Web Analytics
More
    Reklāma

    Latviešu radītais iepazīšanās serviss “Flirtu” saņēmis 200 tūkstošu eiro finansējumu

    Jaunākie raksti

    Latvieši ir parādījuši, ka spēj radīt patiešām labus produktus un pakalpojumus un tādā veidā sagādāt nopietnu konkurenci dažam labam globālajam gigantam. Šajā sakarā gribas uzteikt tiešsaistes iepazīšanās uzņēmumu “Flirtu“, kas nupat piesaistījis 200 tūkstošus eiro lielas investīcijas no “Expansion Capital AIFP”, ko izmantos produkta attīstībai un jaunu tirgu apgūšanai.

    “Flirtu” lietotāju bāze šobrīd sasniedz 3,5 miljonus, piesaistot otro pusīšu meklētājus no visas pasaules, tajā skaitā Rietumeiropas, Latīņamerikas, Āzijas. Lai arī uzņēmumam ir vairāki ļoti lieli konkurenti, piemēram, tas pats “Tinder“, “Flirtu” ir atradis veidu, kā atšķirties un piedāvāt unikālu, pozitīvu iepazīšanās pieredzi bez aizspriedumiem.

    Uzņēmums stāsta, ka piedāvā integrēt iepazīšanos sociālo mediju platformās “Telegram” un “Messenger”. Piemēram, integrācija ar “Telegram” ļauj lietotājiem dalīties ar savām interesēm, apskatīt vienam otra profilu, aizsūtīt virtuālās dāvanas. Līdzīgi kā “Tinder” iespējams izveidot saderības un tālāk “Telegram” uzsākt privātu sarunu.

    Runājot par sadarbību ar “Expansion Capital AIFP”, “Flirtu” līdzdibinātājs Andrejs Volkovs uzsver, ka uzskata to par būtisku stratēģisku savienību un norāda, ka sakrīt abu redzējums par “Flirtu” ātru un apdomātu paplašināšanos.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    briksons
    29.11.2023 11:12

    Bet pat latviešu valodas nav :(

    Biteme
    29.11.2023 12:52

    ātro seksu tagad sauc par pozitīvu iepazīšanās pieredzi bez aizspriedumiem.

    Krotow
    29.11.2023 15:51

    Viņi tur piedāvā tikai vienreizējos maksas pakalpojumus? Vai partneri var arī iznomāt uz ilgāku laiku ar izpirkšanas tiesībām?

    Reklāma