Web Analytics
More
    Reklāma

    Elektriskie Alfa Romeo Quadrifoglio attīstīs līdz pat 1000 zirgspēkiem

    Jaunākie raksti

    Itāļu autoražotājs Alfa Romeo bijis itin runātīgs par savu elektrisko nākotni, lai gan līdz šim uzņēmums vēl nav prezentējis nevienu elektroauto. Protams, tas ir tikai laika jautājums un pirmais elektriskais Alfa Romeo tiek gaidīts jau nākamā gada pirmajā pusē. Domājot par elektrifikāciju, Alfa Romeo pārstāvji nav aizmirsuši par saviem sportiskajiem Quadrifoglio modeļiem, solot, ka tie elektriskajā ērā spēs attīstīt līdz pat 1000 zirgspēkiem.

    Plašākas detaļas par elektriskajiem Alfa Romeo Quadrifoglio modeļiem ir ļoti neskaidras, taču vismaz plānoto jaudu Austrālijas auto medijam CarSales atklājis autoražotāja izpilddirektors Žans-Filips Imparato. Viņš sola, ka Quadrifoglio modeļi attīstīs no 900 līdz 1000 zirgspēkiem, kas ir aptuveni divreiz vairāk nekā šobrīd aktuāli Giulia un Stelvio modeļi, kas aprīkoti ar 2,9 litru dzinējiem.

    Šajos sportiskajos modeļos Alfa Romeo plāno izmantot jaunās paaudzes baterijas, kas sola lielāku efektivitāti. Šeit itāļu autoražotājs tehnoloģijas, visticamāk, pasmelsies Stellantis koncerna kopējā kastītē. Tiek cerēts, ka inženieri varēs aprīkot mašīnas ar mazākas kapacitātes baterijām, lai pēc iespējas samazinātu svaru, tik un tā piedāvājot konkurētspējīgu nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi. Imparato arī sola bezvadu uzlādi.

    Lai klientus pamudinātu iegādāties šos elektriskos Quadrifoglio, Alfa Romeo vienkārši iesēdinās klientus pie stūres un aicinās veikt izmēģinājuma braucienu – ražotājs uzsvaru liks tieši uz braukšanas baudu nevis tādām lietām kā 0-100 km/h paātrinājums, Nirburgringas apļa laiki un tamlīdzīgas lietas.

    Alfa Romeo galvenais dizaineris Alehandro Mesonero-Romanos intervijā Autocar izteicies, ka elektroauto dizainus viņš vēlas veidot, iedvesmojoties no pagātnes modeļiem. Tāpat tiekot gatavoti ekrāni, kuru izmērs pārsniedz 13 collas, taču Alfa Romeo negrasās ar ekrāniem noklāt visu priekšējo paneli, jo tas novērstu uzmanību.

    AvotsMotor1
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    05.07.2023 10:41

    Es atkal vienkārši nosēdināšu topošos klientus Alfa Romeo servisa uzgaidāmajā zālē un lai viņi pavēro Alfa Romeo īpašnieku sejas un izdara secinājumus par Alfa Romeo baudu :D :D :D

    Unowme
    05.07.2023 11:56
    Reply to  KKTK
    KKTK
    05.07.2023 14:12
    Reply to  Unowme

    Jā, nevajag: Alfa Romeos can cost a pretty penny to maintain. It is a luxury brand, after all, and the required replacement parts are unique to its models. So if something major does go wrong, (relating to the engine, for example) then expect to have to dip into your pockets.

    Sergejs
    05.07.2023 10:57

    Kārtējie 1000 zaļie eko zirgi cīņai ar klimata izmainām.

    Biteme
    05.07.2023 11:01

    Priekš kam uz ielas vajag 900-1000Zs?

    kkā tā
    05.07.2023 11:13
    Reply to  Biteme

    Priekš kam uz ielas vajag malku par 1000e, ja ir gorlija par trīnīti?

    Biteme
    05.07.2023 11:34
    Reply to  kkā tā

    gorlija? nekas pazīstams nenāk prātā. Lūdzu paskaidro bez steigas.

    Sergejs
    05.07.2023 11:52
    Reply to  kkā tā

    maLku pa 1000e toč nevajag, man noteikti -))

    xs1
    05.07.2023 12:42
    Reply to  Biteme

    Ņem indiešu electro TATA … tiem ir versijas ar 45kw un 55kw advancētākiem, ja bail no tik daudz zirgiem :)

    Biteme
    05.07.2023 13:11
    Reply to  xs1

    Man nav bail ne no zirgiem, nedz arī no Tatas. Man šķiet, kādam ir bail braukt ar saprātīgas jaudas auto, tāpēc nopirks auto kura jaudai būtu jāapliecina viņa izcilā personība)

    Janis
    08.07.2023 12:26

    Kam tie ZS, ja paveicā distance ir daži km?

    Reklāma