Web Analytics
More
    Reklāma

    Ziemeļamerikā sākušies neatkarīgi Tesla Semi elektriskā kravas auto testi

    Jaunākie raksti

    Elektroauto ražotāja Tesla kravas auto Semi jau kādu brīdi nonācis ekspluatācijā, to lietojot dzērienu un uzkodu ražotājam PepsiCo, taču par mašīnas reālajām īpatnībām un veiktspēju informācijas ir maz. Zinām Tesla sniegto informāciju, ka auto ar vienu uzlādi var nobraukt 800 kilometrus, taču arī Tesla patiesībā bijuši diezgan skopi. Ziemeļamerikas kravu pārvadājumu efektivitātes padome (North American Council for Freight Efficiency’s) sākusi testus, lai pārliecinātos, ko Tesla Semi spēj un nespēj izdarīt.

    Padomes pārstāvji norādījuši, ka Tesla Semi mašīnas tiks testētas “garos maršrutos pārvadājot smagu kravu”. Tas nozīmē, ka Sakramento pilsētas apkaimē Kalifornijā sagatavoti divi maršruti – viens no maršrutiem ir aptuveni 400 – 720 kilometrus garš, savukārt sastāva pilnā masa braucienā var sasniegt 37 tonnas. Otrajam maršrutam ieplānots aptuveni 110 kilometrus garš ceļš, bet precīzākas informācijas par kravas smagumu nav.

    Testu pirmajā dienā viena no mašīnām veica 500 kilometrus ar vienu uzlādi un auto vēl bija 17% baterijas atlikums. No datiem noprotams, ka liela daļa maršruta pagāja uz lielceļa, braucot konstantā ātrumā, savukārt gaisa temperatūra bija +34 grādi pēc Celsija. Cits auto veica 480 kilometrus un sāka uzlādi ar 21% baterijas atlikumu, savukārt vēlvienam Semi izdevās nobraukt 600 kilometrus, bet baterijas atlikums bija 2%. Te gan jāpiebilst, ka datos netiek ņemts vērā reljefs, vadītāja braukšanas stils un vēl vairāki citi parametri, arī precīzs kravas svars nav zināms. Zemāk redzami dati par dažādiem auto un to, kādus rādītājus tie sasnieguši.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma