Web Analytics
More
    Reklāma

    Autonomas uzņēmums Hertz piebremzē ar elektroauto ieviešanu piedāvājumā

    Jaunākie raksti

    Pēdējo pāris gadu laikā autonomas uzņēmums Hertz noslēdzis vērienīgus darījumus ar Tesla un Polestar par elektroauto piegādēm Hertz nomas punktiem visā pasaulē. Nomas uzņēmuma vadība gan norādījusi, ka elektroauto ieviešana viņu piedāvājumā tomēr notiks lēnāk nekā sākotnēji paredzēts.

    Hertz plāni paredzēja, ka līdz 2022. gada beigām viņu autoparkā būs aptuveni 100 000 Tesla automašīnu. Šobrīd ir 2023. gada nogale un Hertz autoparkā ir ap 35 tūkstošiem mašīnu un uzņēmuma izpilddirektora Stefana Šēra teiktais liecina, ka nomas uzņēmums ļoti nesteigsies, lai palielinātu elektroauto skaitu.

    Viņš norāda, ka Tesla mašīnu remonta rēķini ir augsti, bet Tesla cenu samazināšanas politika nozīmē, ka cieš arī mašīnu otrreizējā pārdošanas vērtība, proti, Hertz savas lietotās Tesla mašīnas nākas pārdot par zemāku summu nekā plānots. Pati Tesla saskaras ar pieprasījuma problēmām, tāpēc daudzviet, īpaši Ķīnā, ražotājs samazinājis cenas savām mašīnām. Viss noved pie tā, ka Hertz peļņas rādītāji ir sliktāki nekā gaidīts un tas izraisījis akciju cenu kritumu tirgū. Ja oktobra sākumā Hertz akciju cena svārstījās ap 11 dolāriem par akciju, tad tagad tā nokritusi līdz apmēram 8,50 dolāriem par akciju, turklāt kritums bija ļoti straujš tieši oktobra beigās.

    Hertz gan neatsakās no saviem plāniem pamazām ieviest elektroauto savā piedāvājumā, taču tas noteikti nenotiks tik strauji, kā tas bija sākotnēji plānots.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    13 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Sergejs
    01.11.2023 12:25

    Bet vai tad elektroauto arī jāremontē? Tur tak nav kam plīst…

    Trāpīts
    01.11.2023 12:55
    Reply to  Sergejs

    Desmitniekā

    Ivars Dzerve
    01.11.2023 16:34
    Reply to  Trāpīts

    …un apkopju vispār nav!

    Biteme
    01.11.2023 16:06

    Izrādās, ko rozā ponijs arī kakā un smaka ir tāda pati, kā zirgam. Nāksies to kaut kā pieņemt.

    nedarata
    01.11.2023 16:47

    Iepriekš bija ziņots, ka šiem ir 48 tūkstoši Teslu 2022.g. beigās. Tad jau sākuši atbrīvoties no tām.

    Arnis
    02.11.2023 07:40

    Žēl, ka nav pastāstīts viss stāsts – par iemeslu auto remontu izmaksām jeb darījumu ar Uber

    Sergejs
    02.11.2023 10:51
    Reply to  Arnis

    Nu šī tēma pavērās Kristapa pēdējā rakstā par lietota elektroauto iegādi un ekspluatāciju. Esmu pārsteigts, sanāk ka Ionicam un manai Octavia kuri ir vienādas klases auto apkopju izmaksas ir +- vienādas…

    Kursors.lv
    02.11.2023 10:54
    Reply to  Sergejs

    Pagaidām nav skaidrs, kādas ir šāda elektriskā Ioniq apkopes izmaksas. Jāpabrauc un jāapkopj auto un tad būs skaidrība. Principā būtu jābūt krietni zemākām šīm izmaksām, jo elektroauto nav tik daudz to elementu, kam nolietoties un ko remontēt.

    Arnis
    02.11.2023 11:17

    Es gan vairāk biju domājis par šo (citāts no raksta orģināliem) “Uber drivers, who are using about half of Hertz’s Teslas, are damaging their cars more than Hertz expected.” Te divi aspekti – pēc avārijas izmaksas (tsk. laiks) un koplietošanas kultūras braucēju negadījumu statistika (vienā brīdī pavīdēja informācija, ka koplietošanas avāriju biežums ir 5x augstāks kā vidējais)

    REALAIS
    02.11.2023 14:23
    Reply to  Arnis

    Bet tur pat arī rakstīts, ka Tesla nenodrošina pietiekoši daudz rezervju daļu salīdzinot ar lielajām auto kompānijām, un dēļ tā rezerves daļas ir uz izķeršanu, kā dēļ aug cena tirgū. Kad Tesla padomās arī par mašīnu lietošanu ilgtermiņā vairāk, tad arī cenas būs zemākas, līdzvērtīgas parasto mašīnu izmaksām.

    Kursors.lv
    02.11.2023 19:20
    Reply to  REALAIS

    Šī rezerves daļu problēma, gan ir plašāka arī visā elektroauto josmā. Nesen runāju ar kāda apdrošinātāja pārstāvi (drīzumā būs raksts) un tur arī tika pieminēts, ka elektroauto ir jauni produkti un tik strauji attīstās joma, ka rezerves daļu pietrūkst. Tas rada neērtības gan paildzinot remontus, gan paaugstinos apdrošināšanas izmaksas.

    Janis
    03.11.2023 08:41

    Kur ir palucis Fiqsy?

    Krotow
    03.11.2023 11:21
    Reply to  Janis

    Auto un busi nekur nav pazuduši. Skūteru gan viņiem šķiet vairs nav.

    Reklāma