Web Analytics
More
    Reklāma

    Toyota nāk klajā ar ūdeņraža sacīkšu auto konceptu izturības sacensībām

    Jaunākie raksti

    Aizvadītajā nedēļas nogalē norisinājās slavenās Lemānas 24 stundu izturības sacensības, kas ir vienas no prestižākajām autosacīkstēm pasaulē. Lemāna un citas izturības sacensības arī pamazām dodas elektrifikācijas virzienā, taču šā brīža elektroauto iespējas tomēr līdz galam nav piemērotas šādām sacensībām – ierobežots nobraucamais attālums ar vienu uzlādi, liels bateriju svars, kā arī salīdzinoši ilgs uzlādes laiks. Te nu uz skatuves parādas Toyota, kas nākusi klajā ar ūdeņraža sacīkšu auto konceptu, kuru darbina ūdeņradis.

    Konceptu radījusi Toyota GR sacīkšu nodaļa un tas nosaukts par “GR H2 Racing Concept”. Šī koncepta pamatideja ir radīt auto tieši Lemānai un citām tamlīdzīgām sacīkstēm un arī lielā doma ir skaidra – tas ir bezemisiju auto, kurš vairāk laika pavada trasē un mazāk laika boksos uzpildoties.

    Reklāma

    Toyota nav atklājusi plašākus mašīnas parametrus vai brīdi, kad to reāli ieraudzīsim sacīkšu trasēs. Kompānijas pārstāvji skaidro, ka šis auto būvēts “sacīkstēm nākotnē” un droši varam apgalvot, ka ražotājs vēl veiks dažādus uzlabojumus pirms šis auto piedalīsies izturības sacīkstēs.

    Šāds paziņojums no Toyota kopumā nāk interesantā brīdī – līdz ar izmaiņām uzņēmuma vadībā, mainījušies arī Toyota uzsvari, proti, ražotājs lielāko uzsvaru turpmāk liks uz elektroauto attīstību, tomēr jaunais izpilddirektors Kodži Sato vēlas panākt, ka arī ūdeņradis tiek saglabāts kā alternatīva iespēja.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma