Web Analytics
More
    Reklāma

    Tagad arī “Facebook” un “Messenger” piedāvā informācijas kanālu iespēju

    Jaunākie raksti

    Šī gada februārī “Meta” savā “Instagram” platformā sāka palaist līdzīgu funkciju, kādu piedāvā “Telegram”, sauktu par informācijas kanāliem. Septembrī tāda parādījās arī “WhatsApp“. Tas ir vienvirziena saziņas rīks, kas satura veidotājiem, viedokļa līderiem vai jebkuram citam interesentam ļauj pulcēt sekotājus un dalīties ar informāciju, aktualitātēm. Šāda funkcija tagad nonākusi arī “Facebook” un “Messenger”.

    Jaunā ziņu kanālu funkcija ļaus satura veidotājiem, publiskām personām, “Facebook” lapu administratoriem saviem sekotājiem jeb kopienai vienuviet nosūtīt ziņas, tostarp foto, video. Šis joprojām pastāv kā vienvirziena komunikācijas rīks, kas nozīmē, ka publicēt ierakstus var tikai kanāla administrators. Tikmēr sekotājiem ir iespēja reaģēt uz ziņām, piedalīties aptaujās. “Meta” skaidro, ka “Facebook” lapu administratori var palaist kanālu tieši no savas lapas, un “Facebook” šiem sekotājiem nosūtīs vienreizēju paziņojumu par iespēju pievienoties šajā kanālā.

    Lietotājs var kļūt par dalībnieku neierobežotam skaitam kanālu, tie būs atrodami “Messenger” sadaļā “Channels”. Dalībnieki ikreiz saņems paziņojumu, kad kanāla administrators nosūtīs kādu paziņojumu. Taču, ja tas sāk kļūt kaitnoši vai traucējuši, iestatījumos iespējams atzīmēt, ka nevēlies saņemt paziņojumus no attiecīgā kanāla.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma