Web Analytics
More
    Reklāma

    Pasaules pirmizrādi piedzīvo jaunās paaudzes BMW X2 un elektriskais iX2

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs BMW oficiāli izrādījis jaunās paaudzes BMW X2 modeli, ap kuru ražotājs pēdējo dažu nedēļu laikā centās veicināt ažiotāžu, publicējot dažādus aptumšotus attēlus. Līdz ar parasto X2 ierodas kārtējais papildinājums BMW elektroauto saimei – iX2.

    BMW jaunās paaudzes X2 pozicionē kā konkurentu šobrīd aktuālajiem Audi Q3 un Q4 e-tron. Bavārieši X2 padarījuši līdzīgāku lielajiem brāļiem X4 un X6, proti, tas acīmredzami kļuvis par kupej-krosoveru jeb SUV-Coupe. Auto kļuvis līdzīgāks lielajiem modeļiem arī izmēros – tas pastiepies garumā par iespaidīgiem 20 centimetriem. Platums palielinājies par 2,1 centimetru, savukārt augstums par 6,4 centimetriem.

    Kā iepriekš redzējām publicitātes attēlos, BMW palielinājis radiatora režģa nāsu lielumu un tagad tās var tikt izgaismotas. Protams, tas par papildus samaksu. Ja parastajam X2 radiatora režģis tiek izmantots praktiskos nolūkos, proti, dzesēšanas vajadzībām, tad iX2 tas ir vienkārši dizaina aspekts bez kāda jēgpilna pielietojuma. X2 izceļas ar lielisku aerodinamiku – parastā modeļa gaisa pretestības koeficents ir Cd 0,27, bet elektriskajā versijā 0,25. Ražotājs apgalvo, ka elektriskajā izpildījumā auto ar vienu uzlādi veiks 440 kilometrus.

    Paturpinot par elektrisko modeli, tad iX2 ir tāds pats maksimālais uzlādes ātrums kā iX1, proti, 130kW. Tas mūsdienu standartiem nav milzīgi daudz, taču BMW sola, ka uzlabojumi programmatūrā nodrošina to, ka ar maksimālo uzlādes jaudu var lādēties ilgāk un uzlādes jauda samazinās lēnāk kā citiem auto. Zināms, ka iX2 vienā no versijām aprīkots ar diviem elektromotoriem, nodrošinot pilnpiedziņu un 309 zirgspēkus, bet precīza, pilnvērtīga tehniskā informācija vēl tiks izziņota.

    Iekšdedzes dzinēju piedāvājums sākas ar X2 sDrive20i ar 1,5 litru trīscilindru benzīna dzinēju, kas attīsta 168 zirgspēkus. Pieejams arī divu litru dīzelis ar 150 zirgspēku jaudu. Pēc tam uzreiz seko X2 M135i xDrive versija ar 2.0 litru dzinēju un 300 zirgspēkiem.

    Salons ir ārkārtīgi līdzīgs kā aktuālajam X1, jo tie pēc būtības ir radniecīgi modeļi. Arī X2 saņem jaunākās paaudzes iDrive 9 multimediju sistēmu, kas darbina abus ekrānus – 10,25 collu vadītāja instrumentu paneli, kā arī 10,7 collu multimediju ekrānu.

    Paredzēts, ka pirmās mašīnas pie klientiem sāks ierasties nākamā gada sākumā.

    AvotsMotor1
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    13 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kkā tā
    12.10.2023 12:47

    21. gs un tehnoloģiju vortālā bildes pie raksta atver pa vienai un ar back palīdzību tiec atpakaļ pie raksta un vari nospiest un apskatīt nākamo bildi..

    Kursors.lv
    12.10.2023 13:48
    Reply to  Kkā tā

    Kas?

    kkā tā
    12.10.2023 15:37

    Ieej ar i14 pro šajā rakstā un apskati bildes..

    Kursors.lv
    12.10.2023 15:43
    Reply to  kkā tā

    Āha, mobilajā versijā tas lighbox efekts nedarbojas. Tur tās bildes klikšķinās atsevišķi.

    grh
    12.10.2023 15:56

    Iekšdedzes dzinēju piedāvājums sākas ar X2 sDrive20i ar 1,5 litru trīscilindru benzīna dzinēju, kas attīsta 168 zirgspēkus.

    Lasi šo un nesaproti vai tiešām raksts ir par BMW nevis Huyndai

    Slais
    12.10.2023 16:05
    Reply to  grh

    Šis jau ir x2, bet saprotu sāpi, tā nu tas ir, pamazām mēs visi tiekam “pārgejoti”. :(

    grh
    12.10.2023 18:44
    Reply to  Slais

    man nav pretenziju pret 4cil dzinējju ar mazu tilpumu un 9 ātrumu automātkārbu, bet ne jau 3 cilindru vibrators. Ir ierasts runāt par vācu kvalitāti un inženieru sasniegumiem. Diez vai kādam 3 cilindru vibrējoši dzinēji asociējas ar BMW/AUDI sasniegumiem. KĀ ir tā ir.

    Skābene
    13.10.2023 14:21
    Reply to  grh

    Jā. sen laiks pāriet uz 2 cilindriem, lai būtu labāks balanss! :D

    Biteme
    13.10.2023 14:40
    Reply to  Slais

    Pārgejošana sākās jau laikos, kad kārtīgi vīri biji spiesti atteikties no sava zirga un līst iekšā smakojošā, drebelīgā kastē uz riteņiem)) Vai pat vēl senākos laikos – kad tā vietā lai mutes brūķētāju uz vietas nožmiegtu, nācās to piedabūt ierasties tiesas namā.

    Krotow
    13.10.2023 17:33
    Reply to  Biteme

    Reizēm tiesa ir labāks risinājums par asinsatriebību. Jo tad parasti cieš arī blakus esošie, kas visbiežāk ne pie kā nav vainīgi. Tāpēc no likuma varas pār linča tiesu jēga ir. Mūsdienās gan ir cita problēma – varmākas un laupītāji bieži tiek cauri (gandrīz) sveikā. Lūk šo jālabo.

    Slais
    13.10.2023 18:01
    Reply to  Biteme

    Nu nevajag jau braukt galējībās. 😃
    Ar zirdziņu vel var “pajāt” kasti var aizvietot arī ar motociklu utt., par to linča tiesu zemāk jau Krotow uzrakstija, un es arī domāju, ka mūsdienās noziedziniekus aizstāv vairāk nekā normālos iedzīvotājus. Kamēr nazi ribās neesi dabūjis nedrīksti ne šaut, ne sist nost to uzbrucēju, diemžēl. 😔

    Goga
    15.10.2023 13:45
    Reply to  Slais

    Te nu es piekrītu! Es bieži braucu no Rīgas uz Liepāju! Nekad neapstājos! Vienmēr sasmērēju maizītes un ņēmu pudeli ar platu kakliņu līdz, lai neapstājoties varētu pamīzt! Bet tad nopirku EV un sāku izmantot Bikstu vai Brocēnu uzlādes stacijas uz 15min! Un jāatzīst, ka nav ne vainas tām WC!

    Slais
    15.10.2023 19:07
    Reply to  Goga

    Ko? 😀
    Āaa pareizi ar IC taču nav iespējams apstāties, pavisam aizmirsu…
    Tu labāk aizej savu pūsli pārbaudi nevis nodarbojies ar demogoģiju.

    Reklāma