Web Analytics
More
    Reklāma

    “LinkedIn” piedāvās MI rīkus mācībām, personāla atlasei, mārketingam un pārdošanai

    Jaunākie raksti

    Jūlija izskaņā jau rakstījām, ka platforma “LinkedIn” iemēģina roku mākslīgā intelekta (MI) risinājumu izstrādē un piedāvāšanā. Viens no tiem ir “LinkedIn Coach”, kas palīdzēs gan sameklēt, gan pieteikties kārotajai vakancei. Izskatās, ka uzņēmums ir nopietni ieskrējies šajā jomā, jo tagad attīsta jaunus MI rīkus mācībām, personāla atlasei, mārketingam un pārdošanai, kuru pamatā izmanto “OpenAI” tehnoloģijas.

    “LinkedIn” nedēļas sākumā atklāja virkni jaunu MI funkciju, kas tiks integrētas uzņēmuma darba meklēšanas, mārketinga un pārdošanas produktos. Starp tiem ir ar MI risinājumiem atsvaidzināta talantu meklēšanas platforma “Recruiter 2024”, “LinkedIn Learning Coach” apmācību treneris, jauns MI darbināts rīks mārketinga kampaņām.

    Reklāma

    Runājot par šiem risinājumiem, uzņēmums skaidro, ka, piemēram, “Recruiter 2024” izmantos ģeneratīvā MI tehnoloģiju, lai palīdzētu personāla atlases speciālistiem izstrādāt labākas darbinieku meklēšanas stratēģijas un tādā veidā sasniegtu labākos iespējamos amata kandidātus.

    Savukārt “LinkedIn Learning Coach” veidots kā MI čatbots. Tas darba ņēmējiem un devējiem sniegs dažādus profesionālos padomus un idejas. Piemēram, kā labāk un efektīvāk deleģēt darba uzdevumus padotajiem. Tāpat čatbots varēs ieteikt reālus kursus par konkrēto tēmu, kā arī pats centīsies pildīt kouča funkcijas un vēlāk varētu piedāvāt arī gan tā sauktās soft skills jeb “mīkstās prasmes”, gan tehniskās prasmes un cita veida zināšanas konkrētās tēmas ietvaros.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma