kvalitātes funkcijas un tehnoloģijas kā palielinātās realitātes projekcijas displejs, 15 collu Discover Pro Max navigācijas sistēma un bezatslēgas piekļuves un dzinēja startēšanas sistēma Keyless Access. Tāpat iekļautas arī augstākā līmeņa asistentu sistēmas – vadītāja asistents Travel Assist, braukšanas joslu uzturēšanas asistents Lane Assist, sadursmes novēršanas brīdinājuma sistēma Front Assist, tālo gaismu asistents Light Assist un ārkārtas situāciju asistents Emergency Assist. Arī braukšanas joslu maiņas asistents Side Assist ar aizmugurējās satiksmes palīgsistēmu Rear Traffic Alert, kā arī izkāpšanas brīdinājuma sistēma ir iekļauta standarta aprīkojumā. Modernā 360 grādu apkārtskata kamera Area View ar atpakaļskata kameru ir praktiska, novietojot automašīnu stāvēšanai dažādās vietās.
ChatGPT un jaunā Wellness lietotne
Jauno IDA balss palīgu, kas ir pieejams standarta aprīkojumā, iespējams ieslēgt, izmantojot dabisku valodu. Sistēmas robežās tas ne tikai ļauj kontrolēt vairākas automobiļa funkcijas, bet arī atbild uz jautājumiem par dažādām tēmām, piekļūstot tiešsaistes datubāzēm, un piedāvā jaunu ChatGPT (mākslīgais intelekts, AI) integrāciju.
Jaunums ir arī papildu aprīkojumā pieejamā Wellness lietotne. Atkarībā no automobiļa aprīkojuma tā ļauj pielāgot dažādas automašīnas funkcijas, piemēram, fona apgaismojumu, skaņu, gaisa kondicionēšanu, sēdekļu gaisa kondicionēšanu un sēdekļu masāžas funkciju, izmantojot iepriekš iestatītas programmas, lai uzlabotu ērtības gan brauciena laikā, gan atpūšoties starp braucieniem.
Plašs asistentu sistēmu klāsts
ID.7 Tourer tirgū nonāks ar modernākajām asistentu sistēmām. To vidū ir Park Assist Plus un Park Assist ar atmiņas funkciju, kas atceras automašīnas novietošanas manevrus, braucot ar ātrumu zem 40 km/h un līdz 50 metru attālumā. Lai to izdarītu, automobilis ir vienreiz jānovieto stāvvietā un jāsaglabā veiktais manevrs.
Arī Travel Assist sistēma ir pilnveidota, un jaunākajā versijā tās nosaukums ir Connected Travel Assist. Šī sistēma (iekļaujot braukšanas joslu uzturēšanas asistentu Lane Assist, adaptīvo kruīza kontroli (ACC) un ārkārtas situāciju asistentu Emergency Assist) nodrošina asistētu garenvirziena un sānu vadību. Jaunākā versija atbalsta arī asistētu joslu maiņu uz lielceļiem un reaģē vēl vienmērīgāk nekā iepriekšējā versija. No jauna izstrādāta arī izkāpšanas brīdinājuma sistēma, kas ir papildinājums braukšanas joslu maiņas asistentam Side Assist. Sistēmas robežās tā var brīdināt par durvju atvēršanu, ja automašīnai no aizmugures tuvojas kāds cits transportlīdzeklis.
Apzināti nerāda kāds no priekšas? Sāns dod mājienus, ka ir kaut kas no ID.Buzz lukturu formas.
Kopumā prieks, ka tiek piedāvātas derīgākas dzīvei alternatīvas par nebeidzamajiem krosoveriem, taču kā dēļ uzreiz uz ID.7 bāzes nevis, piemēram, ID.3? Ja gribi kaut ko ar ietilpīgu aizmuguri – luksusa segments?
Rāda. Pievienoju bildi.
Gandrīz vienmēr esošie auto zīmoli elektrifikāciju sāk ar dārgā gala, jo to pircēji var atļauties dārgākus auto, tiem vairāk interesē zaļais dzīvesveids, droši vien tie dzīvo privātmājās, kur var mierīgi lādēt, nevis blokmājās, kur nevar lādēt u.tml.
Man liekas, ka gan ID7 gan ID3 izmanto to pašu bāzi MEB.
Elektro figņa kurai vertība gāzīsies kā resna bōba no koka. VAG – jo tālāk no 7. golfa jo stūlbāk.
Tu kaut sit mani nost ar sūdainu mietu, bet nepārliecināsi ka esošais JAUNS B8 Pasāts pa 38K nav (stipri) labāks auto. (Un vispār, pirms modernizācijas modelis ar veco klimata paneli un radio ar fiziskajām pogām ir vēl labāks!)
Pirms nedēļas izbraucu ar jauno pasātu un sapratu, ka tās skārienjūtīgās pogas ir riktīgs draņķis.
Priekš universāļa smuks. Es tik nesaprotu, kāpēc Eiropieši taisa mazāk jaudīgus auto, kā teiksim Tesla, ja jau potenciāls ar to elektrību ir tik liels. Nodoklis jaudai arī pagaidām neattiecas uz EV
Priekš kam tev sūro jaudu tādam ģimenes auto? 100Zs pilnībā pietiekami.
Kurp lidosiet? Lielā jauda noved tik pie biežākas riepu maiņas to pastiprināta nodiluma dēļ. EV max ātrums tāpat ir elektroniski ierobežots lielās pašmasas dēļ. LV ceļu ergonomika tiek pamazām uzlabota no līmeņa zirga pajūgs ( ja izdodas jau ar pirmo reizi ) uz dinamisks transporta līdzeklis, un izmantojot ES fondu līdzfinansējumu.
EU segmentā ir padaudz elektro auto, kur uzrāviens ir ~ 3.5sek līdz simts … tas jau ir pārāk strauji parastam lietotājam … pēc noklusējuma viss kas ir jau zem 6sek ir salīdzinoši pastrauji auto ikdienai … jā, piekrītu … vajag vairāk universāļu … bet nu būs jau drīz visiem …
Un kā parasti, maksās ap 2x dārgāk kā ķīnā, no kuras ievestos ID6 nacistvāgens konfiscēja un lika vēl samaksāt par iznīcināšanu. Jādomā, vai nav tupi atbalstīt šādu ražotāju…
Siekala ir pamatīga, ja vēl šie piepaceltu uz augšu, kā Volvo XC70 tad vispār super