PlayStation 5 iznāca 2020. gada nogalē, bet dažādu iemeslu dēļ PlayStation 5 pieejamība sākotnēji bija nožēlojama. Vairāk vai mazāk oficiāli tika vainota pandēmijas izraisītā detaļu nepieejamība, arī tā dēvētie skalperi, kuri nopērk ierīces, lai tās uzreiz pārdotu dārgāk, tika vainot PlayStation 5 problēmās.
Tikai šajā gadā Sony tika galā ar piegāžu problēmām, kas nu ļāvis beidzot sasniegt 50 miljonus pārdotu PlayStation 5. Protams, no Sony pārstāvjiem var dzirdēt visādus saldus pateicības vārdus PlayStation 5 un vispār PlayStation zīmola faniem.
Tikai šī gada laikā vien PlayStation 5 pārdoti 22.5 miljonos eksemplāru, kas nozīmē, ka līdz 2023. gada beigām, visticamāk, PlayStation 5 sasniegs vismaz 25 miljonus pārdotu vienību gada laikā.
Ja PlayStation 5 veiksies tik pat labi ar pārdošanu 2024. gadā, šī salīdzinoši dārgā spēļu konsole varētu iekļūt visu laiku pārdotāko konsoļu topa desmitniekā. Tad gan nāktos apsteigt Game Boy Advance.
Sasniegt 50 miljonus prasīja tikai nedēļu ilgāk nekā tas bija ar PS4.
Atliek sagaidīt pēc kādiem 10 mēnešiem PS5 Pro.
Cik xbox series?
Xbox neatklāj ciparus, jo viņi zaudē. Kā augstākais varētu būt 2:1, kā sliktākais būtu 3:1 par labu PS5. Un Xbox series S ir pārdots vairāk nekā Series X.
Viņi vienmēr zaudē, bet cik aplēses rāda, tad laikam pat 3:1.
Man ir xbox, ko gan nespēlēju, bet biju domājis, ka game pass būs izmainījis lietas par labu m$
Vienmēr nav bijis tik traki. Bet ar Xbox One viņi aizgāja bedrē, tagad vēl ir iespaids uz to. Bet kas zin, kas notiks ar nākošo paaudzi, it sevišķi, pēc ABK iegādes. Tagad pirkumi pa 5-10-20 miljardiem būs jau “kapeikas” un būs daudz vieglāk izbīdāmi cauri, ja MS turpinās iepirkties, jo tā ir lieta, ko viņi var izdarīt, nopirkt visus.
No Sony Insomniac hack, tur atrada arī oficiālu Sony prezentāciju, kur Sony uztraucas, ka ABK iegāde vien būs liels leciens nākotnē priekš MS.
Gamepass ir laba ideja priekš casual spēlētāja, bet Sony stipri ieliek ar augsta līmeņa Single Player spēlēm, kas mani personīgi daudz vairāk uzrunā. Bet paši Sony saprot, ka uz vietas sēdēt nedrīkst.
Kas ir ABK?
Activision-Blizzard-King spēļu kompānija.
Nav jau tā, ka MS ļoti uztrauktu nosacītā atpalicība no PS. Dzelžu tirgū peļņas praktiski nav, svarīgākais ir spēlētāju bāze. Un ar visiem Windows gameriem kopā Sony var necerēt pat noķert MS vēl vismaz desmitgadi.
Par ko tu runā? Kurā vietā MS ir priekšā Sony ar spēlētāju bāzi? Ja tu teiktu, ka Sony nenoķers Steam, tad tā būtu cita lieta. MS ir bērnu autiņos salīdzinot ar to pašu Steam. Xboxam uz PC ir tikai GamePass, nekas cits.
Bet 30% komisija no iekšējā veikala ir liela peļņa.
Xbox liek visus kauliņus uz GamePass, bet bez Xbox dzelžiem to plānu sasniegt būs neiespējami.
Nākošais ir panākt strādājošu Xbox Cloud Gaming.
https://www.allkeyshop.com/blog/ms-the-new-gaming-king-gaming-2023-news-w/ Microsoft jau panacis Sony, un tas nav jaunas zinas. Visiem tapat ir skaidrs ka konsoles pardod zem pasizmaksas cenas.
Panācis uz apgrozījuma skaitļiem un tas ir tikai loģiski. Tas būtu dīvaini, ka nebūtu priekšā šajos ciparos ieguldot jau cik? 69 miljardi par ABK, 7,5 miljardi par Bethesda vien. Bagātais dara kā grib, pērk visu, ko var nopirkt. Bet tāpat pērk un dzīvos uz veciem lauriem. Starfield iet pavisam skābi, RedFall bija briesmīgs sākums. Šobrīd Microsofts iziet uz kvantitāti, bet kvalitāte iepaliek kaut kā. Tur vēl ir kur augt un spēt attīstīties.