Web Analytics
More
    Reklāma

    Izmantojot cilvēka balss ierakstu, mākslīgais intelekts varētu ierunāt podkāstu reklāmas

    Jaunākie raksti

    Pie interesanta risinājuma šobrīd strādā viens no Spotify podkāstu autoriem Bils Simons (Bill Simmons), kurš, izmantojot savu balss ierakstu un mākslīgo intelektu, plāno ģenerēt dažādus reklāmas ierakstus bez fiziskas personas iesaistes.

    Proti, šis rinājums paredz, ka mākslīgā intelekta modelim ir pieejams īsts runātāja balss ieraksts, kas to spēj apstrādāt. Attiecīgi ievadot noteiktu tekstu, tas būs spējīgs to atskaņojot ar runātāja balsi, līdz ar to pašam runātājam tas nav jādara fiziski. Simons šajā saredz nākotni reklāmas nozarē, jo tādējādi vairs nebūs nepieciešams pašam iesaistīties ierakstā, bet zināmu un labu balsu īpašnieki šādi varēs pārdot savu talantu.

    Reklāma

    Protams, tiek uzsvērts, ka bez cilvēka piekrišanas viņa balss netiks izmantota modelī. Tā kā Simonsa podkāstu tīkls “The Ringer” šobrīd pieder Spotify, tad var sagaidīt, ka šī tehnoloģija pēc kāda laika varētu parādīties arī citos podkāstos. Pats idejas autors saka, ka Spotify šis būtu izdevīgi, jo varētu biežāk izmantot viņa balsi.

    Pagaidām no paša Spotify nav nācis oficiāls paziņojums par konkrēto risinājumu. Jau šobrīd mūzikas straumēšanas serviss izmanto mākslīgo intelektu, kas strādā par mūzikas pārvaldnieku Spotify lietotnē, piedāvājot lietotājam mūzikas atskaņošanu, balstoties uz klausīšanās vēsturi.

    AvotsGizmodo
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Jānis
    26.05.2023 10:48

    Balsi jau var ģenerēt, pat šobrīt daudzi TV kanāli izmanto robotu ģenerētos tulkojumus. Galvenas ir izteiksme un uzsvars, jo: “pakārt nedrīkst atbrīvot” neviens nav atcēlis.Tad jāizveido speciālas tipa “runas notis”, un tas jau būs pārāk sarežģīti!

    Sergejs
    26.05.2023 15:05
    Reply to  Jānis

    Cik laika atlicis kad Skynet uztvers mūs par sevis apdraudējumu? …

    Reklāma