Tesla vadītājs Īlons Masks izteicies, ka gaidāmā Tesla Cybertruck ražošana ir ārkārtīgi sarežģīta, Maskam cenšoties samazināt gaidas un ažiotāžu par mašīnu, kuras nonākšana ražošanā ar lielu nepacietību tiek gaidīta jau vairākus gadus.
“Es gribētu nedaudz piebremzēt gaidas par Cybertruck. Tas ir lielisks produkts, taču paies vismaz gads vai pat 18 mēneši, līdz tas kļūs par vērā ņemamu ienākumu avotu kompānijai,” paziņojot 3. ceturkšņa finanšu rādītājus teica Masks, piebilstot, ka Tesla ar šo mašīnu pati sev izrakusi kapu. Tas liek secināt, ka vismaz sākotnēji Cybertruck tiks ražots nelielos apjomos.
Šādu situāciju viņš skaidro ar to, ka Cybertruck ir pilnīgi jauns modelis, bet Tesla vēsturiski gājis grūti ar jauno modeļu ražošanu, apjomiem palielinoties ļoti lēnām un pakāpeniski. Tāpat viņš atzīmē jaunā veida ražošanas tehnoloģijas, kas arī sarežģī procesus.
“Tas ir normāli gadījumos, kad izstrādāts produkts ar daudzām jaunām tehnoloģijām vai arī kad runā par jauna modeļa programmu. Īpaši tad, ja runa ir par tik ļoti atšķirīgu un tehnoloģiski attīstītu produktu kā Cybertruck,” teica Masks. “Gribu uzsvērt, ka, pirmkārt, šis ir mūsu visu laiku labākais produkts, taču tas prasīs neticamas pūles, lai sasniegtu peļņu, tirgojot mašīnu par tādu cenu, kādu cilvēki var atļauties maksāt.”
Tesla vadītājs norādījis, ka piegādēm jāsākas novembrī, taču šis termiņš bijis pārbīdīts jau neskaitāmas reizes, tāpēc uz to pārāk paļauties nevajadzētu.
Par cenu ko var atļauties amerikāņi? Pluss Eiropas nodokļi!
Tad kā beigās ir. Maska fani saka, ka rūpnīcas strādātu labāk, ja tajās visu atstātu automātikai, un cilvēki tikai traucē. Tagad šamējais saka, ka tik sarežģīti, ka vēl nedaudz kavēsies…. Masks ir ideāls sabiedrības spogulis, mūsdienās ar vārdiem var panākt visu, un darbi var arī nesekot.
Šeit parādās arvien vairāk līdzīgas paralēles ar DeLorean Motor Company stāstu. Liela ažiotāža, kam sekoja viss izrietošais.
Cerams bus buvets no moduljiem, kurus viegli vares updatet uz modernakiem vai nomainit
Ja virsbūvi štancēs vienā gabalā, tur maz ko varēs mainīt.
bet Eiropā tak tāpat nebūšot šis pieejams, kāda jēga rakstīt par auto, ko mums neredzēt kā savas ausis?
Spogulī ieskaties!