Web Analytics
More
    Reklāma

    Rivian strādā pie jaunas platformas, lai zīmolu padarītu plašāk pieejamu

    Jaunākie raksti

    Elektroauto ražotājs Rivian attīsta jaunu elektroauto platformu, kurai būtu jānonāk lietošanā aptuveni 2 gadu laikā, uzņēmumam cenšoties panākt, lai viņu mašīnas kļūtu pieejamākas plašākai sabiedrībai tieši cenu ziņā. Tā izteicies kompānijas vadītājs RJ Skarindžs, viesojoties “How I Built This” raidierakstā jeb podkāstā.

    Uzņēmums šobrīd ražo R1T un R1S apvidus automašīnas, tāpat izstrādāti un ražošanā palaisti elektriskie kravas furgoni piegāžu veikšanai. Jaunā platforma ar nosaukumu R2 tiek veidota ar domu ražot pieejamākas mašīnas un zināms, ka pirmais plānotais modelis uz tās ir vidēja izmēra SUV, kurš konkurēs ar Tesla Model Y.

    Rivian vadītājs norāda, ka viņiem akūti pietrūkst mašīnu 45-50 tūkstošu dolāru robežās, tāpēc var prognozēt, ka aptuveni tāda būs Rivian nākamā modeļa sākumcena.

    Elektroauto ražotājam pamazām ir izdevies palielināt ražošanas apjomus R1S un R1T modeļiem, bet agri vai vēlu no “augstā plaukta” jānokāpj uz pieejamākām mašīnām un tieši to Rivian plāno paveikt. Kompānija apstiprinājusi plānus būvēt jaunu rūpnīcu Džordžijas štatā ASV, projekta vērtībai esot aptuveni 5 miljardiem dolāru, kas ļaus palielināt ražošanas apjomus. Topošais modelis būs Rivian galvenais uzdevums pārskatāmā nākotnē, kompānijai cenšoties augt, palielināt ražošanas apjomus, vienlaikus risinot dažādus sarežģījumus, kas rodas šajā laikā. Tesla ir pierādījusi, ka tas ir iespējams un Rivian noteikti mācīsies gan labo, gan slikto Tesla izaugsmes procesos, Īlona Maska kompānijai kļūstot par elektroauto tirgus vienu no līderiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma