Web Analytics
More
    Reklāma

    “Apple” iepriekšējā nedēļas nogalē varētu būt pārdevis līdz 180 000 “Vision Pro” briļļu vienību

    Jaunākie raksti

    Pagājušajā piektdienā, 19. janvārī, “Apple” uzsāka savu papildinātās realitātes briļļu “Vision Pro” iepriekšpārdošanu. Ierīce, kas tika izziņota pērnā gada jūnijā un maksā sākot no 3499 USD, nav paredzēta visiem un drīzāk ir nišas produkts. To pierāda arī pagājušās nedēļas nogales “Vision Pro” pārdošanas rādītāji, kad interesenti varētu būt iepriekšpasūtījuši 180 000 šo viedo briļļu.

    Saskaņā ar analītiķa Min-Či Kuo aprēķiniem, kuros ņemti vērā “Apple” noliktavās esošie “Vision Pro” krājumi un piegādes laiks, pagājušajā nedēļas nogalē “Apple” pārdevis 160 000 līdz 180 000 šo briļļu vienību. Tas krietni pārsniedz Kuo iepriekšējās prognozes, kad analītiķis lēsa, ka oficiālajā izlaišanas dienā, 2. februārī, varētu tikt pārdoti 60 000 – 80 000 “Vision Pro” vienību. Jāatzīmē arī, ka drīz pēc iepriekšpārdošanas uzsākšanas ierīce jau bija izpārdota, kas arī norāda uz ierobežoto briļļu pieejamību.

    Tiesa, ja pieņem, ka tiešām pārdoti 180 000 jauno briļļu, tas sastāda vien ap 0,15% no visiem “Apple” aktīvajiem lietotājiem, kuru skaits sasniedz 1,2 miljardus. Tas, savukārt, nozīmē, ka uzņēmumam būs jādomā, kā palielināt un uzturēt pieprasījumu pirms ierīces globālās izlaišanas. Prognozēts, ka tā varētu notikt pirms “Apple” ikgadējās izstrādātāju konferences WWDC jūnijā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma