Web Analytics
More
    Reklāma

    Volkswagen Baltijas tirgū prezentē otrās paaudzes ID.3 elektrisko automobili

    Jaunākie raksti

    Volkswagen klientiem Baltijas valstīs prezentējis otrās paaudzes ID.3 elektrisko automobili, kas ir vēl izskatīgāks, ērtāks un efektīvāks. Ievērojamas izmaiņas ir ne tikai eksterjera dizainā un interjera ergonomikā, bet arī progresīvās ērtību uzlabojošās tehnoloģijās un asistentu sistēmās, lai nodrošinātu vēl lielāku komfortu.

    Volkswagen ID.3, kas tirgū debitēja 2019. gadā, bija pirmais Volkswagen automobilis, kas veidots uz jaunās MEB modulārās platformas. Kopš tā laika uz šīs īpaši elektriskajiem automobiļiem paredzētās platformas radīti vēl pieci modeļi, savukārt pasaulē kopumā pārdoti jau vairāk nekā 600 000 ID. saimes automašīnu.

    Divarpus gadus pēc pirmā ID.3 elektriskā automobiļa debijas vispieprasītākais šīs saimes modelis, kas paredzēts Eiropas tirgum, saņēmis ievērojamus uzlabojumus. Jauno ID.3 jau iespējams pasūtīt, apmeklējot jebkuru Volkswagen dīleru centru Baltijas valstīs vai tiešsaistē. Tāpat arī klientiem tiek piedāvāta iespēja reģistrēties testa braucieniem no 3. jūlija. Šī elektroauto sākuma cena ar pamata komplektāciju ir no 35 400 eiro*, bet piegādes tiks veiktas šīs vasaras beigās.

    Volkswagen zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justas Nekrošus (Justas Nekrošius) norāda: “Mēs redzam arvien lielāku ne tikai privāto klientu, bet arī uzņēmumu un valsts iestāžu interesi par ilgtspējīgu e-mobilitāti un elektriskajiem transportlīdzekļiem. Tas saistīts ar valdības sniegtajiem atbalsta pasākumiem un ar ilgtspējību saistītiem kvalitātes standartiem. Tas visvairāk ietekmē uzņēmumus ar plašu autoparku. Arī jaunā modeļa cena ir ļoti konkurētspējīga, nodrošinot lielisku cenas un kvalitātes attiecību. Tāpēc mēs plānojam dubultot pārdošanas apjomu salīdzinājumā ar tā priekšgājēju. ID.3 ir lieliska izvēle vidēja līmeņa vadītājiem, kā arī tas ir ideāls ģimenes auto. ID.3 būs nozīmīga loma Volkswagen ID. modeļu portfelī, un tas nodrošinās aptuveni 30% no visa mūsu elektromobiļu pārdošanas apjoma.”

    Sportisks un aerodinamisks

    ID.3 tagad izskatās vēl sportiskāks. Tas panākts, pateicoties pārveidotām gaisa ieplūdes lūkām un motora pārsegam. Tagad motora pārsegs izskatās garāks, jo melnā uzlika vējstikla pusē ir noņemta, bet iegremdētie posmi malās rada papildu vizuāla pagarinājuma iespaidu. Pārveidotais priekšējais bampers samazinājis gaisa turbulenci ap priekšējiem riteņiem. Aerodinamikas uzlabošanai tiek izmantotas arī elektriski vadāmas ventilācijas atveres un jauns disku dizains.

    Jaunie priekšējie lukturi ne tikai akcentē ID.3 mūsdienīgo dizainu, bet arī nodrošina labāku redzamību uz ceļa. Visi elektriskie automobiļi aprīkoti ar LED priekšējiem lukturiem, kamēr IQ.Light tehnoloģijas LED Matrix gaismas ir pieejamas papildaprīkojumā. Kopā ar dienas gaitas lukturiem šie gaismas moduļi atgādina cilvēka acis, skatoties no sāniem. Aizmugurē uzmanību pievērš oriģinālais divu sekciju aizmugurējo lukturu dizains. Bremžu gaismas iedegas X formā, bet pagrieziena rādītāji dinamiski kustās no iekšpuses uz āru.

    Tagad elektrisko automobiļu klientiem tiks piedāvāta jauna uzmanību piesaistoša krāsa Dark Olive Green (tumša olīvzaļa). Metāliski zeltaini mirdzošā krāsa izceļ modernā izskata ID.3 virsbūves kontūras. Tai lieliski pieskaņojas kontrastējoši melnā krāsā nokrāsotais jumts. Sānos uzkrītošas ir svītras, kas stiepjas no motora pārsega līdz aizmugurējam statnim.

    Augstas kvalitātes interjers

    Otrās paaudzes ID.3 interjerā izmantoti ilgtspējīgi materiāli. Salona apdarei netiek izmantoti materiāli, kas iegūti no dzīvniekiem, bet sēdekļi un durvis ir pārklāti ar mikrošķiedras materiālu Artvelours Eco. Salona apdares materiāli, kas izgatavoti no vismaz vienu reizi pārstrādātas plastmasas, pēc lietošanas ir atkārtoti pārstrādājami par 71%.

    Salona apdare ir atjaunināta, ņemot vērā klientu atsauksmes. Viduskonsole un durvju iekšējās virsmas ir pārklātas ar mīkstāku materiālu, kā arī ir pārveidoti durvju rokturi un roku balsti. Līdz pat 30 dažādas salona apgaismojuma krāsas ļaus ikvienam radīt mirkļa noskaņojumam atbilstošāko atmosfēru. Josla vējstikla apakšā, kas savienota ar vadītāja asistentu sistēmām, papildus informē vadītāju par dažādiem signāliem.

    Jaunajā multivides sistēmā ir divi eleganti veidoti ekrāni. 13,4 centimetrus (5,3 collas) lielais informācijas panelis ir ērti vadāms, izmantojot skārienjutīgās pogas uz daudzfunkcionālās stūres. Dažādus vadītāja profilus iespējams ātri mainīt, izmantojot lielo pogu labajā pusē.

    Jaunajam ID.3 standarta aprīkojumā ir arī 30,5 centimetrus (12 collas) liels centrālais skārienjutīgais ekrāns. Tas kontrolē navigāciju, tālruņa lietotnes, mūziku, asistentu sistēmas un automobiļa iestatījumus. Reaģējot uz klientu ieteikumiem, uzlādes izvēlne ir pārvietota uz ekrāna augšdaļu un tagad sniedz vēl skaidrāku informāciju.

    Paplašinātās realitātes funkcijas

    Papildus informācijas panelim ID.3 paplašinātās realitātes projekcijas ekrāns sniedz vadītājam svarīgāko informāciju. Desmit metrus priekšā automašīnai tiek projicēts ātrums, ceļa zīmes un navigācijas norādes.

    ID.3 viedā ceļojumu plānošana ir pielāgota vēl garākiem maršrutiem. Pamatojoties uz satiksmes informāciju, laika prognozēm un akumulatora uzlādes līmeni, funkcija reāllaikā prognozēs ērtākās uzlādes pieturvietas. Viedtālrunī plānoto braucienu iespējams pārsūtīt uz automašīnas navigāciju, izmantojot lietotni We Connect ID.

    Ārpus pilsētas Travel Assist atvieglos braukšanu. Braucot ar ātrumu 90 km/h vai ātrāk, šīs sistēmas jaunā funkcija automātiski mainīs joslas, kad tiek aktivizēts pagrieziena rādītājs. Jaunais ID.3 ir arī ieguvis iespēju pielāgoties apkārtējai videi, izmantojot navigācijas datus un ceļa zīmju atpazīšanu. Automašīna arī apmainīsies ar informāciju ar citiem transportlīdzekļiem ar saderīgu tehnoloģiju 800 metru rādiusā.

    Efektīva un uzticama elektriskā piedziņa

    Jaunais ID.3 tiks aprīkots ar laika gaitā pārbaudīto sinhrono elektromotoru, kas attīsta 150 kW (204 ZS) jaudu un 310 Nm griezes momentu. Tā uzstādīšana aizmugurē izrādījusies ārkārtīgi veiksmīga, ļaujot sasniegt dinamiskas vadāmības īpašības un vienlaikus saglabājot nelielu 10,3 metru pagrieziena rādiusu. Tāpat kā līdz šim, elektroauto tiks aprīkots ar akumulatoru ar faktisko ietilpību 58 vai 77 kWh apmērā.

    Ar lielāku akumulatoru aprīkotais ID.3 Pro S ar vienu uzlādi spēj nobraukt 558 kilometrus (WLTP). ID.3 Pro Performance ar mazāko akumulatoru bez apstāšanās var nobraukt līdz 426 kilometriem (WLTP). Volkswagen garantē, ka akumulators saglabās vismaz 70% no sākotnējās neto ietilpības astoņus gadus vai 160 000 kilometru.

    Apakšā uzstādītais akumulatora korpuss, kas izgatavots no alumīnija profiliem, ir papildus aizsargāts ar izturīgu rāmi un apakšas aizsargu. Dzesēšanas kanāli uzstādīti tā, lai nodrošinātu optimālu darba temperatūru ap 25 grādiem pēc Celsija. ID.3 Pro S var uzlādēt līdz 170 kW un ID.3 Pro Performance līdz 120 kW. Uzlāde no pieciem līdz 80% aizņem attiecīgi 30 un 35 minūtes.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Vilis
    03.07.2023 13:55

    Eu, vai tagad tā speķainā spīzdīgā melnā plastmasa kur ar pirkstu jāžonglē lai regulētu klimatu ir izgaismota vai nav?

    Apsveicu ka salona škietamā kvalitāte ir uzlabota, bet laikam VW inženierijas (mārketinga) dievi nespēj atzīt kļūdas un turpinās forsēt saprāta fronti ar haptiskajām virsmām.

    Gundars
    03.07.2023 14:30
    Reply to  Vilis

    Tu ta ka tāds inženieris! Netraucē marketologiem un citiem -logiem noteikt cik spīdīgam un glancētam jābūt auto. Tak pirms pirkuma var vadāt potenciālo klinetu, lai tam acis zib gar visu to gļaņec. Un pilnīgi pofig, kā mocīsies tas klients ikdienā, kad būs izbraucis pa salona durvīm.

    Sergejs
    03.07.2023 16:42
    Reply to  Gundars

    Un vēl priekšā pa bedrēm zīmes zibsnīs, pilnam kaifam, lai acis vēl labāk izmežģītos. Ofisā uz galda tas varbūt kaut kā arī strādā bet uz reāla LV ceļa vai labāk Rīgas ielas hz…
    Opcijas pasūtīt salonu bez hroma un glances ar matētām virsmām nepastāv, diemžēl. Labprāt par tādu 500 eur samaksātu jo saules zaķi acīs no stūres emblēmas un visīem pārējiem spīdekļiem reāli besī, turklāt arī drošību neveicina

    Reklāma