Web Analytics
More
    Reklāma

    “Netflix” vēlas iemēģināt roku sporta pasākumu straumēšanā

    Jaunākie raksti

    Video straumēšanas gigants “Netflix” jau samērā ilgu laiku domā par iekāpšanu sporta pasākumu lauciņā. Izskatās, ka pirmais mēģinājums varētu notikt jau šoruden, kad uzņēmums plāno straumēt Lasvegasā notiekošu golfa turnīru, kurā piedalīsies slavenības un sporta zvaigznes.

    Sarunas par “Netflix” dalību šī sporta pasākuma straumēšanā, domājams, ir vēl agrīnas un nekas vairāk par šiem plāniem zināms nav. Katrā ziņā, ja “Netflix” ko tādu sāks, tad jārēķinās, ka liela mēroga sporta pasākumu straumēšana ir grūts un dārgs prieks. Taču, ja “Netflix” tas izdosies, uzņēmums būs pierādījis sporta līgām un reklāmdevējiem, ka ir spējīgs nodrošināt arī šāda veida saturu.

    Reklāma

    Par tiešraides saturu “Netflix” ir interesējies kopš 2022. gada, kā arī jau vairākus gadus izrādījis interesi par sporta notikumiem. Tomēr līdz šim uzņēmums licis saprast, ka gaida īsto brīdī, lai savienotu šīs abas lietas un piedāvātu kvalitatīvu sporta pasākumu straumēšanu. Nedrīkst arī aizmirst, ka “Netflix” ir laba pieredze dokumentālo filmu un TV šovu veidošanā par sportu. Viens no veiksmīgākajiem piemēriem ir “Formula 1: Drive to Survive”, kas droši vien būtu jāredz ikvienam, kuram patīk vērot F1 sacensības.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    14.06.2023 15:45

    Ne jau tikai Formula 1, nu ir jau arī “Tour de France: Unchained” ;)

    Reklāma