Parīze ar dārgākām stāvvietām varētu ierobežo izmēros lielu un smagu mašīnu izmantošanu pilsētas centrā. Šādu ideju, kas tiek dēvēta par SUV tipa mašīnu izskaušanu no pilsētas, rosina apspriest Parīzes pašvaldība. Jau zināms, ka nākamā gada februāra sākumā par to notiks vietēja mēroga referendums.
Idejas pamatā ir vismaz daļēji atbrīvot pilsētu no liela izmēra mašīnām, tiek rosināts noteikt tām lielāku stāvvietu izmantošanas maksu. Vienlaicīgi Parīze vēlas liegt dīzeļdzinēju privāto transportu pilsētas centrā.
Liela un smaga mašīna pēc parīziešu mērauklas būs jebkura iekšdedzes dzinēja mašīna svarā virs 1.6 tonnām (cik noprotams, runa ir par pašmasu), kā arī elektroauto, kas ir 2 tonnas vai smagāks. Šis ir visai interesants, bet ne nepamatots lēmums, jo elektroauto mēdz būt milzīgi. Parīze vēlas pilsētā atstāt mazāka izmēra auto, par to šoreiz ir viss tracis.
Ja par ideju nobalsos gana liels parīziešu skaits, auto īpašniekiem būs jāzina mašīnas svaru. Plānots, ka mašīnu svaru kontrolējošās iestādes noteiks pēc mašīnas reģistrācijas numura ar, visticamāk, optisko burtu un ciparu atpazīšanu speciālā lietotnē. Pie mums ar līdzīgu pieeju šobrīd fotoradari ķer automašīnas bez OCTA.
Tā vien izskatās, ka lielākie cietēji varētu būt hibrīdu lietotāji, kuri līdzi ved ne tikai iekšdedzes dzinēju ar ātrumkārbu, bet arī gana lielus akumulatorus. Piemēram, Opel Astra Hybrid L (2022. gada) jau pārsniedz 1600 kg. Pat VW Golf mk8 R versijā un ar dīzeļdzinēju ar 4Motion piedziņu pārsniedz 1600 kg.
Fakts bet parīzē palikuši tikai nēģeri.
Nav svarīga ādas krāsa-svarīga ir audzināšana. … un tev viņa ir bijusi dramatiski zemā līmenī.
Nu labi, tev pa prieku, melnīši
Kursoram nav moderatoru.
Ne jau par to ,,cepiens, -kà kādu par nëģeri vai żīdu nosauc , mēs viegli aizmirstam ,ka VISI eiropieši ir nigas ,kuri pirms kk 40 000 gadiem jautrā tempā iesoļoja eiropā no ….āfrikas.
Pamatā Āfrikas un Āzijas izcelsmes personas. No tā ko pats tur redzēju 2010-to gadu sākumā, tas bija ļoti pamanāms.
Ai, nu nevajag pumpēt heitu….ja reiz automatizācija, tad var arī nofiltrēt nost hibrīdus – ja tā lems parīzieši.
Piemēr par Golf R8 arī nu tāds sev piemērs – cik tādu ir, īpaši jau Parīzē kur tādus pērk tikai pagalam nepatriotiski braucēji. Labi ja 3 būs. Katrā ziņā, ne jau desmiti un ne simti.
Tad jau Parīzes centrā varēs braukt tikai ar mazām bendzīna šujmašīnām – kā Finesa “pīle”. Jo elektroauto baterijas dēļ arī būs par smagu.
size, weight of the vehicle and its motor will be taken into consideration.
Ja EV ir milzīgs izmēros, aizņem daudz vietas – jā, kāpēc neaizliegt arī tādus modeļus. Piem. Musktrack. Nu kur ar tādu braukt pa pilsētu, neskatoties ka elektrisks.
Atgriežamies pie Žandarmi un marsieši, kā arī pie Bīna mašīnītes.
Kādreiz par to smejāmies, tagad nezināsim, kur bērnu ratiņus vai velo ievietot.
Tad jau ar Tesla model S braukt nevarēs! :D
Parīzes nākotne
Nu, droši vien, ka arī Rīgasl
Īpaši apdāvinātajiem – šoreiz komentārs nav par/pret elektro, bet par svaru/izmēru