Ātrās ēdināšanas ķēdes McDonalds pārstāvji Francijā paziņojuši, ka līdz 2025. gadam valstī izvietos ap 2000 ātrās uzlādes punktiem pie McDonalds ēstuvēm. Plānots, ka iekārtas nodrošinās 150-200kW uzlādes jaudu, kas ir ļoti adekvāti, lai, apēdot burgeru ar frī kartupeļiem, auto jau būtu gatavs doties ceļā nākamo pārsimts kilometru veikšanai.
Francijā ir nepieciešamība uzlabot elektroauto uzlādes infrastruktūru – visā valstī ir aptuveni 110 tūkstoši publiskās uzlādes vietu, bet tikai 8% no tiem nodrošina vismaz 150kW jaudu. Šādi jaudīgāki lādētāji parasti atrodas lielceļu malās, kur ir atpūtas laukumi, benzīntanki. McDonalds jau uzsācis šī projekta realizāciju un pirmie lādētāji tiks atvērti Parīzes pievārtē.
Arī valsts amatpersonas Francijā apzinās nepieciešamību veikt uzlabojumus infrastruktūras jautājumos, tāpēc uzņēmumiem, kuru autostāvvietās ir vietas vismaz 20 mašīnām, ir prasība uzstādīt vismaz vienu uzlādes iekārtu. Tāpat francūži nesen paziņoja par papildus 200 miljonu eiro investīcijām, lai veicinātu ātrās uzlādes pieejamību valstī. Līdzīgu projektu realizē lielveikalu tīkls Carrefour, kas turpmāko pāris gadu laikā plāno vismaz 5000 lādētājus.
Atgriežoties pie “maķīša”, Francija ir tikai iesākums un plānots, ka līdzīgi projekti tiks realizēti Itālijā, Lielbritānijā un Zviedrijā. Iespējams, vēl citās valstīs. Par lādēšanos pie Latvijas McDonalds ēstuvēm pagaidām, šķiet, varam nedomāt, taču cita līdzīga ēdināšanas ķēde Hesburger sadarbībā ar Ignitis sāk ieviest elektroauto lādētājus pie savām ēstuvēm.
Šitais bija labais izgājiens ar PR “āķi”: preses relīze par vienu brendu, kas aizjūrā kko taisās paveikt, bet LV pielāgotajā ziņā tiek pielikts klāt, ka vietējais brenda konkurents jau dara, ne tikai taisās darīt.
Man patika Kursora piegājiens info iepakošanai!
Mēs veidojam saturu latviski un ir tikai loģiski, ka cenšamies runāt par lokālas nozīmes lietām un piemēriem. Paldies, ka novērtē! :)
Laikam maķim Francijā diez ko neiet.
Hmz. Tātad aizjūru marketologi ir nonākuši pie secinājuma, ka EV auto īpašnieku un Junk Food lietotāju profili ir līdzīgi?
Tas ir tikai normāli uzlādēt auto, kamēr to neizmanto. Tieši tāpēc šādi lādētāji ir ierasta lieta pie tirdzniecības centriem, ēstuvēm u.c. publiskiem objektiem.
Var nolikt lādēties auto pie maķa un doties citur. Tiesa nebrīnīšos ja par to jau ir padomāts un lādēšanu ieslēgs no maķa kases :)
Tad, kad Tev būs pa ceļam jālādē savs EV, un uzlāde būs nevis tuksneša vidū, bet pie šī Fooda, ēdīsi arī to. Gan jau ka ir win-win.
No šādiem win-win salikumiem var dubultoties sirds slimnieku skaits. Par EV ir skaidrs – liekais svars jau ir kopš dzimšanas, bet te riska zonā nonāk arī kučieri.
Man te rajonā, Londonas pilsētas nomalē, jau 2.gadu ir 2 lādētāji pie Maķīša, 4x ātrie lādētāji Shell DUS, otrpus ielai vietējās domes pārvaldītajā autostāvvietā ir 3-4 lādētāji. Ir lādētāju vietas speciāli Londonas Melnajiem takšiem rajonā pie lielās pilsētas šosejas A13. Braucot savā autobusa maršrutā, 15km vienā virzienā, sanāk pabraukt garām gandrīz 20 lādētājiem, ko es ar aci redzu. Tas kā piemērs. Kompānijas/pašvaldības sākt rakt iekšā šādas lietas.
Kāpēc šajā saitē tiek propagandēti tie sūda elektriskie auto? It īpaši Teslas. Kur raksts par Teslu un Zviedriju? Ntos rakstus par konkurentu nedienām publicē, bet par Teslu nē…kā saka – Kas maksā, tas pasūta mūziku.
Kas aktuāls tehnoloģiju pasaulē, par to arī rakstām. Par Teslas darbinieku nedienām Zviedrijā esam informēti, bet vēl kaut kā nav sanācis uzrakstīt. Bet vajadzētu, piekrītu!
Te gan varētu piezīmēt ka pasaules informatīvajā telpā Teslas nokritusī stūre ir priekšplānā. Arī Kursors to replicē. Diez vai Tesla maksā Kursoram, tāpat kā zviedru arodbiedrībām.
Varēs lepoties, drīz būs tik pat lieli kā amerikāņi, bet tas pats nāks arī mums.