Lielbritānijā veikts pētījums par cilvēku paradumiem saistībā ar platformām, kurās viņi uzzina jaunāko informāciju. Bez pārsteigumiem bērnu un jauniešu kategorijā uzvar TikTok.
Pirmo reizi vēsturē lietotne TikTok ir kļuvusi par vispopulārāko viena avota ziņu platformu bērniem vecumā no 12 līdz 15 gadiem, apsteidzot YouTube un Instagram. Balstoties uz aptaujāto datiem, TikTok par savu ziņu avotu izmanto 28% bērnu, kam ar 25% seko gan YouTube, gan Instagram. Skatoties ikdienas lietošanas paradumus, tas laikam nav nekas pārsteigums.
Šajā vecumā grupā ceturtajā vietā atrodas klasiskais ziņu medijs BBC One ar nedaudz vairāk kā 20%, kas man liekas visai daudz, skatoties kāda veida saturu bērni un jaunieši patērē, un caur kādām ierīcēm tas notiek. TikTok popularitātes iemesls noteikti ir veiksmīgie algoritmi, kas lietotājam piedāvā to saturu, ko viņš tiešām vēlas redzēt.
Citādāka situācija gan ir vecumā virs 16 gadiem, kur joprojām dominē BBC One ziņu kanāls ar gandrīz 50%. Šajā vecumā grupā TikTok nemaz nav atrodams Top 10 populārāko ziņu avotu sarakstā, tomēr zināms, ka arī šajā vecumā grupā lietotne paliek arvien populārākā. Lielākā daļa britu joprojām ziņas skatās TV, jo caur šo kanālu informāciju iegūst 70% cilvēku, kas mūsdienās liekas visai daudz.
Kaut arī ir redzams TikTok gājiens bērnu vidū, vismaz pēc kopējiem rezultātiem situācija neizskatās tik dramatiska, un vairāk norāda uz to, kādus kanālus ir jāizmanto klasiskajiem ziņu veidotājiem.
Te darbs izslavetjiem psihologiem.
Vēlāk visu aitu baru būs vieglāk sabāzt geto. Tiktokā palaidīs ziņu ka tā ir labi un pareizi.