Web Analytics
More
    Reklāma

    Huawei apgalvo, ka viņu elektroauto būs pārāks par Tesla Model S

    Jaunākie raksti

    Ķīniešu tehnoloģiju kompānija Huawei kopā ar Ķīnas valstij piederošo Chery Automobile attīsta Luxeed zīmolu un Huawei pārstāvji nākuši klajā ar itin skaļu apgalvojumu, proti, pirmais sērijveida modelis Luxeed S7 būšot labāks par Tesla Model S.

    “Mašīnas pirmizrāde ir sagaidāma novembra beigās un tā būs labāka par Tesla Model S dažādos aspektos,” izteicies Huawei automašīnu nodaļas vadītājs Ričards Ju Čendons, viesojoties jauno produktu prezentācijas pasākumā Ķīnā. Zināms, ka šis auto tiek attīstīts uz platformas, kas paredzēta elektroauto ar diviem elektromotoriem un pilnpiedziņu. Plašākas informācijas par cenu, sniedzamību, dažādām inteliģentajām sistēmām un citām funkcijām pagaidām gan nav.

    Ķīnas industrijas un informācijas tehnoloģiju ministrijas publicētā informācija liecina, ka vismaz vienā no versijām šis auto aprīkots ar LFP tipa akumulatoru no CATL, kas ar vienu uzlādi ķīniešu CLTC ciklā ļaus nobraukt ap 700 kilometriem, taču tā ir 800V sistēma, nodrošinot lielu uzlādes jaudu.

    Ķīniešu mediju rīcībā ir informācija, ka šis modelis kā pirmais būs aprīkots ar Huawei HarmonyOS 4 operētājsistēmu, kā arī dažādām iekārtām autonomās braukšanas sistēmas vajadzībām – LIDAR radaru, 12 ultraskaņas radariem un 11 augstas izšķirtspējas kamerām, taču tā visa ir neoficiāla informācija. Tirgus analītiķi Ķīnā domā, ka Huawei prasmes un iespējas jauno tehnoloģiju jomā, kā arī Chery zināšanas un iespējas ražošanas procesos šo produktu nostāda labās starta pozīcijās vietējā tirgū, kur konkurence ir ļoti asa.

    Šobrīd Tesla ir elektroauto tirgus līderis Ķīnā, taču tur amerikāņu autoražotājs sastopas ar arvien lielāku konkurenci no vietējiem autoražotājiem, piemēram, NIO, Xpeng un citiem. Tāpat savu artavu konkurencē sniedz arī Eiropas un Japānas autoražotāji. kas milzīgajā Ķīnas tirgū piedāvā paši savus auto. Nav noslēpums, ka arī cits ķīniešu tehnoloģiju uzņēmums Xiaomi attīsta savu elektroauto, kas vēl vairāk palielinās konkurenci Ķīnas auto nozarē, kurai neiet nemaz tik spoži, lielvalsts ekonomikai sastopoties ar problēmām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Bats
    09.10.2023 11:54

    Atsevišķos aspektos citi EV jau ir pārāki par Teslām, citos domāju arī Huawei pagaidām būs jāskrien nopakaļ. Teslām ir jauda/ekonomija pilnīgi citā līmenī nekā teiksim vācu ražotāju EV. Akumulatoru tehnoloģija Tesla ir viena no labākajām. Taču Tesla kā uzņēmuma komercprakses var pasniegt ekonomikas studiju programmu stundentiem un tās daļu pircēju no zīmola atbaida. Divi ekrāni maksā vairāk nekā viens – tā dēļ skaties pa labi un uz leju, ja gribi redzēt kāds šobrīd ir ātrums, mēģini trāpīt pa ekrānu un vilkt ar pirkstu, ja gribi ieslēgt ventilāciju citā režīmā, jo pogas ir dārgas un tās mēdz lūzt. Naudas iekasēšana par nestrādājošu autopilotu, kurš bez iemesla un brīdinājuma bremzē šosejas vidū, radot avārijas situācijas, un, vismaz saskaņā ar kursora pašu veikto testa braucienu, nespēj braukt ar konstantu ātrumu bez nepārtrauktas vadītāja šūpināšanas. Funkciju atņemšana jaunam īpašniekam, ja tas iegādājies lietotu auto (tas pats nestrādājošais autopilots). Lietus sensori maksā naudu, attāluma radari maksā naudu – to visu tad Tesla neliek un pasniedz savu pieeju kā “jaunu, protams ka labāku, veidu”. It kā tam būtu jāstrādā – lietus līšana taču būtu kamerai jāredz un jāatpazīst. Pārējie ir muļķi, ka maksā par atsevišķu, lai arī ļoti uzticamu lietus sensoru. Nav ilgi jāmeklē piemēri internetā,… Read more »

    Reklāma