Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunās paaudzes Dacia Sandero 2027. gadā kļūs par elektrisko modeli

    Jaunākie raksti

    Rumāņu autoražotājs Dacia paziņojis, ka jaunās paaudzes Sandero modelis 2027. gadā kļūs par pilnībā elektrisku auto, taču tas joprojām saglabās savus pamatprincipus – uzsvaru uz praktiskumu un klientiem pieejamu cenu. Kā atklājis autoražotāja valdes priekšsēdētājs Deniss Le Vots, jaunais Sandero ieradīsies 2027. vai vēlākais 2028. gadā un būs flagmanis Dacia ceļā uz bezizmešu mobilitāti.

    Nākamgad ieplānots jaunais Duster, bet pēc tam visi Dacia modeļi jau taps uz Renault koncerna CMF-B platformas, bet elektriskie modeļi lietos CMF-BEV platformu, kas speciāli paredzēta elektroauto. Tas nozīmē, ka elektriskais Sandero pēc dažiem gadiem būtībā būs Dacia versija par gaidāmo Renault 5, taču Dacia uzsvars būs uz praktiskumu. Ražotāja pārstāvji norādījuši, ka viņi varētu izmantot elementus no Sandero Stepway – paaugstinātu klīrensu un labākas spējas, nobraucot no asfaltēta ceļa.

    Dacia vēlas, lai šis modelis joprojām saglabā plašām masām pieejamu cenu, kas nozīmē, ka jārēķinās ar nedaudz vājāku sniegumu. “Mēs izvēlēsimies piedāvāt mazāko nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi, kā arī mazāku uzlādes jaudu, jo vēlamies zemāku cenu klientam,” saka Le Vots. Viņš atzīmē, ka šodien daudzi elektroauto maksā 35, 40 un vairāk tūkstošus eiro.

    Iespējams, Dacia izvēlēsies šo auto aprīkot ar mazākas ietilpības bateriju, tādējādi samazinot izmaksas un arī svaru. Skaidrs, ka rumāņu autoražotājs noteikti netēmē uz 500-600 kilometriem ar vienu uzlādi un 20-80% uzlādi 20 minūtēs. Tāpat Dacia meklē veidus, kā mašīnas baterijas padarīt pēc iespējas lētākas. Nevar izslēgt, ka nākamās paaudzes Sandero būs pieejams ar iekšdedzes dzinēju. Tas ir lētāk un šādus auto var tirgot līdz 2035. gadam, taču, ja Dacia izvēlēsies piedāvāt šādu versiju, tā, visticamāk, izmantos hibrīdsistēmu.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    12 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    trx450
    14.07.2023 09:08

    Vajag uz testiem

    Krotow
    14.07.2023 13:11

    Pietiks ar reāliem 400 km no 1 uzlādes. Latvijas ceļiem tas jau ir +/- labi. Diez kā dacei būs ar rūsēšanu? Vai baterija (no uzrūsējušas apakšas) izkritīs vispirms?

    fons
    14.07.2023 13:26
    Reply to  Krotow

    Dacia rūsē?

    Krotow
    14.07.2023 13:56
    Reply to  fons

    Pirms dažiem gadiem rakstīja ka rūsējot.

    Jānis
    14.07.2023 21:11
    Reply to  Krotow

    Kam LV apstākļos vajag tos 400 un vēl uzsverot, la tas +/- labi? Reāli ar 250 pietiek, tāpat diži tālāk nav kur mums te aizbraukt un arī normal cilvēkam izkāpt vajag.

    Krotow
    15.07.2023 12:07
    Reply to  Jānis

    Vajag visiem kam ziemā vai karstumā ar ieslēgtu kondicionieri jābrauc 150 km vienā virzienā. Un ja dzīvo dzīvoklī bez lādēšanas iespējas pie mājas.

    Kursors.lv
    15.07.2023 19:32
    Reply to  Jānis

    Kāpēc savu dzīvi lieki sarežģīt, ja var nesarežģīt?

    Gundars
    20.07.2023 00:06
    Reply to  Jānis

    Izkāpt vajag, jā. Bet kāpēc pie katras izkāpšanas jālādē???

    Last edited 9 months ago by Gundars
    Kristaps K.
    14.07.2023 22:47
    Raimis
    15.07.2023 13:42

    Tā apnikuši ar saviem elektro auto kā jūs nesaprotam šie auto nav dabai draudzīgi un arī cilvēku veselībai ne tik. Tie elektro ir elektro šoks un ugunskurs uz riteņiem neesmu redzējis briesmīgāku auto pasaulē vēl trakāka par sabojātu gāzes iekārtu auto jums tiešām smadzeņu vai.

    Krotow
    16.07.2023 15:20
    Reply to  Raimis

    Ej taču uzēd desiņas ar alu un nomierinies.

    Alberts Kviesis
    16.07.2023 19:07
    Reply to  Raimis

    Raimi nav arī izliekas elektroauto vai smadzenes rūpīgāk paskatījos nebija pa prātam jo aizejot garām tikai elektrība strauja bremzējot

    Reklāma