Web Analytics
More
    Reklāma

    Opel prezentē ikoniskās zibens emblēmas jauno interpretāciju

    Jaunākie raksti

    Opel prezentējis savas ikoniskās Blitz (latviešu valodā – zibens) emblēmas jaunāko interpretāciju, kas zīmola sērijveida modeļus rotās no 2024. gada. Viena no galvenajām Riselsheimā bāzētā autoražotāja aizraujošās un atzinību guvušās dizaina filozofijas iezīmēm ir Opel kompass. Zibens arī turpmāk būs tā centrālais elements un lepni atradīsies Opel viziera centrā. Zibens šautra veido ciešas asociācijas ar elektrību un ideāli simbolizē Opel tuvošanos elektromobilitātes laikmetam.

    “Mūsu Blitz emblēma ir aktuālāka nekā jebkad agrāk. Tā ne tikai simbolizē mūsu apņemšanos demokratizēt inovācijas un mobilitāti, bet arī apliecina mūsu apņemšanos līdz 2028. gadam Eiropā kļūt par pilnībā elektrisku zīmolu. Šogad mūsu portfelī jau būs 15 elektrificēti modeļi, tāpēc ar lepnumu varam teikt, ka Opel ir elektrisks,” norāda Opel izpilddirektors Floriāns Hitls.

    Reklāma

    “Blitz ir mūsu drosmīgās un tīrās filozofijas ikona. Asais un pārliecinošais jaunais zibens glīti krusto tīro atbalsta gredzenu, mūsu ikoniskajai emblēmai piešķirot progresīvu, modernu izskatu. Kompass ir galvenais mūsu grafiskā dizaina princips, un zibenim tajā ir centrālā loma. Kompass ir mūsu priekšpuses, aizmugures un interjera dizaina elementu mugurkauls,” piebilst Opel dizaina viceprezidents Marks Adamss.

    Vācu autoražotājs jauno Blitz savā produktu portfelī ieviesīs pakāpeniski tuvāko gadu laikā. Pirmais sērijveida modelis jaunā izskata emblēmu iegūs 2024. gadā. Tomēr Opel izpilddirektors Floriāns Hitls uzsver, ka jauno emblēmu varēs detalizēti iepazīt jau šogad. “IAA Mobility ir viena no lielākajām autoizstādēm pasaulē, tāpēc tā ir lieliska vieta, lai plašu, starptautisku auditoriju iepazīstinātu ar mūsu jauno Blitz. Turklāt mēs Minhenē plānojam arī pārsteigumu. Izstādes apmeklētāji būs sajūsmā,” saka Opel izpilddirektors.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Raivis Terinks
    27.06.2023 11:01

    Tas teksts par logotipa aprakstu gan šķiet ir mākslīgā intelekta sadzejots… :(

    Biteme
    27.06.2023 11:27

    Zibens bija agrāk. Tagad ir divas trapeces. Norāde uz tuvojošos cirku? Viena klientam, otra ražotājam. Bet viena ir augstāk un otra zemāk….

    Bats
    27.06.2023 11:43
    Reply to  Biteme

    Jā, šis jaunais kautkā mazāk izskatās pēc zibens nekā iepriekš.

    Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
    27.06.2023 16:16

    Vecais logo bija jau tāds… aprūsējis

    Diesel und Schnitzel
    27.06.2023 23:32

    Kad DPF vēl bija kā izvēles opcija, jāteic Opim tā bija izdevusies lieliski, un pilsētas + šosejas režīms nesagādāja galvassāpes, tik bija jāpatur prātā, ka sistēma uz tīrīšanas brīdi sadedzinās artavu degvielas un nokušinās dzinēja jaudu ( mazāk km nobrauksi ar pieejamo atlikumu bākā ). Piemēram, patēriņš kādas 10min no 7l/ 100km uzleca uz 12l-16l/ 100km. Tikmēr aizmugurē braucējs, llielā neziņā urbās pa sava braucamrīka paneli, izmisīgi mēģinot saprast, sasodīts, eu kas te svilst ?!

    Tālāk, uzbāžoties ar striktu izmešu iegrožošanas politiku, dīzeļa ēra ir jau tiktāl samocīta, ka a/m logo maiņa tur vairs neko nevar glābt :(

    bobis
    28.06.2023 10:49

    Labi ka vel ne erglis, hitleram aripatika apli un zibeni.

    Tas pats Jānis
    28.06.2023 11:54

    Izskatās kā krievu vecā UAZika logo…

    Reklāma