Ķīniešu elektroauto ražotāja NIO pārstāvji oficiāli paziņojuši, ka nākamgad ienāks Eiropā ar jaunu budžeta klases zīmolu, kas pagaidām zināms ar nosaukumu “Firefly”. Tā mērķis būs piedāvāt izmēros mazākas budžeta klases mašīnas, proti, ražotājs šādi tēmē konkurēt ar tādiem topošajiem elektroauto kā Volkswagen ID.2 un Renault 4.
“Firefly” tiks laists tirgū vienlaicīgi ar citu NIO apakšzīmolu “Alps”. Tie ir radīti un izstrādāti ar domu par Eiropas tirgu, norāda kompānijas pārstāvji, uzsverot, ka šie zīmoli nodrošinas budžeta klases mašīnas ar mūsdienīgām tehnoloģijām.
NIO pārstāvji īpašu uzmanību pievērsa Volkswagen, kas izstrādā elektroauto ar sākumcenu 25 tūkstoši eiro. Ieskatu šajā modelī esam guvuši ar ID.2all konceptauto, bet tirgū tam jānonāk 2025. gadā. Starp konkurentiem varam saukt arī Renault 4 un Renault 5, kuri tiek gatavoti sērijveida ražošanai.
NIO tikmēr attīsta bateriju maiņas sistēmas tehnoloģijas, kas būtu saderīgas ar mazākiem akumulatoriem, kādus plāno izmantot šajos budžeta klases auto. Ķīniešu autoražotājs NIO jau strādā vairākās Eiropas valstīs un piedāvā arī bateriju maiņu, bet uzņēmuma plāni paredz paplašināšanos.
Vot te redxam cik smalki euro izmešu normas 1..5,6 utt, aizsargāja iekšējo EU tirgu. Ka pārējiem nebija vērts censties, un vienalga produkcija būtu dārgāka nekā vietējiem.
Bet elwktroauto nav šāda tirgua aizstāvošā euro ozmešu ierobežojuma, un āzijas ražotāji vēl var piedāvāt lētāk nekā vietējie. Vot i sākās runāšana, ka āzijas ražotāji grib paplašināties.
Ņemot vērā viedtelefonu tirgu, tādi ražotāji kā alkatel, siemens, nokia utt pazuda jo paradijas āzijas ražotāju prece.
Tad iespējams ka auto nozari, ari sagaida tas pats
Ar auto pa daļai atkārtosies tas pats stāsts kas ar ķīniešu viedtālruņiem. Pēc parametriem izskatās labi, taču praksē būs kaut kādi grābekļi. Ja netici, lasi ko raksta tie kuri ar Ķīniešu auto brauc Krievijā un Baltkrievijā. Problēmas ar remontu, problēmas ar programmatūru, vēl kaut kas, tā pati rūsa. Bet labi, pieņemsim ka puslīdz OK ies un nelūzīs. Ar bateriju maiņu būs vēl interesantāk. Galvenos ceļus jau nosegs, taču par pārējiem būs kā parasti. Kam tuvākie lādētāji būs 30-40 km no mājām diez vai gribēsies šādu auto ar maināmām baterijām pirkt.
zato valsts iepirkumos tie aizies uz urā. tur ir svarīgs reklāmas plakāts, kur vis tiek nodrošināts