Web Analytics
More
    Reklāma

    Tīmeklī publicēti attēli ar gaidāmo Xiaomi elektroauto un arī atsevišķi tehniskie parametri

    Jaunākie raksti

    Ķīniešu elektropreču ražotāja Xiaomi ambīcijas radīt savu pirmo elektroauto ir labi zināmas, bet tagad esam guvuši pirmās taustāmās aprises, kas tad viņiem padomā – publicēti pirmie attēli ar topošo mašīnu.

    Ķīnas likumi paredz, ka transportlīdzekļa tirgošanai šajā valstī jāsaņem atļauja no Ķīnas ražošanas un informāciju tehnoloģiju ministrijas. Nereti gadās, ka procesā laikā tīmeklī parādās dažādi foto ar gaidāmo auto vēl krietnu laiku pirms oficiālās prezentācijas. Tā tas bijis jau vairākkārt iepriekš un noticis arī tagad.

    Kā noprotams no Xiaomi pieteikuma, mašīnas ražošanu uzņemsies BAIC – tas ir Ķīnas valsts kontrolēts autoražotājs, ar kuru panākta vienošanās par Xiaomi SU7 ražošanu. Jā, tāds tad ir plānotais nosaukums. Tāpat varam gūt ieskatu, kāds ir plānotais mašīnas pozicionējums tirgū. Zināms, ka auto garenbāze ir 2,99 metri un tam ir “fastback” virsbūves tipam raksturīga jumta līnija, tāpēc eksperti to sauc par konkurentu tādiem auto kā Tesla Model S. Nav noslēpums, ka ķīniešiem ļoti patīk mašīnu pagarinātās versijas un vienkārši lielas mašīnas.

    Tāpat zināms, ka auto būs versija ar vienu elektromotoru aizmugurē, tai attīstot aptuveni 295 zirgspēkus. Dārgākā pilnpiedziņas versija ar diviem elektromotoriem attīstīs iespaidīgus 663 zirgspēkus. Lētākā, vienkāršākā versija saņems vienkāršāku LFP tipa akumulatoru, savukārt dārgākās versijas izmantos sarežģītākus NMC akumulatorus. Iepriekš no Ķīnas noplūda ziņas, ka Xiaomi gatavojas izmantot 800V akumulatoru tehnoloģiju, savukārt ietilpība plānota 100kWh. Informācijas atbilstību realitātei pārbaudīt gan neizdevās, bet šādu akumulatoru ražotājs varētu pielietot dārgākajās versijās.

    Atsevišķu versiju attēlos redzams, ka uz auto jumta priekšējās daļas ir tāds kā izcilnis – tur paslēpts LIDAR radars. Xiaomi vēlas piedāvāt modernas autonomās braukšanas palīgsistēmas un tas ir viens no rīkiem, kas to palīdz izdarīt.

    Xiaomi plāni iepriekš paredzēja, ka auto būtu jābūt pieejamam jau 2024. gada sākumā. Šis ir signāls, kas liecina, ka tas tā tiešām varētu notikt. Pagaidām gan nav nekādu ziņu par plāniem šo mašīnu piedāvāt ārpus Ķīnas, kur tāpat ir milzīgs pieprasījums tieši pēc elektriskajām mašīnām un Xiaomi/BAIC būs darba pilnas rokas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    14 komentāri
    vecākie
    jaunākie novērtētākie
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Apsis2
    19.11.2023 10:34

    Ta tak tesla

    Skābene
    19.11.2023 10:51

    Tīri glīts auto, ja vēl būs krietni lētāks par Teslu un VW, tad ies uz urrā!

    Elektriķis
    19.11.2023 10:55
    Reply to  Skābene

    Un labosi TSC servisā :)

    Skābene
    21.11.2023 11:11
    Reply to  Elektriķis

    Labāk tā, nekā sūtīt savu Teslu uz Poliju vai Zviedriju! :D

    Elektriķis
    21.11.2023 11:23
    Reply to  Skābene

    Precizēju: Poliju vai Somiju. Zviedri dumpojas :)

    GuGu
    24.11.2023 15:10
    Reply to  Elektriķis

    Varbūt TSC arī uztaisītu auto servisu un izgrieztu pogas Molleriem un Wessiem! :)))

    Biteme
    19.11.2023 11:16
    Reply to  Skābene

    Jā, palīdzi biedram Si sagatavoties kariņam pret tiem, kuru tehnoloģijas viņi šobrīd kopē.

    Kkā tā
    19.11.2023 19:48
    Reply to  Biteme

    Biedrs si, manuprāt, ir krietni draudzīgāks ar prātu par biedru jEboLONU

    Biteme
    20.11.2023 12:16
    Reply to  Kkā tā

    Viņš nav emocionāls, tāpēc skaļi nebļaustās kā Tramps. Kas viņam prātā, nav tas ko viņš saka.

    Skābene
    21.11.2023 11:11
    Reply to  Biteme

    Biedarm Si palīdzēja tie, kas savas ražotnes pārcēla uz ķīnu, ne jau tie, kas pērk ķīnā ražotos Iphone vai iepērkas aliexpresā.
    Pie mums viss ir ražot ķīnā, sākot no apenēm un beidzot ar instrumentiem DEPO.

    Biteme
    21.11.2023 12:35
    Reply to  Skābene

    Tu apgalva, ka ala neģenerē peļņu? Paskaiti naudu, kas nekad nenonāktu chainā, ja nebūtu tik vienkārša veida kā tur iepirkties.
    Ja vajadzētu iet uz lapu ķīniešu valodā, tulkot to + saziņa ar ķīnieti, maksāt starptautiskā pārskaitījuma cenu + par konvertāciju, pilnu sūtīšanas cenu….tā sūdiņu pirkšana neietu tik raiti.

    GuGu
    24.11.2023 15:08

    Vai kāds no cienījamiem skeptiķiem pēdējos gados ir bijis Ķīnā? Tur jau tagad moderno tehnoloģiju attīstība un pieejamība ir galvas tiesu pārāka kā mūsu mīļajā, vecajā, visus pamācošajā Eiropā! Nejauciet AliEx un Temu piedāvāto drazu ar moderno industriālo Ķīnu!

    Elektriķis
    24.11.2023 15:47
    Reply to  GuGu

    Tas, ka tur māk ražot, ir nenoliedzami. Un kvalitāte arī ir OK. Paliek daži “sīkumi”: jēdzīgas dokumentācijas trūkums, lietotāja interfeisa tizlums un jau pieminētā servisa neesamība.
    Kopumā vēl vajadzētu domāt, ko ķīnieši pērk no mums? Ja mēs ko gribam šiem pārdot, viņi saka: labi, tikai iemāciet to verķi ražot arī mums, vai vēl labāk – ražojiet to pie mums.

    Krotow
    24.11.2023 15:53
    Reply to  GuGu

    Tur, kur darbojas kvalitātes kontrole, kas Ķīnā ir baltais zvirbulis, vari sagaidīt lietojamu preci. Taču sistēmiskais bardaks un ietaupīšana uz klienta rēķina ir ļoti izplatīti. Vairumā gadījumu garantijas nebūs un par to, kad prece nosprāgs, vari tikai minēt.

    Reklāma