Atkal klāt kārtējais interesantais un, iespējams, kontroversiālais pētījums no uzņēmuma CIRP par vecuma grupu sadalījumu starp Apple Music un Apple TV+ servisu lietotājiem.
Ierasts, ka saistībā ar Apple zīmolu mēs identificējamies ar iekārtām, kas parasti ir iPhone, taču Stīva Kuka ērā ļoti spēcīgi sevi ir pieteikuši uzņēmuma straumēšanas servisi. Apple otrajā finanšu gada ceturksnī tie ir ienesuši 20.91 miljardu dolāru, norādot, ka uzņēmums pamazām, bet pamatīgi spēj piesaistīt naudu ar dažādiem abonēšanas servisiem.
No biznesa viedokļa tā ir perfekta shēma, kā iegūt papildu naudu, pārdodot ne tikai elektronikas ierīces, bet arī digitālos servisus. Kaut arī Apple finanšu atskaitēs neizpauž informāciju, kurš serviss ir viss pelnošākais, taču tiek uzskatīts, ka tie varētu būt Apple Music un Apple TV+.
Uzņēmums CIRP savukārt veicis analīzi par vecuma sadalījumiem šajos servisos. Lielos vilcienos nav nekādu pārsteigumu, ka Apple Music ir populārākais serviss gandrīz visās vecuma grupās. Vienīgā atšķirība ir 65+ vecuma kategorijā, kurā divas reizes vairāk cilvēku izvēlas tieši video straumēšanas servisu.
Vislielākā atšķirība starp abiem servisiem ir vecuma grupā no 18 līdz 24 gadiem, kurā 48% izmanto Apple Music, bet 30% Apple TV+. Ja pareizi interpretēju datus, tad vecuma grupā no 34 līdz 44 gadiem kopumā tiek visvairāk izmantoti šie servisi. Proti, 54% lieto Apple Music, bet 37% Apple TV+.
Varētu domāt ka līdz 18 gadu vecumam neizmanto.