Tesla Cybertruck braucējam jābūt uzmanīgam, ja viņš gadījumā nonāk Rīgā kādā vēsākā gada mēnesī vai arī citviet pasaulē, kur ļaudīm ir nepārvarama vēlme uzvarēt baltā, pūkainā sniega segu ar kārtīgu riekšavu sāls. Izrādās, Tesla Cybertruck it kā nerūsējošā tērauda konstrukcija nemaz nav tik nerūsējoša.
Tesla vēl arvien nav publiskojusi Cybertruck lietošanas pāmācību, bet noplūdusi informācija liecina, ka šo elektroauto jākopj ar lielu uzcītību. Tērauda detaļas neesot klātas ar laku vai kādu citu aizsargkārtu, kas nozīmē tikai to, ka ir bez kavēšanās jānotīra putnu pļeckas, eļļa, no kokiem notecējusi sula, mušas un arī uz ceļiem sakaisīto sāli.
Protams, sāls bojā teju jebkuru materiālu, kas tiek izmantots arī citās automašīnās, bet Tesla Cybertruck tomēr visu prātos ir veidots no nerūsējoša tērauda.
Lietošanas pamācībā arī esot minēts, ka Tesla Cybertruck mazgāšanai jāizmanto pH neitrālas ziepes (Kas tas tāds? Prasi sievai!) un maigu švammīti, lai mīļi apkoptu savu Excelī dizainēto skaistuli.
ooo, šis tagad ir EV heiteru saits, nice :)
Ko tauta pieprasa, tas jādod :)
Neraudi, tupenīt.
Ja neslavē mēslu tad heiters? Ej kur nācis
Visus, kuri izlec no pūļa, ir jāpļauj!
Mazgās ar johnson’s baby shampūnu un apslaucīs ar bērnu mitrajām salvetēm! :D
Nerūsošā tērauda lielākā bēda ir tā, ka pie šī tērauda neturās krāsa. Visi, kas ir mēģinājuši metināt sliekšņus ar nerūsošo tēraudu to zina. :D
Laukos pēc braukšanas pa purviem noslaucīju velo aploces ar mitrajām salvetēm un zin’ ko? Uz tām izveidojās nesmuki pleķi – kaut kas tur tomēr reāģēja. Tās gan nav anodizētas, bet ar citu, vājāku pārklājumu anno 1986. Tā plikai ņeržai mesties virsū ar jebkuru ķīmiju nevajag, Masks pareizi brīdina ievērot piesardzību.
Vēl jau paliek elektroķīmiskā korozija ner.tēr. un alumīnija savienojuma vietās, redzēs vai tur ir izmantots kāds no izolācijas veidiem.
Nu ko, Teslas faniem jāgaida titāna virsbūve)
Uz kuģiem nerūsējošā tērāuda caurulēs ir izplatīta problēma, statiskā elektrība. Tā pāris gadu laikā var izdedzināt caurumus 3mm biezai nerūsējušajā tērauda caurulei no iekšpuses.
Šis ir interesanti, izstāstīsi smalkāk, kā tas notiek? Manā izpratnē vadošs materiāls un statiskais lādiņš, it sevišķi caurulei iekšā, nav savienojamas lietas.
Berze. Iespējama “pat” ūdenim, kas tek pa plastmasas cauruli..
Tas ka berze var radīt statisko lādiņu, jau tiek mācīts skolā. Tomēr tur vienmēr piedalās dielektriķis. Tevis pieminētajā gadījumā: plastmasas caurule. Tas, ka korozija rodās, strāvai plūstot cauri dažādu metālu pāriem, vai metālam, iemērktam elektrolītā (jūras ūdenī), arī ir skaidrs. Bez kādas piekasīšanās gribēju uzzināt kas notiek ar caurulēm uz kuģiem? Vai tiešām tas ir statiskais lādiņš? Kā tas tur rodas? Vai neilona auklai trinoties gar cauruli? Vai vējš?
Iekarsu un pameklēju, ko saka interneta resursi. Izrādās ka dielektriķis ir nafta, ko pumpē pa caurulēm tankeros. Šķiet ka trx450 ir atšifrēts – viņš kuģojis uz tankera.
Nezinu kā tas īsti notiekās. Esmu dzirdējis no dažiem mehāniķiem tieši sakarā parģenerātora dzesēšanas sistēmu. Sen atpakaļ viens mehāniķis rādīja sagrieztu cauruli pa gabaliem. Un uzsvēra ka tā ir elektrība kas pie vainas.
To, kas notiek ar nerūsējošā tērauda caurulēm un klejojošām strāvām, var redzēt Gaiļezera pagrabos. Trīs gadu laikā visā garumā līnijas caurrūsējošas, pil metāla porās. Ārpusē mazi melni punktiņi. Metāls tur rūsē ātrāk kā jebkur redzēts. Kaut kas ar zemējumu tur nav kārtībā, jo sistēma sazarota līdz nepazīšanai
Tas, ka nerūsējošais tērauds (tie ir dažādi) arī rūse, nav nekāds noslēpums. Tomēr parasti tā ir tikai virsma. Daži mākslinieki pat speciāli veido “sarūsējušās” virsmas, te tas atnāks dabiski. Būs īpašais skarbais stils, ka tikai laiž cauri tehniskajā apskatē.
Īss nākotnes mašīnas apraksts:
-dizains-nākotnes,
-cena-piecreiz vairāk,
-braukšana-atkarībā no tā, ar kādu slēgto treileri pārvadā,
-uzglabāšana – 20 grādos ar mitrumu ne vairāk par 20%,
-superspējas – visas, ja izmanto 3D brilles ar jaunāko programmu.
Daļai tas liekas stilīgi, vecai miskastei norūsināt halbi. Cybertrucks dod daudz iespējas, ko vēlies to vari darīt, noskalot tikai dubļus, norūsināt, aplīmēt, pulēt spīdīgu. Tur ir biezs bleķis kam rūsēt, būs ok jebkurā gadījumā.
haube, no vācu “pārsegs”.
halb vāciski nozīmē puse.
Livonijas neprecētās sievietes no precētām atšķīra galvassegas – sievām raksturīgas aubes (Fruwen haube), kuras 16.gs. tika greznotas ar pērlēm, sudraba vai zelta rotājumiem.
Tātad – no vārda aubes (pārsegs vai galvassegs)
Starp vārdiem haube un aube nenoliedzami ir kāda saistība. Neesmu pētījis, vai tie veidojušies no trešās valodas vai kāds no tiem ir bijis par pamatu otram.
Vai tad ir tik grūti ierakstīt gōglē: “haube tezaurs”?
“Excelī dizainēto skaistuli…” šis baigi trāpīgs! 🤣
Kopj tāpat kā tvaika nosūcēju. Kā kopt, lai prasa DeLorean īpašniekiem.
Palasi autor kas ir nerūsējošais tērauds, un tad slima suņa murgus raksti. Par to ph ūdeni utt., ir domāts lai tev pleķi nebūtu, savādāk būs raibs kā dzeņa vēders!
Jā, un to pateica Andrejs. Ciets vai mīksts (CaMgFe) ūdens nav tas pats kas skābs (ph-) vai sārmains (ph+)
Naksies korpusu no plastmasa razout, bus kibertrak for kids.
Var razot ari no alvas, ta itka neruse.
Ka lai kids varetu daklut lidz skolai, ja ne sava personiga mini kibertraka.