Mākslīgā intelekta (MI) iespējas nonāk arvien lielākā skaitā “Google” produktu un pakalpojumu, no kuriem nākamais ir “Maps”. Uzņēmums sola, ka drīzumā lietotāji varēs vienkāršā veidā iegūt uzticamus ieteikumus, atrast vēlamos galamērķus un atklāt lieliskas vietas, izmantojot lietotnē integrēto ģeneratīvo MI.
Lai saņemtu vietu ieteikumus, lietotājam atliek vienkāršā sarunvalodā pavaicāt par tiem “Google Maps” integrētajam MI robotam. Piemēram, lietotājs var palūgt atrast “vietas ar senatnīgu noskaņu”, un lietotne ātri sameklēs visus galamērķus, kas atbilst vaicājumam, kā, vinila plašu veikali, krāmu tirgi utt. Līdzīgā veidā iespējams atrast restorānus ar gardāko ēdienu vai labākās iepirkšanās vietas. Lietotne sniegs pamata informāciju par konkrēto sameklēto vietu un kopsavilkumu par to, kāpēc tā ir apmeklējuma vērta.
Jaunās funkcijas darbības pamatā ir lielie valodu modeļi. Tie analizē lietotnē esošo informāciju par vairāk nekā 250 miljoniem vietu, kā arī vairāk nekā 300 miljonus lietotāju pievienoto attēlu, atsauksmju, vērtējumu, lai sniegtu atbilstošākos un uzticamākos ieteikumus.
“Google” informē, ka jaunā meklēšanas funkcija sākotnēji būs aktīva ASV, taču nav zināms, kad tā kļūs pieejama citviet pasaulē.
Jeb īsāk – SEO frīki vienkārši varēs “izdzēst” konkurentus no kartes.