Web Analytics
More
    Reklāma

    “Instagram” drīzumā varētu informēt par mākslīgā intelekta veidotiem attēliem

    Jaunākie raksti

    Jūlijā rakstījām, ka “Meta” un “Microsoft” izveidojuši partnerību un palaiduši mākslīgā intelekta (MI) modeli “Llama 2“. Šķiet, ka drīzumā “Meta” arī varētu to likt pie darba. Parādījusies informācija, ka uzņēmums strādā pie vairākām ģenerējošā MI funkcijām “Instagram” lietotnei, tostarp etiķetēm, kas ļaus lietotājiem identificēt attēlus, kas ģenerēti ar MI rīku palīdzību.

    Lietotņu eksperts Alesandro Peluci nesen publicējis ekrānuzņēmumu, kurā parādīts “Instagram” paziņojums, kas informē, kā ar ģenerējošā MI rīkiem izveidotie attēli drīzumā varētu tikt atzīmēti, lai būtu atšķirami no pārējā satura. Īpašās etiķetes saņems tie ieraksti, kuri tikuši izveidoti vai rediģēti ar MI palīdzību. Tāpat tiks piedāvātas papildus etiķetes, kas, piemēram, informē, ka konkrēto attēlu ģenerējis “Meta” MI.

    Pagaidām “Meta” nav komentējusi šīs ziņas. Taču šis ekrānuzņēmums liecina par to, ka “Meta” tāpat kā “Google” un citas kompānijas ir ieinteresēta palīdzēt lietotājiem noteikt un atšķirt MI ģenerētu saturu no parasta cilvēka radītā. Vienlaikus, tā kā ģeneratīvā MI rīkus izmanto arvien plašāk, pētnieki un politikas veidotāji ir pauduši bažas par to, ka šo tehnoloģiju biežāk sāks izmantot viltus satura radīšanai un tādā veidā maldināt cilvēkus. Tieši tāpēc īpašas atzīmes pie ierakstiem, ka tos veidojis MI, ir tiks būtiskas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma