Vairākus gadus YouTube ir atkal un atkal demonstrējusi prioritāti īsajiem videoklipiņiem Shorts, novietojot tos pašā redzamākajā vietā viedtālruņos un arī galddatoros. Bet tā vien izskatās, ka YouTube Shorts popularitāte bojā YouTube pamatbiznesu.
Ja var ticēt Financial Times, YouTube vadība stratēģijas tikšanās laikā runājusi par riskiem, ko YouTube Shorts var veidot un jau veido garajiem YouTube video un attiecīgi arī YouTube ienākumiem. YouTube dati norādot, ka satura veidotāji pievēršas YouTube Shorts arvien vairāk, atstājot novērtā garos video. YouTube Shorts virzienā arvien vairāk skatoties arī reklāmdevēji.
YouTube uzrādījusi peļņas kritumu pēdējos 3 no 4 ceturkšņiem. Tāpat celtas YouTube Premium cenas ASV, lai kaut nedaudz kompensētu reklāmu ienākumu bedri.
Jāsaprot, ka sākotnēji YouTube Shorts iespēja tika veidota, lai papildinātu vai reklamētu garākus YouTube video. Iespējams, TikTok te ir bijusi kāda ietekme, bet kas to lai zina… Jebkurā gadījumā YouTube Shorts ir kļuvis nevis par papildinājumu, bet garo video konkurentu un iespējamu YouTube problēmu, kas vērsīsies tikai plašumā.
Nu viņi paši to gribēja… mēģināja līdzināties un konkurēt ar TikTok, ar SHORT klipiem…
Youtube nav pelnījuši ne centa no lietotājiem