Vācu autoražotājs Volkswagen cenšas ietaupīt līdzekļus un samazināt savas izmaksas, griešanai sasniedzot arī bēdīgi slaveno Cariad programmatūras nodaļu – kompānija vienojusies ar darbinieku pārstāvjiem par gaidāmajiem izmaksu samazināšanas pasākumiem.
Cariad nodaļa tika izveidota, lai attīstītu programmatūru VW koncerna mašīnām un mazinātu Volkswagen atpalicību, taču rezultāti sagādājuši vilšanos un Cariad nespēj attaisnot uz sevi liktās cerības.
Vienošanās starp abām pusēm paredz Cariad izmaksu samazināšanu par 20%. Paziņojumā norādīts, ka Cariad nesteigsies ar cilvēku atlaišanu, tā vietā cenšoties vienoties par kompensācijām, panākot abpusēju vienošanos par darba attiecību pārtraukšanu.
Šobrīd Cariad nodaļā strādā aptuveni 6500 cilvēki, bet nav zināms, ar cik lielu skaitu mēģinās panākt vienošanos par aiziešanu. Iepriekš izskanējis, ka VW vēloties samazināt štatus par vismaz 2000 cilvēkiem, lai samazinātu izmaksas. Kā iepriekš minēts, Cariad nodaļa nav spējusi izpildīt uzstādītos mērķus un programmatūras izstrāde kavējas, tādējādi kavējot jaunu mašīnu nonākšanu tirgū. Koncerna vadītājs Olivers Blume veicis izmaiņas tieši nodaļas galvgalī, bet tālākie soļi pagaidām ir neskaidri.
Vai kādam ir info, cik cilvēki taisa SW Teslai?
Manuprāt 6500 cilvēki šādam uzdevumam ir par daudz.
Nemaz nav daudz. Padomā par visiem projektu vadītājiem, produktu ekspertiem un biznesa analītiķiem, un visādiem citādiem liekēžiem. Pie tam visdrīzāk, ka programmētāji bāzējas Indijā, kas šo pasākumu padara vēl jautrāku.
Vienkāršota meklēšana iedeva šādu rezultātu:
Tesla’s continued success depends on engineers being able to develop, debug, and deploy software quickly. Our web services, tools, and build infrastructure directly impact over 1000 vehicle, energy, and Autopilot software engineers.
Droš vien ka Indijā, iespējams ka tie paši kas Boeing DreamLiner dzinēju programmatūru izstrādāja – rezultāts tam zinams.
VW vajadzēja uzturēt gadiem kopto friču inženierijas pamatīgumu, kvalitāti un pārdomātos risinajumus, nevis sabāzt spīdīgas melnas plastmasas ar ekrāniem visur nevajag. Po ka ekrāns vairāk raustās, toyotām gadiem ilgi bija paštruntīga planšete, bet pats auto (uz kopējā tirgus fona) ir inženieriski nostrādāts un auto pamata funkcijas (spēja kustēt uz priekšu un nodrošināt salonā labu klimatu) ir nodalītas no planšetes priekš gludsmadzeņu muteselpotājiem kuriem liekas ka ekrāns pulksteņa vietā ir labāka auto indikātors.
Ir jau arī Toyotai lietas, kas tracina! Android auto ir briesmīgs izpildījums! Un tas birstes kāta štoks kapotam ir vienkārši arhaisms! Visādi citādi var mierīg nobraukt 7-10 gadus bez bēdu. Vienmēr lec un brauc, kad vajag.
Tāpēc jau eksistē Baigi Warenākā Mašīna