Web Analytics
More
    Reklāma

    Neskatoties uz cenu kāpumu, “Spotify” audzē maksas lietotāju skaitu

    Jaunākie raksti

    Ar jaunākajiem finanšu rezultātiem nācis klajā mūzikas straumēšanas gigants “Spotify“. Neskatoties uz cenu kāpumu, uzņēmums var priecāties par lietotāju skaita pieaugumu, tostarp tiem, kuri izvēlas maksas jeb “Premium” abonementus.

    Kompānija ziņo, ka “Premium” lietotāju skaits aizvadītajā ceturksnī pieaudzis par 3%, salīdzinot ar 2. ceturksni, un sasniedzis 226 miljonus. Tikmēr kopējais servisa lietotāju skaits palielinājies par 4% un sasniedz 574 miljonus. Šie rezultāti pārspējuši “Spotify” prognozes. Uzņēmuma noskaņojumu vēl vairāk uzlabo tas, ka kopš gada sākuma maksas jeb “Premium” lietotāju skaits pieaudzis par 16%, savukārt ikmēneša aktīvo klausītāju skaits palielinājies par 26%.

    Kopumā skatoties, “Spotify” iepriekšējā ceturkšņa peļņa sasniedza 69 miljonus ASV dolāru. Tas ir apsveicams rezultāts, ņemot vērā, ka pērn uzņēmums ziņoja par 177 miljonu dolāru zaudējumiem.

    Jāpiezīmē, ka jūlija beigās “Spotify” paziņoja par ilgi baumoto cenu kāpumu, kas bija pirmais daudzu gadu laikā. Latvijā visu četru “Premium” maksas abonementu cena pieauga par apmēram 1 eiro. Attiecīgi “Individual” tagad maksā 7,99 eiro, “Student” 4,49 eiro, “Duo” 10,49 eiro un “Family” 12,99 eiro mēnesī.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Robčiks
    26.10.2023 21:29

    Kurš vienreiz uzsēdināts uz adatas, tas tur arī paliks. Viņi droši varēja cenu paaugstinat par 2- 3EUR. Uz īsu brīdi pazustu varbūt 1% no lietotājiem, bet peļņa kāpums butu lielaks, nekā klientu īslaicīgais zudums.
    Tas ir tāpat, kā ar mūsu sludinājuma portālu ss. Lai kādi konkurenti nerastos, lai kādi uzlabojumi portālā būtu vajadzīgi, viss notiek un pelņa ir miljonos.

    Biteme
    26.10.2023 21:38
    Reply to  Robčiks

    ss šarms ir autentiska 2000šo sākuma pieredze – kā CD tirdziņš 7up, kā reivs, kā bezmaksas parkošanās Rīgas centrā.
    iespēja pārdot vai nopirkt ir tikai noderīgs blakusprodukts.

    Reklāma