Web Analytics
More
    Reklāma

    Samsung sadarbībā ar latviešu modes zīmolu BHS radījis limitētu apģērbu kolekciju

    Jaunākie raksti

    Tehnoloģiju ražotājs Samsung, sadarbojoties ar latviešu modes zīmolu BHS jeb Broken Heart Society, radījis unikālu apģērbu kolekciju. Tās dizains veidots, iedvesmojoties no ikoniskajām Samsung tehnoloģijām – viedtālruņiem Galaxy Flip4, Galaxy Fold4 un Galaxy S23 Ultra. Limitētā skaitā pieejami džemperi, t-krekli, džinsa jakas, cepures un zeķes, kuru košie un krāsainie dizaini raksturo katru no ierīcēm.

    Broken Heart Society ir modes zīmols, kuru 2017. gadā dibināja divi latviešu puiši – Viestarts Gulāns un Kārlis Zenne. Zīmols savu atpazīstamību iekaroja, aktīvi sadarbojoties ar vietējiem urbānās kultūras māksliniekiem un izceļoties ar savu atšķirīgo rokrakstu. Mākslinieki rada dažādas tematiskās kolekcijas, kā arī unikālus apģērbus, kuru dizains pilnībā radīts ar rokām. Viens no zīmola vadmotīviem ir radīt ilgtspējīgu apģērbu, tādēļ arī Samsung Galaxy kolekcijā iekļautās džinsa jakas ir izvēlētas lietoto apģērbu veikalā, pēc tam rūpīgi atjaunotas un pilnveidotas, apdrukājot ar kolekcijai raksturīgo dizainu.

    Reklāma

    “Pirms diviem gadiem radījām aksesuāru sēriju, kas tapa sadarbībā ar mākslinieci Kristīni Luīzi Avotiņu, un priecājamies turpināt sadarbību ar Latvijas radošo industriju pārstāvjiem jau pavisam citā līmenī, atklājot arī apģērbu kolekciju. Jaunā apģērbu līnija lieliski raksturo Samsung konceptu un vīziju, kas iedrošina izkāpt no ierastajiem rāmjiem un pārnākt Galaxy pusē. Netipiski ierastajam, šajā projektā esam uzdrīkstējušies izcelt zīmola izcelsmes valsti, dizainā iekļaujot vārdus korejiešu valodā,” stāsta Jurijs Bušmaks, Samsung MX (Mobile eXperience) produktu un mārketinga nodaļas vadītājs Baltijā.

    “Šāda līmeņa projektā esam iesaistīti pirmo reiz, tāpēc esam īpaši pagodināti, ka Samsung izvēlējās mūs kā partnerus šīs kolekcijas veidošanā. Dizainu radīšanas laikā Samsung komanda mūs iedrošināja uzdrīkstēties un eksperimentēt, tāpēc katrs produkts izdevies unikāls. Veidojot pat šķietami ierastas lietas kā t-kreklus un džemperus, mēs spējām atrast veidus, kā tiem piešķirt savu odziņu. Mūsu zīmols vienmēr ir iestājies par komūnu, tāpēc lepojamies, ka viens no pasaules tehnoloģiju līderiem ir pievērsis īpašu uzmanību tieši Latvijas tirgum, iedzīvotājiem un jaunajiem māksliniekiem,” uzsver BHS līdzdibinātājs Kārlis Zenne.

    Kārlis skaidro, kas pamudinājis komandas radošo procesu dizaina izstrādes laikā, un kam būtu jāpievērš uzmanība, aplūkojot katru no apģērba vienībām:

    • Džemperis atspoguļo Galaxy Flip4 viedtālruņa vadošo violeto toni. Uz krūtīm piešūtā kabatiņa precīzi paredzēta salocītā viedtālruņa izmēram, izceļot tā kompaktumu, taču uz džempera muguras radīto dizainu katrs valkātājs var pielāgot savai gaumei, pievienojot vai noņemt īpašo auduma apliku.
    • Galaxy Fold4 salokāmais viedtālrunis iedvesmojis premium klases hūdija dizainu. Tā priekšā uzšūta caurspīdīga kabata, kurā lepni nēsāt viedtālruni vai kā citādi papildināt savu tēlu, mainot kabatas saturu.
    • T-krekls haki krāsā reprezentē galvenās Galaxy S23 Ultra funkcijas. Sietspiedes druka uz krekla muguras doodle jeb animāciju stilā ir atsauce uz līdzīgiem zīmējumiem, kas veidoti ar viedtālruņa digitālo irbuli S Pen. Katrs krekla īpašnieks klāt saņem arī auduma marķieri, lai pats, gluži kā zīmējot ar S Pen, varētu papildināt un pielāgot dizainu savai gaumei. Līdzīgi kā tas iespējams ar Samsung viedtālruņiem, kuru plašais funkciju klāts ļauj vaļu ierīces īpašniekam to pielāgot savām vajadzībām.
    • Šos galvenos apģērba līnijas produktus papildina lieliski aksesuāri – džinsa jaka, cepure un zeķes, kas atspoguļo kopējo kampaņas vēstījumu, izmantojot košas krāsas un uzrakstus korejiešu valodā.

    Unikālā kolekcija ir pieejama ierobežotā daudzumā. Tā ir publiski apskatāma līdz 2023. gada 20. jūnijam iepirkšanās un izklaides centrā Akropole Rīga, kur izvietots kolekcijai veltīts stends. Apģērbu vienības, kā arī Galaxy viedtālruņus iespējams laimēt, piedaloties konkursos Samsung Latvija Instagram un Facebook kontā līdz 27. jūnijam. Tāpat konkursā par mākslinieku radītajiem tērpiem var piedalīties, dodoties uz stendu Akropole Rīga, uzņemot foto un publicēt to Instagram storijā, atzīmējot @SamsungLV. Papildu informācija pieejama Samsung oficiālajā Facebook  lapā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
    19.06.2023 09:39

    wen NFT

    Reklāma