Gandrīz četrus gadus Džonijs Īvs (Jony Ive) vairs nav galvenais Apple produktu dizainers, pārtraucot ilgo sadarbību un ikonisko produktu radīšanu uzņēmumā. Pēc ilgākas pauzes viņš ir atgriezies, savu roku pieliekot Linn jubilejas plašu atskaņotāja dizainā.
Tā ir sadarbība starp Īva nodibināto uzņēmumu LoveFrom un plašu atskaņotāju zīmolu Linn, kuri svin 50 gadu jubileju. Atzīmējot īpašo notikumu, tikuši radīti tikai 250 modeļa LP12-50 eksemplāri, kuru dizainā savu roku pielicis tieši Īvs. Jāatzīst gan, ka viņš nav varējis pilnībā izpausties un mainīt atskaņotāja dizainu, jo tam ir paredzētas vairākas nomaināmas detaļas.
Līdz ar to LP12-50 modelis ir ļoti līdzīgs priekšgājējam LP-12. Jaunajam plašu atskaņotājam ir noapaļoti sūri, kā arī vairāk noapaļots atskaņošanas adatas turētājs. Tāpat izmaiņas saņēmušas gan vāka eņģes, gan pogas. Līdz ar to izmaiņas tiešām vairāk ir vizuālas, bet ne tehniski atšķirīgas, par ko arī atbild Īvs. Šī ir viņa dāvana Linn uzņēmuma jubilejā, jo viņš pats jau vairākus gadus ir šī zīmola produktu īpašnieks.
Tā kā šis būs ekskluzīvs produkts, tā cena būs tik pat iespaidīga – 60 tūkstoši dolāru, kas gan nav pārsteigums, jo roku pie tā pielicis viens no nozares zināmākajiem vārdiem.
Par gaumi parasti nestrīdas, bet kāds ir jūsu viedoklis par Linn plašu atskaņotāja dizainu?
Nekada atskiriba, ka jau plasu atskanotajs.
Njā, veikalā es tādam paietu garām.
dizainā būtiska ir materiālu izvēle.. ne vārda, kas par stiklu, koks vai saplāksnis, alumīnijs vai… sauss bazars, bet nu investēt ir vērts
Vairums dārgo verķu cienītāju nedzenās pēc jauna modeļa katrus 6 mēnešus, tāpēc izskats, no vienas puses, nav arī tik svarīgs, bet no otras, ir veids, kā LP-12 50 gadu jubilejas modeli padarīt atšķirīgu no LP-12 40 gadu jubilejas modeļa.
Izvirpojiet koka kluci, pielieciet tam nosaukumā burtiņu ‘i’ sākumā, pasakiet, ka autors ir Īvs – galarezultātā pārdodiet par $2k gabalā. Bizness gatavs. Domāju, ka amerikāņi pavilktos.
Nu, cepiens par Īvu ir skaists, bet nav trāpīgs. Cilvēkiem kas ikdienā klausās mūziku telefonā uz tamponausīm vai vienas tumbiņas, kas it kā radot stereo skaņu, jebkurš HiFi izstrādājums liksies nepamatoti dārgs.
Šeit Tev ir pilnīga taisnība veco zēn!
Kopš marketologi pieķērās audio nozarei ar saviem soundbars, bluetooth speakers kurus tagad iedomājies pat mājās liek, un šeit nerunāju par pārnēsājamiem piknika variantiem, bet primāro audi sistēmu. Un viņas nav lētas, itkā traki, no otras puses pofig, jo izvēles iespējas tiem kuri novērtē kvalitāti ir! Tas tev nav tā, ka tulīt Hārliji būs tikai elektriski…