Nedēļu pirms 3. ceturkšņa finanšu rezultātu publicēšanas ar jaunumiem nācis klajā mūzikas straumēšanas serviss “Spotify“. Uzņēmums paziņojis, ka lietotnē tagad pieejama atsevišķa sadaļa “Merch Hub”, kas ļauj apskatīt personalizētus piedāvājumus, balstoties uz lietotāja klausīšanās paradumiem.
Arī līdz šim “Spotify” ļāva iegādāties preces no izpildītājiem, dodoties uz viņu “Spotify” profilu, taču “Merch Hub” dod iespēju šos piedāvājumus apskatīt vienuviet un, noklikšķinot uz tiem, iegūt plašāku informāciju. Ja ir vēlme kādu preci iegādāties, atliek nospiest “buy it now”, un lietotājs tiks novirzīts uz vietni, kur var norēķināties par pirkumu.
“Spotify” fanu monetizācijas produktu mārketinga vadītāja Hetere Elisa uzsver, ka “Merch Hub” ir pirmā šāda veida iepirkšanās pieredze, kas ir pielāgota indivīda klausīšanās paradumiem un fantāzijai. Viņa skaidro, ka “Spotify” apkopo lietotāja personalizētos ieteikumus vienuviet “Merch” sadaļā, šādā veidā ļaujot iecienītāko izpildītāju piedāvājumiem nonākt ātrāk pie lietotājiem, aiztaupot speciālu meklēšanu mūziķu profilos. Uzņēmums arī piebilst, ka, piedāvājot klausītājiem jaunus veidus, kā atbalstīt izpildītājus, “Spotify” var izpildīt savu misiju – “ļaut māksliniekiem dzīvot no savas mākslas”.
Kārtējais saits, kas pārvēršas par veikalu… 😢
Mērce mūsdienās ir piespiedu pasākums grupām, kas nesavāc lielus koncertus. Cik saprotu, tad ierakstu tirgošana vairs ne tuvu nav tik pelnoša kā 80-90jos kad cilvēki pirka kasetes un cd.