Web Analytics
More
    Reklāma

    “Amazon” visos savos biznesa virzienos plāno iestrādāt mākslīgā intelekta tehnoloģijas

    Jaunākie raksti

    Aizvadītās nedēļas ceturtdienā “Amazon” nāca klajā ar saviem trešā ceturkšņa finanšu rezultātiem, kas bija ļoti pozitīvi un labāki nekā gaidīts. Kompānijas ieņēmumi sasniedza 134 miljardus dolāru, kas ir par 11% vairāk nekā ceturksni iepriekš. Papildus tam “Amazon” izpilddirektors Endijs Džesijs ieskicēja uzņēmuma progresu saistībā ar mākslīgā intelekta (MI) risinājumu izstrādi un integrāciju produktos un pakalpojumos. Viņš atklāja, ka katra “Amazon” komanda šobrīd strādā pie ģenerējošā MI risinājumiem.

    Džesijs pavēstīja, ka visas “Amazon” komandas šobrīd strādā pie vairākiem ģenerējošā MI risinājumiem, kuri tiek integrēti dažādos kompānijas biznesos un jomās. Tie palīdz uzturēt rentabilitāti, veiksmīgi uzraudzīt dažādas darbības un biznesus kopumā, uzlabo klientu pieredzi. MI risinājumi tiek integrēti gan “Amazon” fiziskajos veikalos, gan e-komercijā, “Amazon Web Services” platformā, reklāmu biznesā, uzņēmuma izstrādātajās ierīcēs, balss asistentā “Alexa” un daudzviet citur. Džesijs uzsvēra, ka MI risinājumiem “Amazon” šobrīd velta īpaši lielu uzmanību un novirza ievērojamus līdzekļus.

    Reklāma

    Tiesa, Endijs Džesijs nebija vienīgais, kurš pauda MI risinājumu nozīmīgumu savā uzņēmumā. “Apple” vadītājs Tims Kuks uzsvēra, ka MI esot “absolūti kritiska nozīme” produktu un pakalpojumu izstrādē. Viņš norādīja, ka MI un mašīnmācīšanās risinājumi jau tagad ir praktiski integrēti katrā “Apple” produktā, kā arī atklāja, ka pie ģeneratīvā MI risinājumiem kompānija strādā jau “vairākus gadus”.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma