Web Analytics
More
    Reklāma

    YouTube satrauc Shorts popularitāte un reklāmu naudas kritums

    Jaunākie raksti

    Vairākus gadus YouTube ir atkal un atkal demonstrējusi prioritāti īsajiem videoklipiņiem Shorts, novietojot tos pašā redzamākajā vietā viedtālruņos un arī galddatoros. Bet tā vien izskatās, ka YouTube Shorts popularitāte bojā YouTube pamatbiznesu.

    Ja var ticēt Financial Times, YouTube vadība stratēģijas tikšanās laikā runājusi par riskiem, ko YouTube Shorts var veidot un jau veido garajiem YouTube video un attiecīgi arī YouTube ienākumiem. YouTube dati norādot, ka satura veidotāji pievēršas YouTube Shorts arvien vairāk, atstājot novērtā garos video. YouTube Shorts virzienā arvien vairāk skatoties arī reklāmdevēji.

    Reklāma

    YouTube uzrādījusi peļņas kritumu pēdējos 3 no 4 ceturkšņiem. Tāpat celtas YouTube Premium cenas ASV, lai kaut nedaudz kompensētu reklāmu ienākumu bedri.

    Jāsaprot, ka sākotnēji YouTube Shorts iespēja tika veidota, lai papildinātu vai reklamētu garākus YouTube video. Iespējams, TikTok te ir bijusi kāda ietekme, bet kas to lai zina… Jebkurā gadījumā YouTube Shorts ir kļuvis nevis par papildinājumu, bet garo video konkurentu un iespējamu YouTube problēmu, kas vērsīsies tikai plašumā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Raivis Terinks
    05.09.2023 11:31

    Nu viņi paši to gribēja… mēģināja līdzināties un konkurēt ar TikTok, ar SHORT klipiem…

    Egils
    05.09.2023 22:20

    Youtube nav pelnījuši ne centa no lietotājiem

    Reklāma