Web Analytics
More
    Reklāma

    Linux lietotāju skaits uz galddatoriem pieaudzis līdz teju 4%

    Jaunākie raksti

    Statcounter dati norāda, ka Linux lietotāju skaits sācis visai ievērojami kāpt pēdējā gada laikā. Nu jau aizgājušā gada decembrī Linux lietotāju skaits galddatoriem kāpis līdz nepilniem 4%.

    Iepriekšējos gadus un pat vēl 2023. gada sākumā Linux lietotāju skaits bijis tuvāk 2%, bet gada vidū un beigās tas ar nedaudz mainīgiem panākumiem sācis kāpt.

    Reklāma

    • 2023. gada janvārī – 2.91%
    • 2023. gada februārī – 2.94%
    • 2023. gada martā – 2.85%
    • 2023. gada aprīlī – 2.83%
    • 2023. gada maijā – 2.7%
    • 2023. gada jūnijā – 3.07%
    • 2023. gada jūlijā – 3.12%
    • 2023. gada augustā – 3.18%
    • 2023. gada septembrī – 3.02%
    • 2023. gada oktobrī – 2.92%
    • 2023. gada novembrī – 3.22%
    • 2023. gada decembrī – 3.82%

    Te gan jānorāda, ka decembrī kāpis arī Windows lietotāju skaits, kamēr macOS sarucis. Ja ņemtu vērā arī ChromeOS lietotājus, kuri arī būtu savā ziņā uzskatāmi par Linux lietotājiem, tad statistika palēktos līdz 6.24%.

    Linux izplatība, avots Statcounter

    Arī mūsu Kristaps ir solījis pāriet uz Linux jau tuvāko nedēļu laikā, kas varētu būt gana aizraujošs eksperiments.

    Jauns ilgtermiņa tests – Framework Laptop 13

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    72 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Janka
    06.01.2024 11:16

    Nabadzīgie cilvēki, kuri nevar atļauties normālus OS, arī sāk tikt pie datoriem.

    Biteme
    06.01.2024 11:25
    Reply to  Janka

    Parasti jau ekonomē, uzliekot pirātisku windows, bet cilvēks kam smadzenes tiek galā ar linux parasti arī pelna vismaz vidējo ienākumu līmenī.

    Janka
    06.01.2024 12:11
    Reply to  Biteme

    Pirātisku Windows mūsdienās liek tikai tie, kam IQ ir ap 80 un zemāks.

    Parasts latvietis
    06.01.2024 12:37
    Reply to  Janka

    Cilvēciņi ,kuriem IQ zem 80 , parasti ir kontingents ,kuri plātās ar savu pirktspēju…. linux parasti intalē cilvēki ar augstākām prāta spējām , tā ka tev vel jāizaug līdz tam līmenim !

    Īzī
    06.01.2024 18:30
    Reply to  Janka

    Cilvēki mēdz ienīst to, ko nesaprot. Ja nezināji, tad lielākā daļa serveru ir linux, un ne jau tāpēc, ka nevar atļauties.

    Ara
    06.01.2024 21:46
    Reply to  Īzī

    Jā piekrītu, 23 gada beigās parādījās vēl citi Linux Distro Operētājsistēmas, kas jau sāk dot iespējas tādas kuras ir pieejamas uz macOS un Windows. Papildus Linux ir drošāks par Windows un tu pats vari mainīt viņu (protams ja māki). Diemžēl ir tādi cilvēki kas domā ka Linux nav drošs jo viņš ir “atvērts”, bet tas tieši viņu padara drošāku, jo ir īsti entuziasti kas viņu katru dienu pārbauda un arī salabo ja ir kada problēma.

    Karlis
    07.01.2024 16:16
    Reply to  Ara

    Kāds naivums. Mārketingu salasījies?

    Kursors.lv
    06.01.2024 11:45

    Testa Framework Laptop 13 dators jau ir ceļā pie manis un ar nepacietību gaidu, kad to saņemšu. Šoreiz mani pat mazāk interesē dzelžu daļa, bet tieši Linux. Interesanti, cik viegli man būs ikdienā sadzīvot ar Fedoru. Pa vakariem jau sāku lasīt LPI grāmatas.

    Last edited 3 months ago by Kristaps Skutelis
    Jānis Rubļevskis
    07.01.2024 13:21

    Man ļoti žēl, ka tev nepatiks, jo reāli linuxi testēt vajag vismaz gadu divus, lai saprastu, cik tas forš, bet tava pacietība to neizvilks – tu pat nesapratīsi pa mēnesi – diviem, ko tieši tu gribi, nemaz nerunājot par to, kā to visu pareizi lietot.

    Viennozīmīgi – ja vajag palīdzēt, tad saki – paturēšu rociņu un ļaušu paraudāt uz pleca.

    Un neliec Ubuntu – tas ir tikpat liels sūds kā Windows. Es iesaku Manjaro – ļoti viegli apgūt, nūbiem draudzīgi interfeisi konfigurācijai un spēles arī strādā ļoti labi. Pie tam – tas ir rolling release update – vienmēr svaigākais – nebūs kā sūdOSi (es par Win un Mac).

    Kursors.lv
    07.01.2024 13:30

    Nu, paga, paga, paga. Es “izmantoju” Linux jau gadus 10 ikdienā. Tiesa no servera puses un bez grafiskās saskarnes. Kursoru darbina Ubuntu serveris un tā kā Kursors nav apstājies, tad pašu minimumu no Debian bāzēto sistēmu lietošanas es zinu. Viss man darbojas un nekādu būtisku problēmu nav.

    Man nav bijusi praktiska pieredze ar Red Hat bāzētām sistēmām, tāpēc šoreiz konkrētā datora testā priekšroku devu Fedorai, kas manā ieskatā ir pilnvērtīga un parastam lietotājam gatava sistēma. Esmu diezgan drošs, ka man nebūs nekādu problēmu un pat ja būs, kopā ar internetiem atrisināšu. Man jau tam kompim nav jādara nekādi specifiskie uzdevumi. Tik cik jāspēj darbināt Firefox, Audacity, Bitwarden, Davinci Resolve un kādu mūzikas atskaņotāju.

    P.S. Spēles neinteresē.

    HIGH-Zen
    08.01.2024 07:50

    Labāk liec Debian bāzēto distru – Debian, Ubuntu vai MINT. :)

    Kursors.lv
    08.01.2024 09:02
    Reply to  HIGH-Zen

    Būtu ļoti noderīgi mums visiem, ja šo savu komentāru izvērstu plašāku.

    KKTK
    08.01.2024 21:19

    Manjaro smuks Arch linux. Bet prognozēju, ka desktopā, kaut kur tu ieberzīsies, no tā, ka komūna ir pārāk maza – t.i. par maz piemēru, par maz kļūdu labotāju.

    Karlis
    07.01.2024 16:18

    Nu nu. Kārtējais mārketinga upuris. Vēl piesauc gentoo dievu, un tad tiešām liksies, ka laime pilnīga pienāks

    Mārtiņš U
    06.01.2024 12:02

    SteamOS dēļ?

    Kursors.lv
    06.01.2024 12:32
    Reply to  Mārtiņš U

    Hm, kāds varētu būt iemesls uz galddatora uzstādīt SteamOS?

    Karlis
    07.01.2024 20:55
    Reply to  Mārtiņš U

    Bla, bla … which is proprietary software.
    Viss. Tālāk var nelasīt.

    Alberts Kviesis
    06.01.2024 12:51

    OEM versijā Win10/11pro maksā līdz 20 EUR. Nedomāju, ka jaunam datoram izvēlei par labu Linux galvenais ir finanšu jautājums

    Slais
    06.01.2024 13:17

    Drīzāk jau vienkārši apnikusi gļuku vācele windis, tādēļ arī pāriet uz citu os, vai macu, jebkura loģiski domājoša un ar skatu uz nākotni vērsta cilvēka darbība.

    bomarstiim
    06.01.2024 14:04
    Reply to  Slais

    Intereses pēc, kas tie ir par gļukiem? Neskaitot darba lapsi (arī ar win 11), mājās ir 3 pc ar win11, katrs savām vajadzībām. Izmantoju gan multimonitoru setupam, gan darbinu VR, visādus standarta softus, kaudze ar perifērijas ierīcēm. Nav pat zilie ekrāni bijuši.

    Slais
    06.01.2024 18:27
    Reply to  bomarstiim

    Visu neaprakstīt, elementāras lietas kaut tie paši “gliči” atverot kādu folderi, pārslēgšanās starp video kartēm utt.
    Vecie w bija stabilāki šajā ziņā.
    Tie nav tādi traucējumi kas traucētu izmanto windi, bet tomēr, ja esi dzīvojis bez tā visa, tād pārejot uz windi viss šis krīt uz nerviem.

    DrOpers
    06.01.2024 15:02

    Līdz 20eur? Nekur neatrodu Win11pro lētāk par 169eur.

    Slais
    06.01.2024 18:32
    Reply to  DrOpers

    Winpro? Kam tev tieši pro? Kāda viņiem vispār atšķirība?
    Bet jā, es arī zem 100+eur w11 neatradu kad vajadzēja.

    Ojārs
    06.01.2024 18:54
    Reply to  Slais

    Keysoff.com lapā var iegādātie par 13.55 dolāriem. Nezinu gan cik tas legāli.

    Hool
    06.01.2024 18:59
    Reply to  Ojārs

    Kādu laiku atpakaļ pirku keysoff win10. Ja nemaldos bija 8e. Viss strāda bez prob.

    Robčiks
    06.01.2024 19:45
    Reply to  Hool

    Vai kādam vēl ir kāda pieredze ar šo tirdzniecības vietu, keysoff?
    Cenas jau labas, bet vai nav kāda slimība iekšā? Liekas, ka vajadzētu būt O.K.
    Tur ir nopērkamas arī citas programmas.

    Biteme
    06.01.2024 22:20
    Reply to  Robčiks

    Pa lēto var pagrābt apjoma licenču atlikumus, kā redzi strādā un reizēm MS kādu intervālu (pārāk lielu? citi iemesli?) apdeitu serveros atzīmē kā spēkā neesošu (nepazīstu nevienu kas tā iekritis – man neviens pazīstams šādus aktivācijas kodus nepērk, bet iespēja pastāv – cik lasīts).

    Alberts Kviesis
    07.01.2024 12:55
    Reply to  DrOpers

    Keysoff.com lapā atrodamās atslēgas darbojas līdz šim labi. Nav dzirdētas sliktas atsauksmes

    dsfd
    07.01.2024 21:17

    Bet saprotat, ka internetā kreisajās lapās nopirktās atslēgas nav legālas? Arī Key-generator.exe arī iedos tev strādājošas atslēgas. Kad atnāks EP policija ciemos un paprasīs pierādīt win legalitāti, tad kā jūs to pierādīsiet? vai keysoft lapa ir Microsoft autorizētais partneris? Tu nevari paslēpties aiz ” neko nezināju”
    Ja tu no krāpnieka nopirki atslēgu, tad tu esi apkrāptais un joprojām tu izmanto nelegāli konkrēto programmatūru. Ja tas būtu tik vienkārši, tad visi uzņēmumi pa 8e/gb ” legalizētu” savu programmatūru

    Alberts Kviesis
    07.01.2024 21:40
    Reply to  dsfd

    Delfi komercinformācija – Keysoff īpašais piedāvājums: Oriģinālais Windows 11 Pro par 10,45 €. Ja tas Keysoff būtu absolūti nelegāla padarīšana, tad LV Delfi reklāmās tādu būtu neatrast, tomēr tie tur reklamējas visu pagājušo gadu..

    Kursors.lv
    07.01.2024 21:42

    Tas neko īsti nepierāda. Mums arī vairāki šādi komersanti ir piedāvājuši izvietot reklāmas.

    Biteme
    08.01.2024 09:45

    kas ir Delfi? Lai Latvijas Vēstnesī publicē)

    grh
    08.01.2024 14:18
    Reply to  Biteme

    Man reklāmās piedāvā ļoti gribošas sievietes, kuras gaida tieši mani. Es stipri šaubos par tām reklāmām. Delfi neizskata reklāmas, bet tirgo reklāmas laukumus kompānijām, kuras savukārt tirgo reklāmu rādīšanu visai pasaulei.
    Ja tu pa 10e nopērc win10/11 key, tad principā tu krāpniekam samaksāji 10e un tev ir nelegāls windows no juridiskā viedokļa.
    Iesaku palasīt MS licenzēšanas noteikumus un tad jau tiešām labāk mājās uzliec internetā atrastu atslēgu nekā maksā kādam naudu par to.
    padomā pats – kāpēc mūsu uzticamajos interneta veikalos atslēgas tirgo pa 100e+, bet random ārzemju lapās pa 10e?

    Trx450
    10.01.2024 11:12
    Reply to  grh

    Tādēļ ka mūsu uzticamie pārdevēji grib nopelnī 90eur.

    Kursors.lv
    10.01.2024 11:18
    Reply to  Trx450

    Vai tev ir kāds apstiprinājums pieņēmumam, ka no MS produktu cenas TIK lielu daļu patur starpnieki/veikali?

    Trx450
    10.01.2024 16:27

    Protams ka ir. Kā nosaukt to ka klientam ietirgo uzinstalē aktivizē legālu w10 pa 90eur , kuru viņi paši nopirkuši pa 10eur?
    Tāds tas bizness ir. Un klienti tam tic ka viņš ir šīs atslēgas pirmais īpašnieks.

    Last edited 3 months ago by Trx450
    Kursors.lv
    10.01.2024 16:35
    Reply to  Trx450

    Par ko tu vispār tagad runā? Lūdzu, palasi par Microsoft licenču tipiem un to lietošanas nosacījumiem.

    Alberts Kviesis
    17.01.2024 09:42

    Ir resursos pieejami materiāli, kuros lietotāji stāsta, ka ir sazinājušies ar Microsoft par interneta atslēgu leģimitāti. MS atbilde ir tāda, ka šiem datoriem MS nenodrošina atbalsta servisu. Attiecīgi šis klientu atbalsts tiek nodots OEM pārdevējam (šajā gadījumā datora komplektēšanas sabiedrībai vai tās locekļiem). Pieejams te:
    https://www.youtube.com/watch?v=UZcuRiZIIRY

    Kursors.lv
    17.01.2024 09:47

    Respektīvi, šādi pirktas atslēgas ir legālas, bet nav legāla to izmantošana.

    Biteme
    17.01.2024 10:19

    Vai tavuprāt “MS nenodrošina atbalsta servisu” nozīmē “nav legāla to izmantošana”?

    eh@mailinator.com
    17.01.2024 11:20

    Kāpēc?

    Alberts Kviesis
    17.01.2024 11:56

    To izmantošana ir ar noteiktiem ierobežojumiem. Ja šie ierobežojumi OEM atslēgas pircējam ir pieņemami, tad arī MS nav pretenziju pret to, ja vien nestājas spēkā citi ierobežojumi :)
    Tātad – atslēga ir piesaistīta MB; pāreja no Win10 uz Win11 ar šādu līdzīgu atslēgu vairs nebūs iespējama (aktivizācija ir vienreizēja); var būt ierobežots MS atbalsts, kas šajā gadījumā tiek pārlikts uz sistēmas “ražotāju”. Ko vēl piemirsu?

    rudzu rikas
    06.01.2024 13:55

    Man Win jau sen kā apnicis (ar privātuma neesamību), bet pieraduma spēks palikt ir liels. Pēc gada vai diviem, kad beigsies win10 supports, tad jau manīs vai ņemšu pilnībā jaunu setup no 0 un likšu jaunāko win vai pāriešu uz Linux ar esošo PC.

    Jan.
    06.01.2024 23:23
    Reply to  rudzu rikas

    Pieradumam liels spēks. Ari pats domāju izmēģināt Linux, interesē tieši Zorin, kas ļoti draudzīgs linux iesācējiem.
    Ja kas, vnm jau var pārie atpakļ pie Windows.

    Juris
    06.01.2024 23:08

    Te jau sāk izklausīties pēc anekdotes kā par vegāniem – kā var zināt vai cilvēks izmanto linux ikdienā? Viņš tev to pateiks :D
    Drošāks/nedrošāks ir tikai mīts, linuxī ir pilns ar caurumiem tāpat kā windows, tik ir viena liela atšķirība, nevienu linux neintresē tieši rakstā minētās statistikas dēļ – šo os izmanto ~4 procenti. Ok, serveri % ziņā gribētu cerēt ir tuvu 50/50, bet tur jau tiek domāts vairāk par aizsardzību gan uz Windows, gan Linux OS.

    Krotow
    08.01.2024 13:09
    Reply to  Juris

    Linux “interesē” kriptoracējus un spama izsūtītājus, jo tur tehniski vieglāk palaist skripteli, kas veic no lietotāja masketās darbības. Windows shells tam ir par stulbu. Linux desktopa lietotājus tas gan skar mazāk, jo iekakātā draza lietotajam visbiežāk pašam jāpalaiž, kur lietotājs tam ir vai nu par gudru vai par dumju. Tāpēc mērgļi parasti demolē hostinga klientus ar nepatčotām vecu versiju PHP lapām.

    Kursors.lv
    08.01.2024 14:31
    Reply to  Krotow

    Nu, paga. PowerShell taču var skripēt uz nebēdu.

    Krotow
    08.01.2024 14:55

    Var, taču palaist lokālu servisiņu nav tik vienkārši. Ir tā ka lielakā daļa vīrusu rakstītaju joprojam ir skriptkidiji, kurus prasās noķert, nopērt un aizsūtīt darīt kaut ko lietderīgu.

    Fons
    07.01.2024 20:45

    Esmu lietojis ar pārtraukumiem MacOS (~ 8 gadi), Linux (Ubuntu ~ 8 gadi) un Win (pārējā laikā un paralēli ar citām OS).
    Visas vienkāršajam lietotājam lietojamības ziņā ir piemērotas. Nav labas vai sliktas OS. Ir piemērotas, nepiemērotas lietotāja vajadzībām.
    Nu protams emocionālā ziņā, kāda/kādas var labāk patikt, bet tas nenozīmē, ka tā cita ir sūds.

    KaliLinuxUser
    07.01.2024 23:55

    Nu tas pieaugums tiešām ir uz nabadzīgo valstu rēķina, kur vairāk visādus lētos laptopus dala lauciniekiem.
    Drošāks linux nav ne par kripatu. Pagaidām gan tas ir laba alternatīva pendžukiem, jo tiem krāpnieki nevarēs attālināti nokonfigurēt savus rūtkitus.
    Citādi mums darbā visi inženieri, kam linux vajadzīgs, pārgājuši uz MacOs. Un linuxi darbina caur Paralels vai Fusion.

    Biteme
    08.01.2024 09:48
    Reply to  KaliLinuxUser

    Kad darbs izsniedz makbuku, pretī jau nestrīdas – ko dod, uz tā strādā.

    Slais
    08.01.2024 12:51
    Reply to  Biteme

    Es šaubos, vai viņi iebilstu, gluži pretēji, beidzot normāla jauda, ilgs baterijas darbības laiks, nav nekādu vēja trokšņu un protams nav dīzeļģenerators jāvadā līdzi. Respektīvi plusu viennozīmīgi vairāk nekā mīnusu.

    Krotow
    08.01.2024 12:59
    Reply to  Slais

    Darba ilgums ir tieši atkarīgs no izsniegtā dzelža baterijas un patēriņa. Ir bijis darba laptops – Dell ar 11. paaudzes Intel procesoru, modeli uz sitiena nepateikšu. Virsū bija Linux Mint. Par bateriju tiešām nevarēju sūdzeties, gāja visu dienu (~8h) bez piebarošanas.

    Slais
    08.01.2024 13:08
    Reply to  Krotow

    Kas ir 8h mūsdienu lapsim? 😀
    Vairāk paslogosi to dellu, viņš izbeigsies pēc 4h.
    Lielākā daļa darbastaciju un gaming lapši vispār nav spējīgi savu jaudu attīstīt kamēr nav pieslēgti vismas 300w baroklim.

    Krotow
    08.01.2024 13:21
    Reply to  Slais

    Es te par darbu runāju, viņs par gaming, kur portatīvos telpas sildītājus nekādas baterijas neturēs.

    Slais
    08.01.2024 19:17
    Reply to  Krotow

    Vispār es arī par darbu runāju.
    Tavuprāt visiem pietiek ar ekselīšem un wordiņiem?

    Biteme
    08.01.2024 13:24
    Reply to  Slais

    Sāksim ar to, ka Latvijā nav praktiskas vajadzības strādāt ar laptopu no baterijas. Nu, ja neskaita puķu bērnus, kas ielien mežā vai pļavā lai rakstītu savu blodziņu)

    Slais
    08.01.2024 19:23
    Reply to  Biteme

    Ew ew, es arī daudz lietas esmu risinājis ceļojumos un jā arī meža, kas tur pāķisks? Mūsdienās (un arī agrāk) par pāķiem tieši uzskatija geimerus kuri neatiet no tās kastes un dzīvo virtuālajā realitātē. 😁

    Biteme
    09.01.2024 07:28
    Reply to  Slais

    Tev ir rets talants lasīt ar pienu rakstīto – arī šoreiz par pāķiem.

    Slais
    09.01.2024 08:40
    Reply to  Biteme

    Ļoti bieži loģiskā domāšana, situācijas izvērtēšana un stagnējošu stereotipu atmešana ir labāka par talantu*.😉

    Biteme
    08.01.2024 13:22
    Reply to  Slais

    Skatoties, kā savulaik atbira klavieres un tačpadi makbukiem, es sev paņēmu lenovo un nesūdzos. Nu jau varbūt problēma ir novērsta – būtu jābūt.
    Tie vēja trokšņi gan varētu būt dzirdēti pēc smagākām pusdienām)) laptopi jau pulka gadus netrokšņo – es teiktu, kopš ssd vai win10 laikiem, varbūt cpu kļuva daudz efektīvāki – bet nerūc pat lielo apdeitu laikā. Starp citu, biosā var izvēlēties ko gribi – lai strādā klusāk vai jestrāk. Ja laptopam kādreiz ierūcas ventilators, tā ir zīme ka kaut kas ir nogājis greizi kādam procesam – normāla slodze nespēj palaist ventilatoru – vismaz manējam.

    Krotow
    08.01.2024 13:37
    Reply to  Biteme

    Lielu C++ un Java projektu (simti failu) kompilēšana un resnu DB imports griež procesoru un ventilatoru ka prieks. Taču tie tiešām ir specgadījumi.

    Biteme
    08.01.2024 13:43
    Reply to  Krotow

    Nu, protams ka ir gadījumi, kad vajag gan jaudu, gan dzesēšanu. Kurš gan to noliegs. Labklājības pamatā ir uzdevumiem piemērotu dzelžu piemeklēšana, kāpēc mocīties – īpaši ja runa par ražošanas līdzekli.

    Krotow
    08.01.2024 18:07
    Reply to  Biteme

    Kovida laikā un daļēji strādājot mājās, darba laptops bija diezgan ērti. Pārspraud tikai monitoru un klaviatūru un lieto no vietas kur apstājies. Par konfigurācijas niansēm arī nebija jāsaspringst.

    Karlis
    09.01.2024 22:38
    Reply to  Krotow

    Bet kapēc tas jādara uz laltopa? To visu dara serveris datucentrā. A pašam tikai ssh vai rdp uz turieni.

    P.s. pastāsti vairāk par c++ kompilēšanu. Ar dziļu interesi.

    Slais
    08.01.2024 19:42
    Reply to  Biteme

    Skatoties, kā savulaik atbira mātenes lenovām un deliem…, blā, blā visiem reiz kaut kas var saplīst un visiem ir bijušas kaut kādas problēmas, jo nekļūdās tikai tas, kurš neko nedara, bet lenovas trackpads ir puika ar mātes pienu uz lūpām salīdzinot ar macbook trackpadu kuru vismaz var normāli izmantot. Lenovo un HP ir arī mani favorīti no neMac datoriem, ir bijuši vairāki un kalpojuši godam pat krituši zemē un mierīgi izdzīvojuši bez remontiem tiekot cauri sveikā tikai ar buktēm un nedaudz deformētiem korpusiem. Lieki piebilst, ka šie Lenovo un HP galīgi nebīja lētāki par mac analogu. Šis tā tiem rējējiem, kuri nepārtraukti saka, ka aizgrauztā produkti ir overpriced.
    Par skaņu atkal nepiekrītu, exceļi, wordi utt., ok nav problēmu, bet 4+k vērti workstationi un 2+k vērti geiminga laptopi (tagad uzņēmumos sāk pielietot praksi workstationus aizstāt ar gaming) stabili paceļ toni pie maza un vidēja izmēra kadiem un jau kļūst par nopietniem vēja ģenerātoriem pie lielākiem cadiem. Workstationi gan ir klusāki par gaming, vismaz manas pieredzes ziņā, jo protams ne viss ir testēts, sevišķi gaming ziņā.
    Varu piekrist par to “noiešanu greizi” windows – nemaz nebrīnītos. 😀

    Biteme
    08.01.2024 20:47
    Reply to  Slais

    Piekrītu, ka problēmas ir visur un ar jebko – normāli kantori izceļās ar to, ka remonts ir ātrs un bez ausu ziepēšanas ar “šis defekts ir jūsu pašu vainas dēļ”.

    Pieredze ar lenovām man tikai T sērijas ietvaros, ar mobo kreņķu nav bijis. Iespējams, man ir paveicies, iespējams esmu palaidis garām problēmas kas bija pidriķu sērijām – ne jau ka es tam visam dikti sekotu – strādā un strādā.

    Flare
    08.01.2024 08:44

    Linux vs Windows diskusijas vienmēr jautri palasīt tāpat kā Android vs Apple vai vegāni vs gaļēdāji. :D

    Jan.
    08.01.2024 18:11
    Reply to  Flare

    Tā pat kā Canon vai Nikon, Bmw vai Audi, benzīns vai dīzelis, Xbox vai Playstation un tt. :D

    Last edited 3 months ago by Jan.
    Flare
    08.01.2024 20:05
    Reply to  Jan.

    Jap. : D

    Robčiks
    08.01.2024 21:31
    Reply to  Flare

    Draudzene vs draudzenes draudzene.

    Jānis Rišis
    08.01.2024 22:56

    Atkarīgs kādi dzelži ir.
    Peppermint darbojas arī uz 1GB
    Portatīvam Mint. Veca videokarte Xfce, Mate. Budgie darbvirsma. Nobara ir lidzīga windows un der spēlēm, zorin medijapstrādei. Windows paliek spēlēm.

    Reklāma